Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Дос таңдай білу
Материал жайлы қысқаша түсінік: қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Ашық сабақ жоспары
Пән:Қазақ тіліМектеп
Тақырыбы:«Дос таңдай білу»Мұғалімнің аты-жөні:
7– сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.7.ӘТН4.2. Еліктеу сөздердің стильдік мәнің түсініп қолдану.7.ӘТН4.3. Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану
Сабақ мақсаттары









Барлық оқушылар: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Мәтін негізі бойынша өз ойын білдіреді. Мәтін бойынша еліктеу сөз бен шылауды орынды қолданады.


Оқушылардың басым бөлігі: Ұсынылған ақпарат бойынша фактілерді анықтайды. Мәтін желісі бойынша өз көзқарастарын білдіреді. Еліктеу сөздер мен шылауларды қатыстырып мәтін құрастырады.


Кейбір оқушылар: Берілген сұрақтарға жауап береді.Шағын мәтін жазады. Диалог құрастырады.
Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратқа байланысты өз ойларын еркін айтады. Мәтінге байланысты тапсырмалар орындайды.


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: дос,достық,ақыл,адал






Диалог құруға / мәтін жазуға арналған шылау және еліктеу сөздер: да,және,үшін,дейін,жарқ-жұрқ,тарс-тарс.


Талқылауға арналған сұрақтар:


1.Сенде дос көп пе?2.Сенің досың қандай?3.Сіз кіммен доссыз?


Не себепті …. деп ойлайсыз?




Алдыңғы оқу:Дұрыс дос таңдай білу жөнінде біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақытыЖоспарланған уақыт түрлері Ресурстар
Басы 2 мин Амандасу .Сәлеметсіз бе? Здравствуйте. Hello . Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Танысу-тілек» шеңбер құрып бір-біріне, атын айта отырып, тілегін айтып кетеді.Көңілді әуен



Ортасы

5 минут













10 минут

































































































9 минут









































































5 минут









4 минут





4 минут



































1 минут
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.Оқылым алдындағы тапсырмаОй қозғау әдісі: Бейнежазбадан суреттер көріп,өлеңді тыңдайды.Тақырыпты болжайды,өз ойларын айтады.1.Тыңдаған ән не туралы? 2.Достар қандай болады?3.Сендердің достарың бар ма?4. Достық кімдердің арасында болу мүмкін?

Топтық жұмыс.Оқылым тапсырмасы.1-тапсырма. «Түртіп алу» әдісі арқылы мәтінді оқып, берілген мәліметті кластер әдісімен түсіндір.ҚБ: «Ауызша мадақтау» мұғалім тарапынан жүретін бағалау.

Ерте заманда әлем халықтары адамдарының бір-бірімен әдейілеп дос болуы үшін, достыққа алуан түрлі талаптар қойып, келісімшарттар ойлап тапқан. Мысалы, Аустралия аборигендері өздерінен үш мәрте бір затты сатып алған адамды ғана дос санап, сыйласады екен. Сақтар, яғни, біздің ата-бабаларымыз дос болу үшін, саусақтарынан қылышпен қан шығарып, бір ыдысқа біріктіріп, ант берген. Бұндай рәсімнен соң достықты ешкім де, ешнәрсе де айыра алмайды деп сенген. Үндістерде әйел мен еркек бір-бірімен дос бола алады екен. Достық шартын дүйім жұрттың алдында үш рет қайталап, ант қабылдаған. Жынысына мән берілмеген. Егер де дос болу антынан кейін, сол жігіт пен әйел отбасын құрса, ел «қан араласты» деп қарсылық білдірген. Кавказдықтарда дос болудың мынадай үш шарты болған екен: үлкендердің алдында ант қабылдауы; біраз жылдан кейін достықтары берік болуы үшін алтын жүзік салынған ыдысқа сүт құйып ішуі; тағы бірер жылдан кейін саусақтан қан шығарып, араластырған. Кейіннен бас киімдерін де алмастырып киетін болған.

