Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ертегілер еліне саяхат
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушыларға арналады
Материалды ашып қарау
Күні:Сынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбыҚаһарлы не, қаһарман кім? Һ дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.2.2.1 мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну1.3.5.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою

Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікҚаһарман-герой-courage,қаһарлы-гневный-menacing

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай. Кім шапшаң? ойыны1.Дыбыс деген не?2. Әріп деген не?3. Дыбыс нешеге бөлінеді?4. Дауысты дыбыстың түрлерін ата5.Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата.





Шаттық шеңбері













Сабақтың ортасы8 минут



Қаһарлы не,қаһарман кім? Һ дыбысы мен әрпі

Суретте не көріп тұрсыңдар?Ол қандай жануар?Мына сурет туралы не айтасыңдар?Қай мультфильм?Онда мультфильм тамашалайық.

№1 Оқылым. қаһар гауһар жиһанқаһарлы жиһаз жиһанкезқаһарман шаһар мәшһүрсөздердің мағынасын түсіндіру.

Аты мәшһүр жаһанға, Бауыржан ата-қаһарман.

1.Ол туралы не білесіңдер? 2.Бауыржан Момышұлын қаһарман деп неге айтамыз?3.Қаһарман-герой-courage4.Қаһарлы-гневный-menacing1910ж 24 желтоқсан Жамбыл обл Жуалы ауданыәскери қолбасшы қаһарман батыр командир

Ұлы отан соғысына қатысқан қаһармандартуралы айтып өтейік.№2Әңгімені толықтырыңдар.Жиһанкез тау мен тасты , даланы аралады. Ол көптеген шаһарларда болды.....

Топтық жұмысІ-топ буыннан сөз құрастыруІІ-топ коллаж жасауІІІ-топ Сөзден сөйлем кұрастыруІV-топ Батырдың суретін салу





Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті1 минутКөңілді күнСергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы16 минут Қызықты тапсырма8 минут







Дәптермен жұмыс

Кері байланыс



№3 Қай ертегі? Сурет бойынша ертегіні мазмұнда.







-Сабақ ұнады ма?- Бүгін біз не үйрендік?









Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы2 минут

Рефлексия



Бас бармақтар
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мұхаш Венера Жанабілқызы
Жарияланған уақыты:
2018-12-26
Категория:
Биология
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
2 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1545816738
333
444
555
666
7
888
999