Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Гүлнар Салықбай поэзиясындағы идеал-тұлға
Материал туралы қысқаша түсінік
Идеал-тұлға – ол ақынның тұтас шығармашылығынан орын алған, лирикалық кейіпкермен тіл табысатын объекті ретіндегі бейне. Лирикалық кейіпкер онымен қоян-қолтық араласып кеткен, жанына жақын да сол, одан тым алыс та сол.
Замандастарымен қатар «алғашқы қадамынан-ақ поэзияда қалыптасқан қасаң, шаблондық көру жүйесіне, канонға айналған образ-өрнектердің мызғымастығына дау айта келген» ақынның бірі – Гүлнар Салықбай.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Нуртанова Гульдана Канатовна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
«Біздің туымыз – тәуелсіздік, тілегіміз – бейбітшілік
пен тыныштық. Күш қолдану мен жанжал атаулыны
болдырмауға бар ерік-жігерімізді аямаймыз.
Осы мақсат жолында Қазақстандағы барлық ұлттар
өкілдерінің бір кісінің баласындай, бір қолдың саласындай
күш біріктіруіне мүдделіміз».
Н.Ә.Назарбаев
Тәуелсіздік – арман! Дүниеде барлық адам, барлық халық тәуелсiздiк пен бостандықты, теңдiктi аңсайтыны анық. Сол жолдағы тынымсыз күрес әлемнің кей түкпірінде әлi де жалғасып жатыр. Сол арманға біздің қазақ халқы жетті. Бабаларымыздың отымен, жастардың жалынымен ел үмітін ақтап, төбемізден көк жарқырады. Намысын бермеген, жасқанып көрмеген ата-бабамыз оқпен-оттың ортасында ұрандап отан үшін жан берісіп, жан алған.
Өз басым тәуелсіздіктен кейін туылған буынның өкілі бола тұра, бұл Егемендіктің қандай жолмен келгенін жақсы білемін. Қазақстан үшін, қазақ халқы үшін тәуелсіздік аспаннан түскен сый емес еді. Халқымыз бостандықты аңсап, Тәуелсіздікке зарығып жетті. Тәуелсіздік жолында еліміз аз қиыншылық көрген жоқ. Халқымыздың бостандыққа ұмтылысының және өшпес қайсар рухының арқасында тәуелсіздікке қол жеткіздік. Бұл күнге дейін жеткен ұмытылмас оқиғалар – ел бостандығын қорғау соғыстары мен ұлтазаттық көтерілістердің тарихымызда өшпес өнеге, өлмес мұра ретінде сақталатыны рас. Елдің біртұтастығы мен тыныштығын сақтауға хансұлтандар, батырлар, қарапайым халықтың өзі де жандарын пида еткен.
Қазақ әдебиеті
Баяндамалар, реферат
Барлығы
ЗИЯТКЕРЛІК САЙЫСЫ
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ ИГРА
ҚАТЫСУШЫЛАР: КОЛЛЕДЖ СТУДЕНТТЕРІ
ДАЙЫНДАҒАН: НҰРТАНОВА Г.Қ.
2019-2020 жж.
«ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ» ЗИЯТКЕРЛІК САЙЫСЫ
Задачи:
Образовательная: Расширить знания учащихся.
Развивающая: Развивать у учащихся умение работать с дополнительными источниками, умение применять знания, умения и навыки на практике.
Воспитательная: Воспитывать у учащихся патриотизм, любовь к Родине, готовность к ее защите. Воспитать потребность в повышении своего образовательного, интеллектуального уровня.
Ход игры:
Ведущий: Здравствуйте, дорогие ребята и гости! Мы рады приветствовать всех присутствующих на интеллектуальной игре. Представляем участников игры. Это учащиеся:
1_________________
2_________________
3_________________
4_________________
5_________________
6_________________
Всего участников 6 человек
Қазақ тілі
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.
Аңдатпа. Мақалада интерактивтік әдістер түсінігі анықталған. Сонымен бірге қазақ тілі сабағында интерактивті әдістерді пайдалану ерекшеліктері көрсетілген. Автор өз тәжірибесінен мысалдар келтірген.
Аннотация. В статье говорится о формировании коммуникативной компетентности учащихся. Автор уделяет внимание формированию навыков разговорной и письменной речи студентов. Приведены примеры из опыта работы автора.
Бүгінгі білім берудің басты нысаны әлемдік білім кеңістігіне кіру. Алғы шарт бүгінгі қоғамға лайықты білікті де білгір азамат тәрбиелеу. Мұндай тұлға өз ұлтының және өзге ұлт өкілдерінің мәдени құндылықтарын қастерлейтін, саналы деңгейде пікірлесе алатын дәрежеде болуы керек.
Студент біліктілігін арттыру қазіргі оқыту үрдісі мазмұнының басты нысанасы. Түрлі пәндер бойынша берілетін білім мазмұнының меңгерілуі, сол білімді пайдалану арқылы студенттің өмірлік дағдысы мен іскерлігі өлшенеді, ендігі жерде білімнің сапасы нәтижеге бағытталады. Іскерлік қатынасты көтеру мақсат етіледі [1]. Осыдан қазіргі білім беру жүйесіндегі құзыреттілік (біліктілік) ұғымы туындайды.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері