Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жаратылыстану "Табиғат бұрышында еңбектің қандай түрлерін білесің?"
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау
тАҚырыБы: табиғат бұрышында еңбектің қандай түрлерін білесің?
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаты0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу.
Күтілетін нәтижеБарлық балалар:
  • Табиғат бұрышының элементтерін атауды.
  • Табиғат бұрышындағы өсімдіктер мен табиғаттағы өсімдіктерді салыстыруды.
  • Табиғат бұрышындағы күнделікті іс-әрекеттерді (күту, баптау, су құю, тазалау т.б.).
  • Табиғат бұрышындағы тіршілк иелерінің немен қоректенетіндерін айтып беруді біледі.


  • Көпшілік балалар:
  • Табиғат бұрышындағы өсімдіктердің көбісі емдік және пайдалы болып ерекшеленетінін;
  • Табиғат бұрышындағы құстар мен жануарлар ерекше күтімді қажет ететіндігін біледі.


  • Кейбір балалар: Табиғат бұрышындағы өсімдіктердің көбісі бөлме өсімдіктері болатынын біледі.


    тілдік мақсатДағдыларды дамыту: Өзінің болжамдарын талқылап және дәлелдеп беруін; Табиғат бұрышы туралы қысқаша әңгімелер құрастыруын; Көптілділік:табиғат бұрышы – уголок природы – nature Area негізгі терминдер мен сөз тіркестері:Табиғат бұрышы, бөлме өсімдіктері, емдік өсімдіктер, т.б.талқылау үшін сұрақтар:Табиғат бұрышындағы өсімдіктердің ерекшелігі? Неге біз кейбір жануарларды табиғат бұрышына жатқызамыз?
    Өткен ҰОҚ-дан алған білімТабиғат бұрышына: аквариумдегі балықтар, тордағы үй қояндары, тоты құстар және бөлме өсімдіктері жататынын түсіндіру.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетресурстар
    I. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.0-2 мин.(Ұ) Өсімдіктер мен жануарлар туралы білімдерін кеңейтіп, балалардың еңбек іс-әрекеттеріне жағымды ықпал жасап, ал еңбек процесінде балалар пайдалы дағдыларды қабылдап алады, табиғатты сүюге және қорғауға дағдыландырады. Балаларды еңбекке тарту:
  • гүлге су құю;
  • гүлзарларды тазарту;
  • ағаштардың топырақтарын қопсыту;
  • қурап қалған бұталарды кесу;
  • құстарды жемдеу үшін жемістердің қалдықтарын жинастыру; – қол еңбегіне табиғат материалдарын іздестіру, т.б.




  • II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.2–5 мин.(Ұ) Педагог табиғат бұрышындағы өсімдіктер мен құстарды су құйып, оларды күтіп-баптауды мәтін мен суреттер арқылы түсіндіреді. Балаларға түсінікті және қарапайым суреттерді қолдану.Гүлдерді неге суару қажет? Қандай пайдалы бөлме өсімдіктерін білесіңдер? Құстарға қандай азық түрлерін береміз? т.б.Болжамдарды ұсыну.Ақпаратты қайдан біле алатындарын балалардан сұрау. Әртүрлі дереккөздерден.



    ҰОҚ-ның ортасыIII. ҰОҚ-ның тақырыбыбойынша жұмыс6 – 28 мин.(Ұ) «Айжан және оның гүлі» ертегісін оқып береді.Ертегі желісі бойынша, гүлді үзудің орнына оны күтіп-баптаудың дұрыс екенін ұғындыру.«Табиғат бұрышындағы» тәжірибелік жұмыс.Барлық шаралардың мағынасын түсіндіру, сұраққа жауап іздеу арқылы, өсімдіктерге не қажет екенін анықтай алады, қажетті барлық ісәрекеттерді орындайды.Өзекті жағдай: Педагог балаларға аквариумдағы балықтарды көрсетіп, балықтар туралы әңгімелеу, олардың тыныс алулары, көбеюлері, қоректенулері, қимыл-қозғалыстары, тіршілік ету орталарымен таныстыру. Табиғат бұрышы.




    Балықтар ауасыз өмір сүре алады, себебі олар суда тіршілік етеді деп, өзінің дұрыс айтпай тұрғанын дәлелдеп беруді балалардан сұрайды.Педагог қорытынды шығарады: балалар тіршілік иелерінің барлығы ауасыз және сусыз тіршілік ете алмайтынын айтып береді (Балалардың болжамдары).Қорытынды: табиғат бұрышындағы аквариумдағы балықтар өздігінен қорек іздеп таба алмайтындықтан, оларға біз күнделікті көмек беруіміз қажет, сол секілді өсімдіктерге де.(Ұ, т) Әліппе-дәптермен жұмыс1-тапсырма. Табиғат бұрышындағы еңбек түрлерін атайды. 2-тапсырма. Табиғат бұрышында орындалатын бір еңбекті орындайды. 3-тапсырма. Табиғат бұрышындағыларды белгілейді.(Ұ, т, Ж) Өзекті ойын жағдайы: табиғат бұрышы мен табиғат байланысы туралы қысқа бейнебаянды көрсетіп, оның арасындағы байланысын түсіндіреді (Педагог ҰОҚ-ның мазмұнына қарай бейнеролик таңдайды). . Еңбек әрекеттеріне баулып, тірі табиғатқа деген қамқорлық жасау дағдыларын қалыптастыру.


    (Ұ) Динамикалық кідіріс.(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс. Тапсырмаларды ретімен орындайды.Әліппе-дәптер.
    ҰОҚ-ның соңыIV. ҰОҚ-ның қорытындысы. рефлексия.28-30 мин.(Ө) Қалыптастырушы бағалау өз жұмысыңды бағалаудан тұрады. Педагог балаларға жапырақты кез келген түсті қарындашпен бояуды ұсынады:1 (бір) деңгейештеңе түсінбедім.1 және 2 (екі) деңгейлертүсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын.1, 2 және 3 (үш) деңгейлербәрін түсіндім, басқаға түсіндіре аламын.Әліппе-дәптер.Түрлі түсті қарындаштар.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Смағұл Мағысура
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-06
    Категория:
    Мектеп алды даярлық
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559841255
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999