ІІ .Достық сезімнің нәзік жіп тәрізді үзіліп кетпеуі үшін, айналаңдағы достарыңды жөнімен таңдай біл. Имам Жафар-Садық мынадай бес адамды дос көруге болмайтынын айтып кеткен: 1) өтірікшімен дос болма, оның әрбір ісіне әрдайым сақ бол, себебі сені күтпеген жерде алдауы мүмкін. 2) ақымақпен достаспа, саған жақсылық жасағысы келсе де, мәселенің байыбына бармастан, жамандық жасап қоюы мүмкін. 3) сараңмен дос болма, сын сағатта дүние үшін сені тастап кетуі мүмкін. 4) қорқақпен достаспа, басыңа алмағайып күн туса, тайсақтап қашып кетуі мүмкін. 5) пасықпен достасушы болма, ол болмашы нәрсеге бола, сені жарға итеруі мүмкін.

Факті мен көзқарасты ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі.

  • Факт – шындығында болған немесе бар нәрселер, яғни шындық.
  • Көзқарас – бұл біреудің немесе бірнеше адамның пікірі, жағдайға байланысты көзқарасы. Шын немесе жалған болатын нәрселерге берілетін субьективті бағасы


  • Оқушылар топта мақалада айтылған ақпараттардан көзқарас пен фактіні постерде анықтайды.

    Ойтүрткі 1. Дос таңдай білесіңдер ме? Оған қандай талаптар қоясыңдар? 2. Досың барлық жағынан керемет болмаса, оны сол күйінде қабылдап, кемшіліктерін жоюға көмектесе аласыңдар ма? 3. Дос көңілі нәзік жіп тәрізді, досыңды ренжітпестен, кемшілігін қалай айтар едіңдер? ҚБ «Бас бармақ» әдісі



    2-тапсырма «Еркін жазу» әдісі бойынша Төмендегі сөйлемдердің мазмұны негізінде құрамына шылау және еліктеу сөздерді қатыстырып қысқаша мәтін құрастырыңдар. Дәптермен жұмыс Достар ешқашан бір-бірін сатпауы тиіс. Достар материалдық құндылықтардан гөрі, рухани құндылықтарды жоғары бағалауы қажет. Достар бір-бірінің лайықты істерін көре біліп, бағалай білуі керек. Достар бір-бірінің кемшілігін көріп, түзетуге кеңес беріп, көмектесуі қажет. Достар бір-біріне жасаған жақсылығы үшін, қайырым күтпеу қажет. Достар көп жағдайда адалдығын сөзбен емес, ісімен дәлелдеу қажеттігін ұмытпауы тиіс.Грамматикалық норманы меңгерту Оқушылар өздерінің жазған мәтіндерінде қолданған еліктеу сөздердің астын сызып, мұғаліммен бірге осы сөздердің ерекшелігін зерттейді.Тапсырма: өздерің астын сызған сөздердің қандай қызмет атқаратынын, қандай мағына беріп тұрғаныны анықтаңдар. Ол сөздерді алып тастасаңдар қандай өзгерістер байқайсыңдар. Осы талқылаулардан кейін мұғалім толықтырып, еліктеу сөздің түрлері мен қызметі туралы мәлімет береді. 3- тапсырма Жағдаяттық тапсырма. 3 тақырыптың біреуін таңдап, көрсету.
  • Досына көмектесу.
  • Досының қателігін түзеу.
  • Досының қателігін мойнына алу.


  • 4-тапсырма

    «Менің досым» тақырыбына диалог құрастырады

    Сабақты бекіту. Жеке жұмысБейнежазба көру арқылы «Дос таңдай білу» тақырыбын бүгінгі өмірмен байланыстыру. Кері байланыс. Оқушылар өздерін кім қай сатыда тұрғандарын стикер арқылы көрсетеді



    Дескриптор:1.Дос таңдай білу туралы түсінеді - 1 балл;2.Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды,жетекші сұрақтарға жауап береді - 2 балл;3.Шылаулар мен еліктеу сөздерді қатыстырып, достық туралы шағын мәтін жазады- 3 балл;4. Оқылым мәтінінің ішінен факт пен көзқарасты ажыратып, мысалдар келтіреді-4 балл.

    Бағалау шәкілі:9-10-«5»8-6-«4»5-3-«3»2-1-«әрекет».

    Үйге тапсырма . Достық туралы мақал –мәтелдерді қатыстырып, сабақта қарастырған мәселеге байланысты достарыңа хат жазыңдар.
    Бейнежазба















    Маркер,А4 қағаз































































































    бейнежазба





































    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым.





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жапан Райзагүл
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-28
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Жаңылтпаштар, әзілдер
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1551330355
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999