Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ел болашағы - Ұлт болашағы
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбие сағаты
Материалды ашып қарау


Бекітемін:Мектеп директоры Нұрбалтаева З.К«03» қыркүйек 2018ж2018-2019 оқу жылындағы 5 «в» сыныбының ата-аналарымен жұмыс жоспары
р/сЖұмыс жоспарыМерзімі Жауапты Нәтижесі
11.Ата-аналар комитеті және комитетің құрамын сайлау2. Мектеп ережелерімен таныстыру(мектеп формасы, мектептің ішкі тәртібі)3 .Сіз қандай ата-анасыз? сауалнамаҚыркүйекСынып жетекшіХаттама
2
  • Құқықтық тәрбие қалыптастыруда ата-ана рөлі
  • І тоқсан қортындысы
  • Ата-аналарды күнделік кз парталы жайлы ақпараттандыру жұмыстарын жүргізу
  • Жолда журу ережесімен таныстыру, ескерту
  • ҚарашаСынып жетекшіХаттама
    3
  • «Жасөспірім және қылмыс» баяндама
  • ІІ тоқсан қортындысы
  • Психолог, мамандар кеңесі
  • ҚаңтарСынып жетекші,мектеп психологыХаттама
    4
  • «Суицидтіңалдын алу жолдары»баяандама
  • ІІІ тоқсан қортындысы
  • 3.«Қиын бала қайдан шығады» трениг

    СәуірСынып жетекші Хаттама
    51.Жыл қортындысы. Ата-аналар жиналысы2. Ата-аналарға ұл, қыздарының жазғы демалыс кезіндегі қауіпсіздіктері жайлы түсіндірме және ескертпе жұмыстарын жүргізу3. Оқушыларды мадақтауМамыр Сынып жетекші Хаттама










    Бекітемін:Мектеп директоры Нұрбалтаева З.К«04» желтоқсан 2018ж

    Тарих бірлестігінің айлығы
    р/сСабақтың тақырыбыУақыты Жауапты

    1Айлықтың ашылуы4.121.18ж Тарих бірлестігі
    2







    3Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті13.12.18жСағ1425Абдикаримова Ұ.
    4Сақтар туралы тарихи мәліметтер19.12.18жБузауова Т.А
    5Азақстан Ұлы Отан жылдарында21.12.2018жСағ 935-1015 9бЖамалбек А
    6Айлықтың жабылуы





    Бірлестік жетекшісі: Бузауова Т.А.

















    Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?Мұғалімнің аты-жөні:Күні:


    Сабақтың тақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер

    Мұғалімнің аты-жөні:Бузаауова Т.А.Күні: 12.12.2018ж
    Сынып 5 «в»Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.3.1.1- картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету5.3.1.2- ежелгі мемлекеттік бірлестіктерін түсіндіреді

    Сабақ нәтижесі:

    Білім алушының барлығы мынаны орындай алады: Оқулақтағы сақ тайпалары туралы берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Білім алушының көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.. Қосымша үлестірме ресурстармен , картамен жұмыс жасайды. Білім алушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
    Ойлау деңгейіБілу, түсіну
    Бағалау критерийіКартадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсетіп анықтайды.Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіріп анықтайды.
    Тілдік мақсаттарТыңдалым-Оқылым-Айтылым- Жазылым-

    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Құндылықтарды дарытуТоптық/ жұптық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық,сыйластықты дамыту.
    Пәнаралық байланысГеография, қазақ-тілі пәндері бойынша білімдері жаңа сөздермен және,айтылым,тыңдалым,жазылым барысында қолданылады.
    Алдыңғы оқуЕжелгі көшпенділердің дүниетанымы.
    Сабақтың жоспары
    Жоспарланған уақытСабақ барысында жоспарланған әректтер:Қолданылатын деректер
    Сабақтың басы

    1.Ұйымдастыру кезеңі(сыныпты түгендеу, топқа бөлу)2. Психологиялық ахуал.

