Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Гиперсілтемелер
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімі:6.1В МәтіндікқұжаттардасілтемелердіұйымдастыруМектеп: :№15 орта мектеп



Күні: 16.04
Мұғалімніңатыжөні:Мурат Ботакоз


Сынып: 6
Қатысқандарсаны: Қатыспағансандар:
СабақтыңтақырыбыГиперсілтемелер
Осы сабақта жүзеге асырылатын оқудың мақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)6.2.2.1 – сілтемелердіұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)6.4.2.1 – авторлыққұқық, плагиатұғымдарынтүсіндіру6.4.2.2– авторғасілтемеберуарқылыақпараттысүйемелдеу
СабақтыңмақсатыОқушылар:
  • Құжатқа гиперсілтемелерді қосу;
  • Авторға сілтемелерді қосуды істей алады.
  • Бағалаукритерийлері1 – сілтемелердіұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, атауы, нұсқамалар)2 – авторлыққұқық, плагиат ұғымдарынтүсіндіру3– ақпараттыавторғасілтемелерментіркеп жүру
    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар:
  • «авторлыққұқық», «плагиат» терминдерін түсіндіре алады;
  • құжатқа қандай әдіспен гиперсілтемелерді қосу болатыны туралы әңгімелей алады.
  • Пәнгетән лексика мен терминология: гиперсілтемелер, мазмұны, атауы, сілтемелер, авторлыққұқық, плагиатДиалог пен хаттарғаарналғанпайдалысөйлемдер: «Плагиат» түсінігі…мәнбередіАвторлыққұқықтысақтау…Гиперсілтеменіқосуүшін…қажет
    Құндылықтардыдарыту

    Ынтымақтастық, тиімдібайланысқатүсудағдыларынбілім беру, нақтылапайтқанда, жұптықжәнетоптықжұмысарқылыдамыту.
    ПәнаралықбайланысПрактикалықтапсырманыорындағанкездеқазақтіліменжәнеәдебиетпенбайланысты (мәтіндітергенкезде).
    БастапқыбілімОқушыларқұжатқасілтемелердіқосудыңәдістері мен тағайындалуынбіледі.


    Сабақ барысы


    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы







    5 мин













    Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін шаттық шеңберге тұрғызып, бір-біріне сәттілік тілейді.Оқушыларды суреттер арқылы екі топқа бөлу.Үй тапсырмасын тексеру. Cұрақтар арқылы.1.Сілтеме дегеніміз не?2.Мазмұн дегеніміз не?3.Сілтемелер және әдебиеттер тізімі элементтер тобы қандай қызмет атқарады?4.Басқару элементтерінің соңғы тобы?Топтар бір-біріне «Бас бармақ» арқылы бағалайды.









    Суреттер



    Сабақтың ортасы30 минут



















































    Жаңа тақырыпты түсіндіру мақсатында интербелсенді тақтада авторға сілтеме беру арқылы ақпараттарды қолдануға байланысты оқушыларға сабақ түсіндіріледі. Оқушылар алған керекті ақпаратты қысқаша дәптерге түсіреді.

    Тапсырма №1 Алдын ала құрылған файылға гиперсілтеме құру.Оқушылар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды

    Тапсырма №2 Топтық жұмыс«Джигсо» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы тақырыпты бөліп алып, талқылайды және посперде қорғайды . 1.Гиперсілтеме дегеніміз не? 2. Гиперсілтемелердің түрлері?. Дескриптор:- гиперсілтеме ұғымын біледі- қолданған ақпаратқа сілтеме жасау керектігін түсінеді.- ақпаратты сүйемелдейді ҚБ, Топтар бірін-бірі бағалайды

    Қорытынды. Оқушылардың білімін тиянақтау мақсатында тест алынады.

    Тест нәтижесі оқушы білімін автоматты түрде бағаланады тест жауаптар топтар алмасып тексереді және тортар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды
    Интербелсенді тақта

    дәптер





























































    Интербелсенді тақта,

    Компьютер

    Интербелсенді тақта

    Тест сұрақтары
    Сабақтың соңы

    5 мин







    Caбaқ coңындa oқyшылap Білім ағашы» әдici apқылы кeрi бaйлaныс жүpгiзeдi. Оқушылар өздерін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайдыҮйгe тaпcыpмa:Гиперсілтемелер.Үйде орындайық тапсырмасы.

    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
    «Джигсо» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы тақырыпты бөліп алып, талқылайды. (тж)«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы берілген суреттерді сандықтарға орналастыр. Оқушылардың білімін тиянақтау мақсатында kahoot.it жүйесімен тест алынады. Копьютерде оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.Ынталандыру, қолдау көрсету, Оқушылар өзара бағалайды;ҚБ, Топтар бірін-бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды;Тест тапсырмасы арқылы сабақты меңгеру деңгейі анықталады.Оқушылар практикалық жұмыста туындайтын техника қауіпсіздігі ережелерін сақтайды
    Сабақ бойыншарефлексияСабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,қолжетімдіболдыма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен?





    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

    Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мурат Ботакоз
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-15
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560623177
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999