Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Интерьерді экстерьердегі ландшафт элементтері
Материал жайлы қысқаша түсінік: күрделі нысандардың, бейнелер мен пішіндердің дизайнын жасау үшін әр түрлі салалардан білімді жинақтау; ландшафт дизайнының стилдерін, заманауи бағыттары мен элементтерін анықтау және сипаттау; интерьердегі ландшафтық дизайн туралы қысқаша тарихи мәліметтермен таныстыру; ландшафтық дизайн элементтері бар интерьер эскиздерін орындау. Дизайн түрлерімен, дизайнердің мамандығымен, интерьер дизайнымен таныстыру. Дизайн нысандарын жобалау талаптарымен таныстыру.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мектеп: Айдархан ЖОББМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Уразалиева Асылай Амангалиевна


Сабақтың тақырыбыИнтерьерді экстерьердегі ландшафт элементтері
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаты9.1.5.1-күрделі нысандардың, бейнелер мен пішіндердің дизайнын жасау үшін әр түрлі салалардан білімді жинақтау;9.2.5.1-ландшафт дизайнының стилдерін, заманауи бағыттары мен элементтерін анықтау және сипаттау;9.1.3.1-шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту үшін алғашқы және екінші ақпарат көздерін мақсатты және өнімді пайдалану;
Сабақтың мақсатыинтерьердегі ландшафтық дизайн туралы қысқаша тарихи мәліметтермен таныстыру;ландшафтық дизайн элементтері бар интерьер эскиздерін орындау.Дизайн түрлерімен, дизайнердің мамандығымен, интерьер дизайнымен таныстыру. Дизайн нысандарын жобалау талаптарымен таныстыру.
Жетістік критерийлеріОқушы мақсатқа жетті:мұғалімменқұрдастарыменоқуынтымақтастығынұйымдастырды; топтажұмысістеді – жұмысқатынастарынорнатты; өзарабақылаудыжүзегеасырдыжәнеынтымақтастықтақажеттіөзаракөмеккөрсеттіШағын топтарда практикалық жұмыстарды орындай аладытарих пен өнер арасындағы өзара байланысты табады.Ең сәтті нұсқаны таңдай отырып, өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалайды.
Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • Пәнніңмазмұныноқуүшінқолданылатынпәндіоқытумақсаттарынақолжеткізуүшінқажеттітерминологияныжәнебірнешесөйлемдердіқолданаотырыпакадемиялықтілдідамытужәнепәнмәнініңұғымдарыменталқылаужәнежұмысістеуқабілетінарттыру
  • Өнерарқылыэстетикалықталғамдыбайытужәнедамыту
  • Пәндіклексика және терминология

    Құндылықтарды дарытуҚұндылықтарды дарыту практикалық жұмысты орындау кезінде әңгімелесу, зерттеу, коммуникация арқылы жүзеге асырылады. Оқушылардың шығармашылық бастауын қалыптастыру. Дизайнердің интеллектуалды және шығармашылық еңбегіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.Эстетикалық, көркемдік талғам мен қоршаған ортадағы өз көзқарасына сәйкес өмірлік кеңістікті сауатты таңдау және құру ниетін тәрбиелеу. Адамгершілік, эстетикалық және экономикалық тәрбиені жетілдіруді жалғастыру
    Пәнаралық байланысТарихпен, жаратылыстану пәндерімен интеграция.
    АКТ пайдалану дағдыларыкомпьютер; мультимедиялық проектор; мультимедиялық презентация
    Бастапқы білімАлдыңғы сабақтарда алынған білім
    Сабақ барысы
    Сабақ кезені Жоспарланған іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы5мин.

    Ұйымдастыру сәті, сыныпта атмосфера құру. Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың жұмысқа деген ынтасы сабақ тақырыбын хабарлау. Жұмыстың мақсаттарын, әдістерін және формаларын ұсыну.1.Оқушыларға презентация көрсету. Демонстрация кезінде сұраңыз:
  • Ландшафтты дизайн дегеніміз не?
  • Презентация









    Сабақтың ортасы10 мин.



















    25 мин.

















    №1 тапсырма. Зерттеу жаңа тақырып. топтық жұмыс: жұмбақты шешіңіз.

    №2 тапсырма. Топтық практикалық жұмыс.Оқушылардың өзіндік жұмысы. (Жаңа жылға безендіру идеялары мен нұсқаларын әзірлеу)

    1-топ интерьерде ландшафтық дизайнды орындайдыИнтерьердегі ландшафтты дизайнмен безендірілгенэскизын салу











    ЛАНДШАФТНЫЙ ДИЗАЙН/ЗОНА ОТДЫХА/ФОТО ИНТЕРЬЕРА Ссылка https2 – топ экстерьердегі ландшафтық дизайнды орындайды













    Ссылка https://www.youtube.com/watch?v=ZwtEraJ9r9cВизуализация ландшафтного дизайна и экстерьера - music by Vangelis "Bon Voyage"
    ЛАНДШАФТНЫЙ ДИЗАЙН/ЗОНА ОТДЫХА/ФОТО ИНТЕРЬЕРА Ссылка https



    Ссылка httpsВизуализация ландшафтного дизайна и экстерьера - musicbyVangelis "BonVoyage"
    Сабақтың соңы

    5 мин.
    Бағалау. Практикалық жұмыстың қорытындысын шығару. Жұмыстарды бағалауНәтижені өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау.Білімді меңгеру сапасы мен деңгейін анықтау.Оқушылар басқа оқушылардың практикалық жұмысты қаншалықты жақсы орындағаны туралы ауызша пікір білдіре алады.



    Рефлексия. Қорытындылау: Сабақ соңында оқушылар келесі сұрақтарға жауап бере алады:
  • Сабақта Сізге қызықты болды ма?
  • Сіз жаңа нәрсе білдіңіз бе?
  • Зерттелген материал қол жетімді болды ма •
  • Сіз оны түсіндіңіз бе?
  • Сіз алған білімдерін тәжірибеде қолдануға дайын


  • Дифференциация-сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоясыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру?Денсаулық және ҚЕ сақтауСабақ кезіндегі қауіпсіздік талаптары.
    А деңгей оқушылары. 2 – тапсырманы орындайды 1 топта2 топтаВ деңгей оқушылары. 2 – тапсырманы орындайды



    Денсаулық сақтау технологиялары-интерактивті тақтаны пайдалану 10 минуттан артық емес.Белсенді қызмет түрлері-зерттеу барысында ақпаратты табу, таныстыру кезінде сынып бойынша қозғалу.Осы сабақта қауіпсіздік техникасы ережелерісабақта бейнелеу өнерінің қауіпсіз материалдарын қолдану-қарындаштар, қаламдар.


    Сабақта орындалған зерттеуді өзін-өзі бағалау қолданылады.

    Сабақ бойынша РефлексияСабақтың мақсаты / мақсаты шынайы болды ма? Барлық оқушылар ҚО-ға жетті ме?Егер жоқ болса, неге?Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ма? Сабақтың уақытша кезеңдері өтті ма? Сабақтың жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?Бұл бөлімді сабақ туралы ойлану үшін пайдаланыңыз. Сол бағаннан сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.








    Жалпы бағаСабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)?1:2:Сабақтың жақсаруына не ықпал етуі мүмкін (оқыту және оқыту туралы ойланыңыз)?1: 2:Мен сабақ кезінде жекелеген оқушылардың сыныбы немесе жетістіктері/қиындықтары туралы не анықтадым, не үшін келесі сабақтарға назар аудару қажет


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Уразалиева Асылай Амангалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-20
    Категория:
    Технология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584679637