    3. Түс арқылы топқа бөлу1-топ «Тиграхауда»2- топ «Парадарайа»3-топ «Хаумаварга» 3. Ұй тапсырмасын «..............» әдісі арқылы сұрау.1.Дүнитаным дегеніміз не ? (Адам мен қоршаған орта арасындағы байланыс.)2.Дүниетанымның түрлерін ата. ( Мифологиялық, философиялық, дін) 3. Мифологиялық түрін түсіндір. (рухани мәдениетінің ең көне формасы.Мифтің негізгі қызметі – дүние қайдан пайда болғанын түсіндіру,белгілі бір жүйені орнықтыру )4.Дін. (Дін- рухани мәдениеттің бөлігі. Дін алғашқы қауымда пайда болған –тотемизім,анемизім фетишизім)5. Тотемизм дегенімізді қалай түсінесің? (Ежелгі адамдарың түсінігі бойынша, әрбір ру қасиетті жануарнемесе өсімдіктен тараған деп ойлаған. Осындай наным –сенімді тотемизм деп атаған.)6.Анемизімді түсіндір. ( Табиғаттағы болып жатқан құбылыстарды және олардың жаны бар деп түсінуді анемизм деп атаған) 7. Фетишизм дегенімізді түсіндір ( Адамдардың әр түрлі заттарға табынуы м/ы мүсіндерге)8.Ежелгі көшпенділердің салт-дәстүрлерін ата (той,наурыз көже, қыз ұзату, қонағасы,шашу , ереулік ата т.б.)9. Салт – дәстүрдің бірі «көкпар» ойыны қалай пайдаболған? ( Ертеде малға бөрілер тыныштық бермеген , малшылар бөріні соғып алып , бір-біріне ала қашып,ойын-сауық құрған осылай «көк бөрі» ойыны кейін «көкпар»деп аталып кеткен).10.Құсбегі деген кім? ( Жыртқыш құстарды қолға үйретіп, аңға салған. Құспен аңға шығатын адамды құсбегі деп атаған )












    Оқулық,мәтіндер.
    Ортасы













    Жаңа сабақ.Жаңа сабақ жайлы түсінік беру. Мәтінмен таныстыру.Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісімен топтарға мәтіндер таратылады. Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. 1-топ «Тиграхауда» Сақ тайпаларының атауларын атап, мекендеген аймақтарын картадан көрсету.Дескриптор:-Сақ тайпаларының атауын атап ,- сақ тайпаларының мекендеген аумағын картадан көрсета алады.

    2- топ «Парадарайа» Сақ тайпаларының айналысқан шаруашылықтары туралы толық мәлімет беру.Дескриптор:
  • Сақтардың мал шаруашылығымен айналысқанын айта алады;
  • Көшпелі мал шаруашылығымен айналысқанын дәлелдей алады;
  • Жартылай көшпелі мал шаруашылығымен және отырықшы мал шаруашылығымен айналысқанын айта алады;
  • 3-топ «Хаумаварга»Сақ тайпаларының өнеріДескриптор;
  • Сақтардың металлды игергенін айтада;
  • Сақтарда қол өнердің жоғары дәрежеде дамығанын айта алады;








































  • .
    Оқулық, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар



    Картаның суреті













    Мал бақан малшы суреті



    Туралы суретМеталлды игергені
    Сергіту сәті



    «Топ-топ-топ»

    Оқушылар сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту

    1-2-3 топтарға тапсырма «Сәйкестендіру» беріледі









    Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
    Сабақтың соңы Ой қорытыу
  • Сақ тайпалары қай халықтың негізін қалаған?
  • Қазақ халқынын негізін қалаған тайпалардың бірі.
  • Қазақ жерінде мекендеген тайпалар туралы қай елдердің деректеріне сүйенеміз?
  • Қытай,Грек, Парсы

    «Сан қырлы сандық» Білім алушылар жеке ойларын жауап беру арқылы білдіреді
    БағалауКері байланыс

    «Білім ағашы» кері байланыс

    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстрады.
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?












    Сәйкестендіру

    Страбон

    « сақ әйелдері ержүрек, соғыс қаупі төнгенде ерлеріне көмек көрсетіп, ұрысқа араласады» - деген



    Сақ тиграхауда

    Арал маңын мекендеген





    Ктесий

    Еыжелгі грек географы, тарихшысы, «География» еңбегінің авторы



    Сақ парадарайа

    Оңтүстікке қарай Әмудария өзенінің төменгі ағысанда мекендеген



    Сақ хаумаварга

    Жетісу өңірінде мекендеген



    Исседондар



    Сақтарды «Азия скифтері»деп атаған



    Геродот

    Парсы патшасы



    І Дарий



    Орталық Қазақстан жерінде Мекендеген

































































    Адамзат тарихы дамуының ең алғашқы кезеңі? Тас дәуіріАлғашқы адамдардың бастапқы кезеңдегі топтасу жүйесі. ТобырАлғашқы адамдардың тобырдан кейінгі топтасу жүйесі.РулықАлғашқы адамдардың рулық қауымнан кейінгі қалыитасу жүйесі? ТайпаҚоғамда алғашқы ірі еңбек болінісін туғызған жағдай? Мал шаруашылығының дамуы.Ғалымдардың ең ежелгі адамға қойған атауы? Епті адамЕң ежелгі “епті адамның” мөлшерімен өмір сүрген мерзімі? 1 млн. 750 мың жыл бұрын.Ең ежелгі адамның еңбек құралы Үшкір тас.Ежелгі “тік жүретін адам” өкілі СинантропЖер бетінде бұдан 100-35 мың жыл өмір сүрген жандар СинантроптарМөлшерімен 40-35 мың жыл бұрын қалыптасқан жандар атауы Саналы адам.Ежелгі адамдардың алғашқы кәсібі ТерімшілікЕжелгі тас ғасыры қамтитын кезең б.з.д 2 млн 500 мың – 12 мың жыл.Орта тас ғасыры қамтитын кезең б.з.б 12-5 мың жылЖаңа тас ғасыры қаититын кезең б.з.б 5-3 мың жыл.Қазақстан аумағында ең ежелгі адамдардың өмір сүрген аймағы Оңтүстік Қазақстан.Қазақстан аумағында өмір сүрген алғашқы адамдардың замандастары Питекантроптар.Ежелгі адамдардың тұнғыш баспаналары Үңгірлер.Алғашкы адамдардың еңбек құралдарының атаулары Чоппер, чоплинг.Алғашқы қауымдағы адамдардың негізінен аулаған андары Мамонттар мен бизондар.Полеолит дәуіріне жататын еңбек қүралдары табылған өңір. Жамбыл обылысы.Жамбыл өңірінен табылған полеолит дәуірінің бес мыңдай еңбек құралдары бұлар Қашау мен үшкір заттарТас өңдеу биік деңгейге көтерілген кезен НеолитЕртедегі адамдардың маймылдар мен жануарлардан басты айырмашылығы Еңбек құралдарын жасай білуЖер бетінің күрт суый бастауы басталды 100 мың жылбұрынҒалымдардың есептеуінше мұздықтардың ери бастаған уақыты 13 мың жылдай бұрынТас дәуірі адамдардың ине жасаған заты СүйекЕжелгі адамдардың жіп орнына пайдаланған заттары Жануарлардың сіңірлеріАдамдардың дән үккішті ойлап тапқан кезеңі НеолиттеЕрте тас ғасыры тұрақтарының ең көне ескерткіштерінің табылған жері Шақпақата, АрыстандыЕкі жағынан да өңделген қарапайым шапқыш тас құрал атауы БифасБір қабат өңделген тас құралдың жүзін ұсақ кертік ойықтар жасау арқылы өткірлеу әдісі Ретушь әдісіЖамбыл облысындағы 5 мыңға жуық тас құралдар табылған тұрақтар Бөріқазан,Шабақты1938ж Өзбекстаннан неандертальдық баланың сүйегі табылған үңгір Тесіктас“ Саналы адам” сүйегі табылған үңгір КроманьонОрталық Қазақстан жеріндегі жүзі түзу , кейде қайқы тас пышақ қырғыштар табылған тұрақ Семіз бұғыОрталық Қазақстан жеріндегі кейінгі палеолитке жататын 300-ге таяу тас құрал шыққан ең көрнекті көне мекен Батпақ.Тас дәуірінде ру ішіндегі барлық мәселелерді шешкен Жалпы жиналыс.Мезолиттің хронологиялық шеңбері б.з.д 12-5 мың жыңдықтар.Қазақстан жеріндегі тас дәуірінің ескерткіштері аз табылған кезеңіне жататын Мезолит.Мезолит заманының үлкен жаңалығы болып саналатын ұсақ жаңқа тастардан жасалған құралдар атауыМикролитМезолит заманынын басты жаңалығының бірі Садақ пен жебенің жасалуыМезолит кезеңіндегі адамдардың негізгі кәсібінің бірі Аңшылық.Қазақстан аумағындағы белгілі мезолиттік тұрақтар саны 20-дан астамы.