Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жазықтықтағы координаталар әдісі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Математика пәні мұғалімдеріне керек болар
Материалды ашып қарау


Пән Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Күні: Сынып: 8 Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Жазықтықтағы координаталар әдісі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары8.1.3.14 жазықтықта координаталарымен берілген екі нүктенің арақашықтығын есептеу.
Сабақтың мақсаттары:
  • Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.
  • Берілген координаталары бойынша есеп құрастыру.
  • Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру.
  • Бағалау критерийі- екі нүктенің арақашықтығының есептеу формуласын біледі- екі нүктенің арақашықтығының есептеу арқылы үшбұрыштың дұрыстығын дәлеледейді;
    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар: Екі нүктенің арақашықтығының формуласын айтады, түсіндіреді Терминалогия: Нүктенің координаталары, координаталық ширек, абсцисса, ордината, декарттық координаталар жүйесіСөз тіркестері: .Жазу мен диалог үшін пайдалы тіркестер: нүктенің координатасын салу үшін........., екі нүктелердің арақашықтығын мына .......... табады, кесінді ортасының координатасын .......
    Құндылықтарға баулу «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» идеясы аясында Астана қаласының екі ғимаратының ара қашықтығын табу
    Пәнаралық байланысФизика. сызықтық қозғалыстың графигіндегі екі нүктені арақашықтығына байланысты есеп беріледі
    Алдыңғы білім

    Жазықтықтағы нүктелердің декарттық координаталары жүйесін және төрт ширектегі нүктелердің екі координатасының таңбасын біледі, координаталар осьтеріне параллель түзулер жүргізеді.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы



































    Сабақтың ортасы

    Жағымды ахуал тудыру мақсатында Ширату жаттығу. Белсенді оқу әдістері аясында «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, қызықтыру мақсатында уәждей отырып, оқуға деген қызығушылығын арттырамын. Ж Берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын түсіндіреді.





















    Дескриптор: - нүктенің координаталарын табады;- орналасуын анықтайды ҚБ: «Бағдаршам» әдісі Оқушылар «Джигсо» әдісін пайдаланып оқулықтағы тақырыпты қарастырады, талқылайды. ТЖДереккөздер ақпаратты толық түсінгенін анықтау мақсатында және тақырыпты толық «https://bilimland.kz/kk» сайтында видеороликті көріп ойларын қорытындылайды.Жаңа тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында тапсырмалар беріледі: ТЖ. 1-тапсырма: «Ара ұясы» әдісі арқылы оқушылар не білгендігі туралы пікір алмасып және екі сұрақтан дайындап, алынған жауаптармен мәліметтері қорытындылайды.Астана қаласындағы Бәйтерек монументі мен Нұр-Астана мешітінің орналасуы карта арқылы координаталық жазықтықта берілген. 1 бірлікті 100 м деп алып, екі ғимараттың арақашықтығын есептендер.




































































































    Дескриптор:
  • мәтіннің негізгі ұғымдарын анықтайды;
  • екі нүктенің арақашықтығын есептеу формуласын қолданып теңдеу құрады;
  • теңдеуді шешу арқылы екі ғимараттың арақашықтығын табады;
  • ҚБ: «Шаршылар» әдісі арқылы бағаланады.(Ж) 2-тапсырма: «Броундық қозғалыс» әдісі арқылы оқушылар сынып ішінде орналастырылған тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттарды қолданып, сынып ішінде қозғала жүріп, берілген тапсырма бойынша ақпарат жинау арқылы есеп шығарады.Берілген сызықтық қозғалыс графигінен t=2 және t=4 болғандағы нүктелердің арақашықтығын табыңыз.

    Дескриптор:
  • Графиктің координаталық жазықтықпен байланысын анықтайды;
  • Графикті қолданып қажетті екі нүктенің координаталарын табады;
  • Координаталар арқылы екі нүктенің арақашықтығын есептейді;
  • ҚБ: «Бір қадам алға» әдісі арқылы оқушылардың материалды қаншалықты меңгергенің анықтаймын.

    (ЖЖ) 3-тапсырма: «Елестету көрінісі» әдісі арқылы оқушылар мәтіннің басты мәнін, елестете отырып жұмыс істей алады. Суретте Астана қаласындағы «Бейбітшілік және келісім» сарайының бір қабырғасы координатадық жазықтықта берілген. 1 бірлікті 10 м деп алып осы үшбұрыштың дұрыстығын дәлелдендер.Дескриптор:
  • Үшбұрыш төбелерінің координаталырын анықтайды;
  • Қырларының ұзындықтарын есептейді;
  • Табылған ұзындықтарды салыстырады;
  • Ұзындықтардың теңдігін анықтайды;
  • ҚБ: «Смайлик» әдісі
    Оқулық,















    Power point, планшет





















































    Сабақтың соңы5 минРефлексия.
  • «Таңда да таста» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара дебрифиг жүргізеді.
  • Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді.




  • https://www.plickers.com/
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау тәсілдер:1 және 2 тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі арқылы жұмыс қарқыны жылдам оқушыларға дереккөздер арқылы қосымша тапсырма беремін. Қолдау қажет ететін оқушыларға сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.3 тапсырмада саралаудың «қорытынды» тәсілі бойынша оқушылардың әлсіз және мықты тұстары бойынша жұмыс жасап, нұсқау беремін.Бағалау түрлері:
  • Оқулықпен жұмыста «шаршылар» әдісімен оқушыларды бағалаймын.
  • Дәптермен жұмыста «Смайл» әдісімен оқушылардың ойлау дағдыларын бағалаймын.
  • Кері байланыс
  • ҚБ тапсырмасы
    АКТ-мен жұмыс кезінде және сынып ішіндегі белсенді жұмыс кезінде оқушылардың өмір қауіпсіздігін қадағаладым.







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жарылгасынова Алмагуль Шиланбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-27
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566901882
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999