Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Музыка пәні мұғалімдеріне арналған
Материалды ашып қарау
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

31 сабақ
3-БӨЛІМ: Әлем халықтарының музыкалық дәстүріС.Сейфуллин атындагы орта мектеп
Күні: 05.05.18ж.

Мұғалімнің аты-жөні: А.Мусагалиева
Сынып: 5ә

Қатысқан оқушылар саны:






Қатыспаған оқушылар саны:


Сабақтың тақырыбы: Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.1 – музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау;5.1.1.2әлем халықтары музыкалық аспаптарының жасалуы мен дыбысталуына қарай топтастыру;5.1.2.3 - әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау 5.1.2.4 - ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында музыкалы-терминдерді пайдалану;5.1.3.1 - музыкалық шығарманың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізу.
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Еуропа халықтарына жататын итальян және испан ұлттардың музыкалық дәстүрі туралы ақпарат тыңдайды;• итальян және испан халықтарының ән, би, музыкалық аспаптарына байланысты ақпарат тыңдайды;• итальян, испан халықтарының әуенін тындайды;Г. Роджерстің «Музыка дыбыстары» әнін үш тілде (қазақ, орыс. ағылшын) орындауды үйренеді;өзі жасаған жұмыстарды мүмкіндігінше бағалайды. Оқушылардың көпшілігі:• Еуропа халықтарына жататын итальян және испан ұлттарынын музыкалық дәстүрін талқылайды;• итальян және испан халықтарының ән, би, музыкалық аспаптарына байланысты ақпарат іздейді;• итальян, испан халықтарының әуенін тындайды және анықтайды;Г. Роджерстің «Музыка дыбыстары» әнін үш тілде (казақ, орыс. ағылшын) орындауды үйренеді;өз жұмыстарын бағалайды.Кейбір оқушылар:Еуропа халыктарына жататын итальян және испан ұлттарының музыкалық дәстүрін талқылайды және өз пікірін айта алады;• итальян және испан халықтарының ән, би, музыкалык аспаптарына байланысты ақпарат іздейді;• итальян, испан халықтарының әуенін тыңдайды, анықтайды және талдайды;Г. Роджерстің «Музыка дыбыстары» әнін үш тілде (қазак, орыс, ағылшын) мәнерлеп орындауды үйренеді;өзі жасаған жұмыстарды мүмкіндігінше бағалайды.
Бағалау критерийлері• Еуропа итальян, испан халыктарының музыкалық дәстүрлерін: ән орындауды, би билеуді, музыкалық аспаптардың ұксастыгы мен айырмашылығын ажыратады;әнді мәнерлеп орындайды;өз жұмыстарын таныстыра жәнс бағалай біледі.
Тілдік мақсаттарОқушылар:түрлі халықтардың музыкасын ерекшеліктерді суреттейді;өзінің және өзгенің жұмыстарын жақсарту үшін өзгерістер енгізе алады. Талқылауга арналгап сұрақтар: Қандай аспаптардың дыбыс бояуын (тембр) естіп тұрсың?Бұл аспаптарды классификатор бойынша қай топқа жатқызуға болады?Бұл аспаптар саған қандай әсер қалдырды?
Құндылықтарды дарытуЕуропа халықтарының музыкалық дәстүріне құрметпен қарау және тындауға, түсіну-те үйрету, мәдени құндылыктарды халық музыкасы аркылы оқушыларға дарыту.
