Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Ғажайып суретшілер әлемі» 5 -6 сынып сыныптан тыс жұмыс
Материал жайлы қысқаша түсінік: апталықта өткізуге болады
Материалды ашып қарау
«Ғажайып суретшілер әлемі» (сыныптан тыс шара)Мақсаты: Оқушыларға бейнелеу өнерінің қыр-сырын жан-жақты үйрету.Олардың дүниетанымын, эстетикалық талғамын кеңейту.Сурет салу дағдысын, логикалық ойлау, еске түсіру, елестету қабілеттерін және шығармашылығын арттыру. Өнерді құрмет тұту, оған сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққа тәрбиелеу.Әдісі: топтық сайыс, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, құрастыру, тақырыпқа сурет салу.Көрнекілігі: Өнер жайлы нақыл сөздер, слайдтар, құрастырма суреттер, суреттер.Құрал-жабдықтар: плакат, қарындаштар, қайшы, желім, акварель бояулары, қылқалам.Сайыстың барысы:Армысыздар құрметті ұстаздар, сайысымызға қатысушы оқушылар. Бүгінгі бейнелеу өнері сабағынан 3 сынып оқушылары арасындағы «Ғажайып суретшілер әлемі» атты сайыс сабағына қош келдіңіздер.Жүзден жүйрікті, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқасымен танысайық.
  • 2.
  • Ортамызда екі топ сайысқа түспекші.І топ «Бояулар»ІІ топ «Қарындаш»М: Өнер десе өртеніп жанып тұрар, Сусындап сол өнерден қанып тұрар. Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер, Кез келді өзін-өзі таныстырар, — дей келе сайысқа түспекші екі топпен танысайық.М: Өнерпазды жарау аттай баптасын, Халқымыздың асыл мұрасын сақтасын. Өнерімен танылып бүлдіршіндер, Ел сенімін еңбекпенен ақтасын, — деп сайыстың түрлерімен таныстырып өтейін.Сайыс кезеңдері:1. «Сан сұраққа саяхат» сұраққа жауап беру.2. «Біз тапқырмыз» жұмбақ шешуінің суретін салу. 3. «Сәйкес пе ..» Бір бала шығып,көріп тұрған затты ымдап түсіндіреді, қалғандары соны салады 4. Ғажайып суретшілер (топпен жұмыс)М: Ендеше сайысымызды бастайық: І кезең«Сан сұраққа саяхат» сұраққа жауап беруӘр топқа 5 сұрақтан қойылады. Соған жауап берейік.1 топқа:Бейнелеу өнері дегеніміз не? (Айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі)Табиғат көрінісін бейнелейтін шығарма. (Пейзаж)Суға тез еритін бояу. (Акварель)Қарындаш дегеніміз не? (Сырты ағаштан, өзегі графиттен жасалған сурет салу құралы)Аспан мен жердің қиылысатын сызығын не дейміз? (көкжиек сызығы)2 топқа:Бейнелеу өнерінің түрлерін ата. (кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері, қолданбалы сәндік өнер)Адам келбетін бейнелейтін жанр қалай аталады? (портрет)Түстер неше түрге бөлінеді және қандай? (2-ге, жылы және суық)Жануарларды бейнелейтін көркем шығарма. (анималистік жанр)Қалам, тушьпен салынған өнер не деп аталады? (графика)Натюрморт деген не? (Жансыз заттар бейнеленген көркем шығарма) ІІ кезең – «Біз тапқырмыз»Екі топқа жұмбақтар айтылады. Шешуін қағаз бетіне сурет арқылы түсіреді.1. Қалқиып ұзын құлағы, Елеңдеп қорқып тұрады.(қоян)2. Үйір-үйір денесі, Сахараның кемесі. Ащы шөптер тамағы, Шөлге шыдап бағады.(түйе)3. Көше бойлап аяндайды, Адам тасып аялдайды.   (Автобус)4. Құстан аумады, Көкте заулайды.   (Ұшақ)5. Үш көздi батыр, Жолды андып жатыр.  (Бағдаршам)6.Аралап қалың орманды, Қалайды сұлу болғанды, Қолы жоқ, сөзі жоқ, Бірақ та тісі бар, басыңмен ісі бар. (тарақ)ІІІ кезең «Сәйкес пе ... »Күннің көзі,қарындаш,гүл,үй,сағат,орындық.ІҮ кезең - Ғажайып суретшілер (топпен жұмыс) – 5 минут уақыт беріледі.Сайысты қорытындылау.









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Баимбетов Марат Куатжанович
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-19
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Сыныптан тыс жұмыс
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555669545
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999