Қабырғалары терең көмілген , көлемі 40-60 шаршы метр болатын мезолиттік баспана табылған өзен аңғары Есіл.Орта тас ғасырындағы балалар тобынан ересектер тобынаөту ғұрпы Бағыштау(иницияция).Егіншіліктің пайда болу мерзімі 10 мың жыл бұрын.Алғашқы қауымдық егіншілікке алып келген жағдай Терімшіліктің дамуы.Алғашқы егіншілердің егін оратын қарапайым құрал атауы Тас орақ..Ежелгі егіншілердің егін егу құралы Тесе.Малды қолға үйрете бастау қалыптасқан кезең Мезолит.Алғашқы егіншілік қалыптаса бастаған дәуір Мезолит.Жаңа тас ғасыры қамтитын кезең б.з.д. 5 – 3 мың жылдықтар.Неолит дәуірінің Шығыс Қазақстан жеріндегі тұрағы Усть- Нарым.Неолит дәуірінің Сотүстік Қазақстан жеріндегі тұрағы Пеньки.Қазақстан жерінде кездесетін неолит тұрақтарының ең көнесі б.з.д. 5 мың жылдыққа тән.Неолит дәуірінің Орталық Қазақстан жеріндегі тұрағы Зеленая Балка.Неолиттік саздан жасалған қыш ыдыс атауы Көзе.Неолиттік 150-ге жуық тұрақ , кене кен шығару, жерлеу орындары табылған өңір Жезқазған өңірі.Табиги-климаттық ортаныңбүгінгі кунге ұқасас қалыптасқан кезеңі Неолит.Қазақстан аумағынан табылған неолиттік тұрақтар саны 500-ден астам.Неолиттік Сексеіл тұрағы орналасқан аймақ Қызылорда облысы.Неолит дәуірінің ең үлкен жаңалығының бірі Қыш құмыра жасауды үйрену.«Қыш кұмыралар заманы» деп аталатын дәуір Неолит.Мыс-тас ғасыры (энеолит) дәуірі шамамен б.з.д 300-280 мың жылдарАдамзат баласының металдан жасалған құралдарды игере бастаған дәуір Энеолит.Ең бірінші қолданылған металл Мыс.Тас пен мыстан жасалған еңбек құралы қатар қолданылған кезең Энеолит.Шаруашылықтағы ең алғашқы ірі қоғамдық еңбек бөлінісі Егіншілік пен мал шаруашылығы болып бөлінуі.Солтүстік Қазақстандағы энеолит кезеңінін ерекше ескерткіші Ботай.Солтүстік Қазақстан жеріндегі 158 тұрғын үй табылған энеолиттік тұрақ Ботай.Жылқы сүйектері өте көп табылған неолиттік тұрақ Ботай.Энеолиттік ескерткіштер табылған Маңғыстау жеріндегі елді мекен Шебір.Еңбек бөлінісі пайда боған дәуір Энеолит.Ежелгі адаидардың өз білімдерін суретті хат арқылы хабарлауы Пиктография.Адамдардың шығу тегін жануарлармен байланыстырудың ғылыми атауы Тотемизм.Ежелгі адамдардың жерлеу ғұрпында өлген адам үстіне қызыл минерал бояу себу сенімінің ғылыми атауы Анимизм.Ежелгі жандардың табиғаттың тылсым әрекеттеріне сиынып, құлшылық ету әрекеті Магиялық әрекет.«Тотемизм» дегеніміз Шығу тегін жануарлармен байланыстыру.Археологтардың тапқан сүйек пен мүйізден жасалған мүсіндерінде ең көп кездесетін бейнелерӘйелдер бейнесіАлғашқы адамдардың табиғатқа тәуелділігінен туған Құдайға сыйынуҚола дәуірінің хронологиялық уақыты б.з.б. 2800 жыл б.з.б. 900 жылТұрмыста тұңғыш пайдаланылған металл МысҚола дәуіріндегі қоланың алыну қосындысы Мыс пен қалайыҚола дәуірінде Жезқазған өңірінен 1 млн тоннадай кен өндерелгенін айтқан белгілі ғалым СатпаевҚола дәуірінде 1100 тонна қалайы шығарылған кен орны Нарын , Қалба.Қола дәуірінде кенді қорыту үшін салынған күрделі құрылыстар ҚазандықтарТастан және мыстан жасалған еңбек құралдарын ығыстырған кезең Қола дәуіріҚола дәуіріндегі ыдыс жасаудың ең бір өрістеген түрі Көзе құмыраларЕуразия даласындағы қола дәуірінің мәдениеті АндроновҚола дәуірінің ең алғашқы ескерткіштері табылған жер Андронов



























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    МАЛБАСОВА КУНИМАЙ СУЛТАНГАЛИЕВНА
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-11
    Категория:
    Завучтарға
    Бағыты:
    Тәрбие сағаты
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565492640
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999