Пәнаралық байланыстар«Тарих» және «Жаратылыстану»
Бастапқы білімЕуропа халықтары туралы жалпы мағлұмат
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезендеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақ мақсаты(МК,Ұ) 1-тапсырма. Тыңдау.«Италия халқының музыкалық дәстүрі»М. Италия елі музыка өнерінің бесігі деп аталған. Себебі, музы-каның түрлі саласы алғаш рет Италияда дамыған.Ежелгі Римнің музыкалық мәдениеті итальяндық музыканың қалыптасуына үлкен үлес қосқан. Сонымен қатар итальяндық музыка мәдение-тінің ең басты құрастырушысы-халық әндері мен билерінің әуенділігі.Итальян халқының музыкалық шығармашылығы әртүрлі жанрмен сипатталады. Олардың халық әндері өте әдемі және сазды. Әндердің ырғағы мен мазмұны Италия жеріндегі аймақтар ерекшелігіне байланысты.Әлемге танымал болған неополитан әндері ерекше әсемдігімен, сезімталдылығымен баурап алған. Әндердің атауы Неаполь қаласының атына байланысты шыққан. Мысалы, Венеция жеріндегі гондольерлердің (қайықшылардың) баркарола әуен-дерінің ырғағы бірқалыпты, су бетінде қайықпен қалқып жүзіп келе жатқандай сазды нақышта орындалады. Көптеген танымал классикалық-композиторлар итальян әндерінің әсемдігіне таңғалып, өздерінің шығармаларында пайдаланған. Солардың ішінде, француз композиторы Жак Оффенбах «Гофман ертегілері» операсында баркарола накышында музыка жазған.ОқулықНота хрестоматиясыАудио-бейнехрестоматия
Сабақтың ортасы(МК,Ұ) 2-тапсырма. Тындау. Ақпарат іздеу.«Вагсагоііе» - «Гофман ертегілері» операсынан үзінді, музыка-сын жазган: Ж. Оффенбах - тыңдау. Сұрақтар:• Музыка қандай әсер калдырды?Музыканың көңіл күйін сен қандай сөздермен анықтай аласың?М. Итальяндықтар би билеуді де жақсы көреді. Ең сүйікті биле-рінің бірі - «Сицилия тарантелласы». Бұл би Сицилия айма-ғында пайда болған. Бидің ерекшелігі -жылдамдық, қарапайым би қимылдары және ырғақтық сезім.(Т, Ж) З-тапсьшма. Шығармашылық ойын.«Сицилия тарантелласы»(Үзінді)Ойынның шарты. Өзің «Мен атақты бишімін!» деп қиялдап көр. Тындаған «Сицилия тарантелласына» кандай би қимылда-рын қосып билеуге болады? Көз алдыңа билегеніңді елестетіп, тандаған қимылдарыңды сал.Дайындық кезеңінде түрлі ырғақтардың үлестірме парақшала-рын, ұрмалы-сілкімелі шулы аспаптарды пайдалан. Дайындаған биді өз тобыңмен бірге орында.«Итальян тарантелласы» (үзінді) - тыңдау, көру. Сұрақтар: «Итальян тарантелласы» жалынды, жылдам, көңілді немесе асықпай, байсалды орындала ма?• Осы биді қандай музыкалық аспаптармен сүйемелдеп билеуге болады?Өзің дайындаған би қимылдарымен бұл биді билеуге бола ма?М. Италия халқы мейрамдарда, демалыста әртүрлі ұлттық му-зыкалық аспаптарда ойнайды. Солардың ішінде китаррон, мандола, мандолина, тамбурин, кастаньет музыкалық аспаптары ең көп қолданылады.Түсінік:1.Баркарола - итальян сөзі, «барка» - қайық деген сөзден шық-қан. Баркарола «қайықшының әні» деген мағынаны білдіреді.



