Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

фыв
Материал жайлы қысқаша түсінік: фыв
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 2-бөлім Өзгертілген командалық ойынМектеп:Саттар Ерубаев атындағы №24 мектеп-лицей
Күні: Мұғалім аты-жөні:Үшкемпір Асқар
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОйын кезінде көшбасшылық дағдыны қалыптастыру
Оқу мақсаты

5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну
Сабақ мақсатыСабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Ойын техникасын ретімен орындай алады.
Бағалау критерийі

Ойын кезінде көшбасшылық дағдыларын көрсетеді
Ойлау дағдыларының деңгейіБіледі, түсінеді, қолданады.
Тілдік мақсаттары





Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Пас, жүгіру, доптар ,ойын алаңы, бағана, палнка.


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Қорғаныс допты қағып әкетсе, не болады? Егер қарсылас команда добыбар басқа команда ойыншыларынан үш түрлі түсті таспаны шешіп алса не болады?
Құндылықтарды дарытуСабақ кезінде бір-біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.
Пән аралық байланыстарФизика пәнімен байланыстыру.
АКТ пайдалану дағдысыОйынның әдіс тәсілдерінің түрлерін бейне жазылымнан көрсету.
Алдыңғы меңгерілген білімОйынның қабылдау техникасын үйрету
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыСапқа тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден баянат қабылдау, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып түсіндіру, қауіпсіздік ережелерімен таныстыру, саптық жаттығуларды орындау, алаңда жүру және жүгіру жаттығуларын жасау. Тыныс алу жаттығуларын орындап, топқа бөліп, жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Әр жаттығу үшін кең, таза бос кеңістік. Ысқырық, секундомер.

Сабақтың ортасы























Тапсырма:Кешенді эстафета (допты алып жүру/допты беру, допты шығыршыққа лақтыру, жұптасып допты беру).Білім алушылар санына қарай 3-4 командаға бөлінеді. Әр команда өзіне капитан тағайындайды. Сол капитан әр ойыншынының мүмкіндігіне қарап станцияларға бөледі. ( Әр білім алушы кезекпен капитан болады).Кешенді эстафета
  • Бірінші білім алушы 10 м қашықтыққа дейін допты алып жүруді орындайды және екінші білім алушыға допты береді.
  • Екінші білім алушы допты 5 рет нәтижелі соққымен шығыршыққа тастайды, одан кейін допты алып жүру арқылы 10 м қашықтықты қайта жүріп, сөреге жетіп, допты үшінші білім алушыға береді.
  • Үшінші және төртінші білім алушылар допты жұпта оң және сол бүйірлерімен 10 м қашықтықты қозғалыс арқылы жүріп отырып, бесінші білім алушыға береді.
  • Бесінші білім алушы допты алып жүріп, екі қадам жасау арқылы шығыршыққа допты салады. Добы шығыршыққа түскен жағдайда орнына оралады, сонымен эстафета аяқталады.
  • Егер добы шығыршыққа түспесе, шығыршыққа доп нәтижелі түскенше 3 рет допты лақтырады, 3 ретте де добын шығыршыққа түсіре алмаған жағдайда орнына қайта оралады. Дескриптор:допты алып жүруді орындайды;доппен пас беруді орындайды;допты шығыршыққа тастауды орындайды;жұпта қозғалыс арқылы доп беруді орындайды;тапсырманың ретімен орындалуын бақылайды.












    Әр жаттығу үшін кең, таза бос кеңістік, секіру ұяшығы. Ысқырық, секундомер, секіру алаңы.

    Сабақтың соңыСапқа тұрғызу, тыныс алу жаттығуларды жасап, бастапқы қалыпты келтіру, оқушыларды бағдаршам әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру.

    Саралап оқыту- көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
    -Оқушының мүмкіндігін ескере отырып деңгейлік жатттығулар беремін.-Қабілетті оқушылырға тапсырмаларды күрделендіріп, әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды ойластырып беремін. -Байқау, тыңдау, сұрақ қою.-Өзара бағалау .-Мақтау-мадақтау, ыммен бағалау әдісін қолдану.-Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіру.-Салауатты өмір салтын насихаттау.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары іске асырмалы болды ма? ОМ-ға барлық оқушылар қол жеткізді ме?Жеткізбесе, не себепті?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және не себепті?

    Жалпы бағалау:

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал етуші еді (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?1: 2:

    Мен сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені айқындадым, келесі сабақтарда неге назар аудару керек?







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    фыв
    Жарияланған уақыты:
    2019-12-18
    Категория:
    Ресей тарихы
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1576692017