Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Информатикадан тест 11 классқа арналған Интернет тақырыбына
Материал туралы қысқаша түсінік
1. Ауқымды (глобальды) компьютерлік желіде компьютерлер арасында байланыс орнату үшін мынадай ресурстар қажет:
а) компьютер, модем, желіде жұмыс істеуді сүйемелдейтін программалық жабдықтамалар;
ә) компьютер, желілік адаптер, байланыс арнасы (каналы), осыларға сәйкес программалық жабдықтамалар*,
б) компьютер, модем, желілік адаптер;
в) компьютер, телефондық аппарат, интернет – карта.
2. Модем мынадай қызмет атқарады:
А) Модуляция жасайды (екілік информацияны аналогтық түрге айналдыру)
Ә) демодуляция жасайды (аналогтық информацияны екілік түрге айналдыру)
Б) модуляция және демодуляция жасайды*;
В) сигналдарды күшейту.
3. Телефон арнасы арқылы байланыса алатын компьютерлер бір – бірімен қандай хаттамамен мәлімет алыса алады?
А) IP
Ә) ТСР/IP*
Б) ТСР
В) URL
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Кабылова Галия Жаркеновна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Циклдік алгоритмдерге программа құруды үйрету. Оның қызметші сөздерімен таныстыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін, ой-өрісін дамыту. Сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас
Пән аралық байланыс: Математика, ағылшын.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап,
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, ДК, интерактивті тақта, электрондық оқулық
Пайдаланылған әдебиеттер:
Информатика
Сабақ жоспары
8 сынып
Файлдар, папкалар, жарлықтар туралы және оның құру жолдарын үйрету, тапсырмаларды орындау барысында теориялық білімді практикамен ұштастыруды қалыптастыру
Информатика
Презентация
5 сынып
1. Құжатты сақтау жолын көрсетіңіз.
А) Файл – Сохранить
Ә) Правка – Сохранить
Б) Пуск – Сохранить
В) Сохранить
2. 2*2=4 пікірі қандай пайымдауға жатады?
А) Жалған.
Ә) Ақиқат.
Б) Екеуі де емес.
3. «Жүйелік блоксыз космпьютер жұмыс жасай алады» пікірі қандай пайымдауға жатады?
А) Жалған.Ақиқат.
Ә) Ақиқат және жалған.
Б) Ақиқат.
В) Екеуіне де жатпайды.
4. А және В пайымдауларының бірігуі не деп аталады?
А) Логика.
Ә) Логикалық қосынды.
Б) Логикалық көбейту.
В) Логикалық теріске шығару.
5. А және В айтылымдарының бірігуі не деп аталады?
А) Логика.
Ә) Логикалық қосынды.
Б) Логикалық көбейту.
В) Логикалық теріске шығару.
6. Caps Lock пернесінің қызметі
А) ағымдағы әрекетті болдырмау
Ә) экранды жылжытуға
Б) әріптерді кішімен жазуға
В) әріптерді бірыңғай үлкен етуге
Информатика
Тест
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері