Материалдар Кестелерді пішімдеу
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Кестелерді пішімдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып 6а,ә,б,в Қатысқандар саны Қатыспағандар саны Сабақ негізделген оқу мақсаты - оқушылар кестені редакциялау және өзгерістер енгізу тәсілдерімен танысады - кесте сұлбасын өзгертуды үйренеді - бағандардың мөлшерін өзгерту, кестеге түзеулер мен мәтінді бұру әдістерімен танысады Оқу нәтижелері - оқушылар кестені редакциялау және өзгерістер енгізу тәсілдерін біледі, жұмыс жасай алады - кесте сұлбасын өзгерте алады - бағандардың мөлшерін, кестеге түзеулер мен мәтінді бұру әдістерімен жұмыс жасай алады Алдыңғы оқу Кестелерді түзету Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Басталуы І Ұйымдастыру Оқушыларды 2 топқа топтастыру. (мозаика әдісі бойынша) Топ басшысын сайлау ІІ Үй тапсырмасын сұрау. «Бинго» ойыны арқылы Екі топқа бинго билетін тарқатып бердім. Интерактивтік тақтадан ойнатылған бинго лотатрондарын оқушылар қызыға қарап, жаңа әдіс-тәсіл ретінде қабылдады. Әрбір лотатронның ішінде жасырылған сұрақтарға жауап беріп, түскен лотолардың ішіндегі балдарын жинап отырды. Бағалау (0-5 балл аралығында есептеледі) топ мүшелері өз топ мүшелерін бағалап отырады IІІ Үй тапсырмасын пысықтау (Ашық сұрақ) Светофор әдісі арқылы бағалау
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
10 Қаңтар 2019
612
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Кірістірілген шарттарды программалау
Халишева Мунирям Нурахметовна
11 Сәуір 2019
6125
8
Сабақ тақырыбы Кірістірілген шарттарды программалау Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсат-тары (оқу бағдарла-масына сілтеме) 7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу 7.3.3.2 -сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар оқиды: Салынған тармақталу не екенің және оны жүзеге асыру жолдарын біледі; Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі. Оқушылардың көбісі оқиды: Компьютермен есеп шығару барысында алынған білімдерін қолдану; Кейбір оқушылар оқиды: Жеке меншік жоба жасауда салынған тармақталуды қолдану. Бағалау критерийлері Оқушы оқу мақсатына жетті, егер: Салынған тармақталу не екенің түсіндіре алады; Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі. Компьютермен есеп шығару барысында алынған білімдерін қолдану; Тілдік мақсаттар Оқушылар біледі: Салынған тармақталудың не екенің; Оқушылар істей алады: Сөздік қорларымен салынған тармақталуды не үшін қолданатының түсіндіру; Предметтік лексика және терминология: Жағдай, ақиқат мәні, жалған мәні, логикалық операция, және, немесе, жоққа шығару Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы Салынған тармақталу ............... үшін қажет Салынған тармақталуды жазу үшін .......... қажет
Информатика
Сабақ жоспары
7 сынып
Таңдау операторы
Халишева Мунирям Нурахметовна
11 Сәуір 2019
731
2
Сабақ тақырыбы: Таңдау операторы Осы оқулықта (оқу жоспарына сілтеме) қаласында қол оқыту міндеттері 8.3.3.1 таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Таңдау алгоритмін біледі. Мысал келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шартты операторлардың орындалу ретін біледі. Сабақтан алған теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде қолдана алады. Кейбір оқушылар: Берілген есепке программа құра алады; Таңдау алгоритміне есептер құрастыра алады. жетістік критерийлері Программа даярлау сияқты тілдік дағдыларын, әзірлеуге үйренеді табысқа критерийлерін анықтау кезінде, сөйлейтін кезеңдерді жетілдіреді Зерттеу барысында, оқу барысында тапсырмаларда орындайды Кестедегі деректерді толтыру барысында, жазбаша жұмыстарды атқарады Тіл мақсаттары Оқушылар тақырыптың идеясын толық баяндап бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер begin readln(n);case n of Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: Шартты оператор қандай жағдайларда қолданылады? Шартты оператор нешеге бөлінеді? Жазылым бойынша: Сіз осы тапсырманы қалай орындадыңыз?
Информатика
Барлығы
8 сынып
Компьютердің ішкі және қосымша құрылғылары
Халишева Мунирям Нурахметовна
11 Сәуір 2019
1975
12
Сабақтың тақырыбы Компьютердің ішкі және қосымша құрылғылары Сабақ негізделген оқу мақсаты 8.1.1.1 қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Қосымша құрылғылар туралы білу Оқушылардың басым бөлігі: Қосымша құрылғылардың қызметін түсініп, драйвер туралы ұғым қалыптастырады Кейбір оқушылар: Қосымша құрылғылардың қызметін ескере отырып, драйвермен жұмыс істеуді меңгереді Бағалау критерийлері Компьютердің қосымша құрылғылары туралы біледі Қосымша құрылғыларды орнатуды үйренген Құрылғылармен өз бетінше жұмыс жасай алуға бейімделген. Сыртқы есте сақтау құрылғысы қандай мақсаттарда қолданылатынын анықтайды еректерді сыртқы есте сақтау құрылғыларында сақтайды Сыртқы есте сақтау құрылғысында сақталатын деректердің қолжетімділік жылдамдығы мен көлемдерін салыстырады Мәтіннен негізгі қасиеттерді таңдайды Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау Тілдік мақсат Оқушылар: Компьютердің қосымша құрылғыларын негізгі құрылғылардын ажырата алады, олардың атауларын ағылшын тілінде атайды. Негізгі сөздер мен тіркестер: mouse, printer, scanner, speaker, phead sets, web-camera, modem, microphone Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар:
Информатика
Сабақ жоспары
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері