Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру" ашық сабақ 10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: пән мұғалімдері қолдануға болады
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру Мектеп: Ойыл ауданы, Саға мектеп бала бақшасы Мұғалімнің аты-жөні: М.БаймбетовКүні: Қатысқандар: Сынып: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыСызбаларға өлшемдер қою.
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)

10.2.3.1 Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюду білу және қолдана алуларын көрсету.
Сабақтың мақсаты

  • Барлық оқушылар үшін: Сызбаларға өлшемдер түсіру туралы мағлұмат алады.


  • Көптеген оқушылар үшін: бұрыштық өлшем мен сызықтық өлшемдерді ажырата алады.


  • Кейбір оқушылар үшін: Сызбаларға өлшемдерді түсіре алады.


  • Бағалау критерийі

    Білім алушы
  • сызбаны рәсімдейді
  • аспаптармен жұмыс істейді,
  • Тілдік мақсаттар

  • Негізгі жазулар?
  • өлшемдерді қою?
  • сызба қаріптері?
  • сызық түрлері?
  • Құндылықтарға баулу

    Мәңгілік ел бағдарламасынан:Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
    Пəнаралық байланыс

    математика - өлшем элементтері, орыс тілі – терминологияларды сөздікке аудару, ағылшын тілі – үштілділіксызу
    Алдыңғы білімМатеметика,бейнелеу,технология,сызба каріптері
    Сабақтың барысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы

    2 минут

    І. Оқушылармен сәлемдесу. Әріптер мен сандар арқылы тілек айту. Мыс: а – арманшыл болындар 7 –жеті жақсылық т.с.с Әріптер мен сандар жазылған қима қағаздар слайд


    5 минут







    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Сызба қаріптерін тексеруТопқа бөлу. Сандар мен әріптерді пайдалану. Мақсатым – топқа бөлу арқылы оқушылардың ойын жинақтау, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу бұрыштық және сызықтық деп 2 топқа бөлінеді. Слайд

    Сандар мен әріптер жазылған қағаздар
    Сабақтың ортасыБілу 10 минут



    Түсіну













































    Қолдану

    16минут

















    Топтық жұмыс. Постер қорғау. Мақсаты: Оқушылар постер қорғау әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты игергендігін топ болып, ойланып, саралап көрсетеді1-топ Өлшемдерді түсіру 2-топ Сызбаны орындау Өлшемдерді сызықтық және бұрыштық деп екіге бөледі. Сызбада сызықтық өлшемдерді миллиметрмен көрсетеді; өлшем бірліктері жазылмайды. Бұрыштық өлшемдерді градус, минут және секундпен есептеп, өлшем бірліктерін көрсетіп жазамыз: 30º45º´20´´; 0º50´; 75. Өлшем сандарының биіктігін 5 мм етіп жазған дұрыс. Өзара параллель көршілес өлшем сызықтарының аралығы 7 мм-ден және өлшем сызығы мен оған жақын нұсқа сызығының аралығы 10 мм-ден кем болмауы керек.Радиусты анықтайтын өлшем санының алдына радиус белгісі қойылады.Сызықталған ауданда мүмкіндігінше өлшем сызығын жүргізбеуге тырысу керек. Ал егер осы ауданда өлшем сызығын жүргізу қажет болса, шығару сызығын жүргізіп, өлшем санын оның баспалдағына жазу керекІІІ. Практикалық тапсырма. Жеке жұмыс.Ерекше орындалған жұмысты ауызша бағалап, смайликтертарату

    1-топ 2-топ Қалыптастырушы бағалау Үш шапалақ әдісі




    А3 қағаз, маркер,





    Белсенді тақта





    Слайд3,4.









    Белсенді тақта, оқулық





















    Оулықпен жұмыс, 20-21 бет кітаптағы тәжірибелік жұмысты А4-те орындайды сызу құралдары



    Сабақтың соңы Бағалау 5минут





























    Үйге тапсырма: 2минут
    Рефлексия Қызыл қоржын – өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды.Көк қоржын – мен сабақты жақсы түсіндім. Сары қоржын – тақырып бойынша әлі де түсінуім керек.

    Сұрақ қою арқылы:

    1.Радиус белгісі қалай белгіленеді?2. Өлшем сызығы дегеніміз?3. Өлшем және шығару сызықтарын қандай сызық түрімен жүргізеді?

    84 жаттығу шеңбердің өлшемін түсіру.
    Белсенді тақта Слайд 5
    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Стандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін білдіБағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау, Өзін-өзі бағалауДенсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтауСабақ барысында техн. қауіпсіздік және гигиеналық талаптар қадағаланады.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.Жаңа сабақты түсіндіру, оқушылардың бірігіп талқылауы2.Әр түрлі сызбалардың өлшемдерін түсіруСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.Тақырыпқа байланысты сызба сызуға үйрету2.Сызбалардың қажеттілігін ажыратуСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабақ барысында жекелеген оқушылардың жетістіктерін көтермелеп, қиындық туғызған оқушыларға көмектесуіне ықпал жасау қажет деп ойлаймын








    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Баимбетов Марат Куатжанович
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-19
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555669058
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999