Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жүйке жүйесінің бөлімдері.Жұлын.Ми.Үлкен ми сыңарлары.Ми бөлімдері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Биология пәні мұғалімдеріне қажет материал
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3С.Кординатциялық және реттеу.Күні:19.02.2020жСынып: 7

Мектеп:№68Мұғалімнің аты-жөні: Суханова Б.О.

Сабақтың тақырыбы: §37.Жүйке жүйесінің бөлімдері.Жұлын.Ми.Үлкен ми сыңарлары.Ми бөлімдері.Қатысқандар саны:11Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты7.1.7.4 – орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру

Сабақ мақсаты:

Барлығы : Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметін салыстыра алады. Басым бөлігі : Ми бөлімдерінің қызметін салыстырып талқылай алады..Кейбіреуі: Жүйке жүйесінің қызметін ғалымдардың тәжірибелерінен сипаттай алады.
Ойлау дағдысыТалдау, түсіну
Бағалау критерийіОрталық жүйке жүйесінің құрылысымен қызметін ажыратады.Орталық жүйке жүйесімен ми эволюциясының табиғатын түсіндіре алады..
Тілдік мақсатПәнге қатысты сөздік қорымен терминдер: ми,ми бөлімдері,аралық ми,сопақша ми.Терминдер:гипофиз,гормондпр,адреналин т.б
Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлауға ,шығармашылыққа және жауапкершілікке баулу.
Пәнаралық байланысФизика-өткізгіштік
Алдыңғы оқу7.1.7.3 Жүйке жасушасының құрылымдық бөліктерін анықтау.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Сабақтың басы10 минҰйымдастыру кезеңі Психологиялық жағымды ахуал туғызу.Үй тапсырмасын «Еркін микрофон » әдісі арқылы сұраймын.Бағалау: Өзара бағалау.Смайликтер арқылы. « Шеңбер» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді және санау арқылы 3 топқа бөлінеді.

1-топ2-топ3-топcмайлик

Сабақтың ортасы 25 мин









Жаңа сабақ« Жүйке жүйесі» тақырыбында бинефильм көрсетемін.1.Бейнебаяннан не байқадыңдар?2.Ағза үшін жұлынның маңызы қандай?3. Негізгі жүйке жүйесі қайда орналасады?«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы оқушылар оқулықтағы мәтінмен топтық жұмыс.Постер қорғау.1-топ:Жүйке жүйесінің бөлімдері.Жұлын2-топ:Үлкен ми сыңарлары3-топ:Ми бөлімдеріБағалау:Топ аралық «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» Сергіту сәті: «Жүйке импулсі»





Оқулық Биология 7сынып













Жұптық жұмыс .Кесте толтыру1-жұп: 2-жұп:3-жұп: Сәйкестендіру кестесі Бағалау: Топ аралық бағалау. « Фешка » әдісі арқылы.

Сабақтыңсоңы5 минКері байланыс:« Рефлекциялық пирамида» әдісі1.Бүгінгі сабақтан үйренгенім төрт нәрсе.2.Бұрыннан білетінім үш нәрсе.4.Көбірек білетінім екі нәрсе.5.Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе.Рефлексия«Сыйқырлы қалам» әдісі





Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау –сіз оқушылардың материялды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сыйқырлы қалам осы әдісті беру арқылы оқушылар ой-өрісін дамытады.Бейнебаян көрсету арқылы қосымша ақпараттар беремін. Қабілетті оқушылар жүйке жүйесінің қызметін ғалымдардың тәжірибелерімен сипаттай алады. Смайликтер,екі жұлдыз бір Ұсыныс, Фешка.



Биология кабинетінде қауіпсіздік ережесін сақтау.Сергіту сәті «Жүйке импульсі»





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім?




































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Суханова Балнұр Ораққызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-14
Категория:
Биология
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584160570