Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі»
Материал жайлы қысқаша түсінік: «Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі»
Материалды ашып қарау






















Тақырыбы: «Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі»























Тәрбиеші: Кыстаубаева Эльмира Орынкулкызы















Тақырбы: Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі

мақсаты:
  • Оқушылардың дұрыс тамақтану туралы білімдерін жүйелеу, кеңейту;
  • Оқушылардың ойлау, есте сақтау, салыстыру және таным белсенділігін арттыру;
  • Тазалық гигиенасын сақтау, тазалыққа баулу.


  • көрнекіліктері: суреттер, жасанды жеміс, көкөністер, сүт тағамдарының суреттері



    Техникалық құралдар: интерактивті тақта, компьютербарысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Әр кім өз отбасында сақталған дәстүр туралы айту
  • Ой түйіндеу

    Наурыз тойы







    Бесікке салу

    (интерактивті тақтада орындалады)Психологиялық дайындық



    Бүгінгі тәрбие сағатымызда мынандай маңызды сұрақтарға жауап береміз:
  • Біз неге дұрыс тамақтануымыз керек?
  • Неліктен жемістер мен көкеністерді жуып жеу керек?
  • Неліктен ас ішер алдында қолды жуып, тісті тазалау керек?
  • Балалар, біз отбасы мүшелері туралы айттық.
  • Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?(әке-ана, ата-әже, аға-іні, әпке-сіңлі)
  • Дұрыс сол кісілердің қандай болғанын қалайсыңдар?( Дені сау,ұзақ өмір сүргені)
  • Олай болса, балалар бүгін сабақта «салауатты өмір сүрудің бір ережесі – дұрыс тамақтану» туралы мәлімет аламыз.
  • Қанеки, барлығымыз тақтаға көңіл бөлейік. Қандай сурет көріп отырсыңдар?( интерактивті тақтада бір өте семіз адамның және өте жүдеу адамның суреті бейнеленген)
  • Неге бұл адамдар осындай сырт көрініске тап болды деп ойлайсыңдар? (оқушылар ойларын айтады)
  • Жалпы балалар, сендердің айтып жатқан ойларың дұрыс. Бұл адамдар дұрыс тамақтанбаудың салдарынан, денсаулықтарын жоғалтқан.


  • Кіріспе әңгіме: тамақтану – адам ағзасы үшін аса маңызды қажеттілік.біздің денсаулығымыз көбінесе қалай тамақтануымызға байланысты. Адам күш-қуат жұмсайды, соны қалпына келтіру үшін дұрыс тамақтану керек. Дұрыс тамақтану – денсаулық негізі. Өткен кезеңнің данышпан адамдары «Біз тамақтану үшін өмір сүрмейміз, өмір сүру үшін тамақтанамыз»деген. Дұрыс тамақтану дегеніміз бұл аз-аздан әр-түрлі тамақтарды қабылдау. Ағза үшін жұмыс атқарады, сондықтан уақытылы тамақтануды талап етеді. Ағзада қоректік заттар қарапайым заттарға ыдырайды да, қуат бөліп шығарады. Тағам өнімдері өсімдік және жануартекті болады. Өсімдіктекті тағамдарға: жемістер мен көкеністер, нан, қант, өсімдік майы жатады. Жануартекті тағамдарға: ет, жұмыртқа, ірімшік, сүзбе, балық, құс еті, сары май жатады.

    Тамақты жеткіліксіз, артық мөлшерде ішу ағза үшін зиянды.Балалардың күнделікті тағамында жеміс-жидектер, витаминдер көп болуы тиіс. «Витамин» терминін американ ғалымы Казимир Фуик ойлап тапқан. Ол күріш дәнінің сыртындаға қабықшасын ағзаға қажетті деп есептеп, «vita» сөзі(өмір) мен «амин» сөзін қосып, витамин деп атаған. А витамині сәбізді, алмада көп болады, ол көздің көруін жақсартады. Орамжапырақта С витамині көп, оның көмегімен тістерің мықты және әдемі қалпында сақталады. Салат жапырағында болатын В витамині ұйқыны жақсартып, көңіл-күйді көтереді. Адам белгілі бір мөлшерде күніне 4-5 рет уақытылы тамақтану қажет.
  • «Мынау не?» дидактикалық ойыны ойналады.
  • Мазмұны: тәрбиеші оқушыларға көздерін жұмып отыруды тапсырады. Оқушылар көздерін ашқанда тақтада пияз, сарымсақ немесе лимонның суреті тұрады. Мысалы: 1 оқушы лимонның түрін, түсін, дәмін, иісін, оның құрамында қандай дәрумендер бар екенін әңгімелейді. Оны басқа оқушылар толықтырады.Білімін тексеру: Дұрыс тамақтанудың диагностикалық картасы құрастырылады.

    Дұрыс тамақтануДұрыс тамақтанбау
    1. Дәрумендерді пайдалану1. Кола, фанта жасанды сусындар
    2. Еттен жасалған тағамдар жеу2. Көшеде сатылатын тағамдарды пайдалану
    Оқушылар өз беттерінше дұрыс тамақтану және дұрыс тамақтанбаудың ережелерін жазады, неге екенін дәлелдейді.



    Суретпен жұмыс:Интерактивті тақтада суретті көрсетеміз. «топтау» әдісі бойынша қаламның көмегімен жануартектес азық түліктерді бір топқа, өсімдіктектес азық-түліктерді екінші топқа бөлеміз.

    Бақылау күнделігімен жұмыс.Тапсырманы кім жылдам орындайды? дидактикалық ойын арттыру бақылау күнделігіндегі тапсырмалар орындалады.Ойынның қорытындысы анықталып, оқушыларды бағалауда ойын нәтижесі ескеріледі.Сабақты қорытындылауОқушыларды бағалау мына үлгідегі сызба арқылы бағаланады



    қ/с
    Оқушының аты-жөніТақырыпты түсіну

    Қорытынды
























































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кыстаубаева Эльмира Орынкулкызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-05
    Категория:
    Әдістемелік бірлестік жетекшілері
    Бағыты:
    Сыныптан тыс жұмыс
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583417045