2. Тарантелла - итальян халық биі. Гитара, тамбурин, кастаньет аспаптарының сүйемелдеуімен орындалады.

(МК,Ұ,Т) 4-тапсырма. Тыңдау. Ақпарат іздеу.«Испан халқының музыкалык дәстүрі»М. Испан халқының музыкасы өте көне заманнан бастау алған. Халықтың өмірінде ән мен би ерекше орын алады. Шетелдік зерттеуші музыканттар үнемі испандықтардың әншілік-поэти-калық және бишілік-суырыпсалма өнерлеріне танданумен келеді.Испан халық музыкасының керемет байлығы, сулулығы, көр-кемдігі әлемге танымал көптеген композиторларды, әнші мен бишілерді қызықтырған. Композиторлар өздерінің шығармала-рында испан халық әуендерін, билерін кең пайдаланған. Испан халық музыкасының ерекшелігі елдің аймақтарымен байланыс-ты. Мысалы, Андалузия жерінде туындаған фламенко жанры дәстүрлі андалуз халық музыкасына жатады. Ол үш түрде: ән, би, гитарамен орындалады.Испан халқы музыкалық аспаптарға да бай. Солардың ішінде, гитара (алты темір ішекті), кастаньет, бандуррия (мандолина сиякты), пандерос (даңғыра сияқты) - сүйікті аспаптары. (Оқулықтағы суреттерді немесе интернет желісін қарау).М. Испан халқының әндері мазмұны (бесік жыры, балалар, ең-бек, тарихи, діни, лирикалық, ән-би) мен аймақ бойынша бөлі-неді. Халық әндерінің көпшілігі би ырғақтарына жазылған. Сондықтан ән мен би бірге орындалады. Би испан халқының жүрегі деп айтуға болады. Себебі, олар ұлттық және тұлғалық қасиеттерін, талғамын, жігер мен ырғақты сезінуін, музыкалық қабілетін би арқылы көрсетуге тырысады. Испан биінің түрлері өте көп, олар салт жэне ойын-сауық билері деп бөлінеді. Билердің ішінде аса танымал, испан халқының дэстүрі мен мәдениетін корсете алатын фламенко биінің орны ерекше.«Испан халқының фламенко биі» (үзінді) - тыңдау,бейнетаспа көру. Сұрақтар:- Бейнетаспа көріністерінен бишілер көңіл күйін байқауға бола ма?- Олардың көңіл күйін, билеу тәсілін қандай сөздермен сипаттауға болады?- Биді қандай аспаптар сүйемелдеді? Түсінік:Фламенко биі мен әннін гитара немесе кастаньетпен, қол шапа-лағын ырғақты соғу арқылы және аяқпен тақылдатып сүйемелдейді.Фламенко - Андалузия (Испания) аймағынан шыққан дәстүрлі музыкалық би стилі. Ол ән салу, билеу және музыкалық сүйемелдеумен бірігіп орындалады.



(Ө) 5-тапсырма. Музыканы шығару (суырыпсалма).- «Audacity» бағдарламасын қолдана отырып, «Би музыкасынан попурри» тақырыбында өз тобыңмен музыкалық композиция құрастыр.(МК,Ұ) 6-тапсырма. Ән үйрену және орындау.До-Ре-Ми («Музыка дыбыстары» мюзиклінен). Музыкасын жазған: Р. Роджерс.
ОқулықНота хрестоматиясыАудио-бейнехрестоматия1 .Испанская фламенко музыка.2. Сицилийская тарантелла.3.Sicilian Tarantcn ella -Igor Moiseyev Ballet (Итальян тарантелла). 4. Ж.Оффенбах. Баркарола из оперы «Сказки Гоффмана».
Сабақтың аяғыРефлексия:Мен не білдім?Бүгін мен не үйрендім?Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?ОқулықНота хрестоматиясыАудио-бейнехрестоматия
Саралау - Оқушыларғақалай көбірек қолдаукөрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларғақандай міндет қоюдыжоспарлап отырсыз?Бағалау -Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныц сақталуы
Күй орындау нұсқаларын тыңдау мен талдауда мүғалім кейбір оқушыларға көмек ретінде арнайы сипаттамалық тірек ұғымдар үсына алады.Күй орындау нұсқаларын тыңдау мен талдауда оқушылар мұғалім көмегіне жүгінбей өз пікірін айта алады.Бақылау;Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша;Пікір алысу мен әнді орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды.

Денсаулық сақтаутехнологияларыБелсенді іс-әрекет түрлері
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаты, оқу мақсаты дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта орындау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағаСабактын жаксы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз):1.2.
Сабакты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.2.
барысында сынып туралы немесе жекслсген оқушылардың 1 жгтістіктері/киындықтары туралы мепі білдім, кслесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










ТексерілдіДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:Акышева .С











































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мусағалиева Ақтоты Әлденқызы
Жарияланған уақыты:
2019-06-26
Категория:
Музыка
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1561555990
2222
333
444
555
666
7
888
999