Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 А Бөлімі: Визуалды өнер

Мектеп: «Қ.Рысқұлбековатындағы№33ЖББОМ»КММ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Субебаева Н.М.
Сынып: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыКлассикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау.5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттай біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттай алады.Кейбір оқушылар: Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттайды.



Бағалау критерийлері Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.Білім алушыАқпарат көздерінен (АКТ-ны қолдана отырып) классикалық өнердің үздік туындыларын анықтайдыКлассикалық өнердің үздік туындыларын сипаттайды.Пәндік терминологияны қолдана отырып, Қазақстан суретшілерінің шығармаларын талқылайды





Тілдік мақсаттар

Оқушылар:
  • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және сипаттайды;
  • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады;
  • Пәнге тән лексика мен терминология:Қасиеттері, пішін, түр, үдеріс, бояу, құрамы, тепе-теңдік, жанр, жабдықтар/құралдар/құрылғылар;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Мен… үшін таңдадым. Себебі,…Мен оны…. материалдарынан орындаймын;Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін
    Құндылықтарды дарыту



    Өзіне және өзгелерге құрметОқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтайды.Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікҚазақстан Республикасының Мемлекеттік Ә.Қастеев атындағы өнер музейіжайлы ақпарат жинап, ережесін жасайдыЕңбек және шығармашылықЖұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынадыТарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы;Шығармашылық сын тұрғысын ойлау; Қарым қатынас жасауға қабілетті болу;.
    Пәнаралық байланыстарМузыка, қазақ тілі,тарих.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтернет желісі
    Бастапқы білім

    Бастауыш сыныпта өткен бейнелеу өнерінің жанрлары туралы біледі


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басталуы











    1.Сыныпта психологиялық ахуал тудыру: «Cебет» 2. Түрлі жемістерден құралған стикелерді салып, себеттен геометриялық денелердің пішіндерін алады, 4 топқа бөлініп отырады. Өткен тақырыпты пысықтау:«Миға шабуыл» әдісі







    ұл әдіс, берілген сұраққа кез-келген оқушы жауап бере алатын әдіс.Өткен тақырыпты пысықтап алуға да өте қолайлы). -

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі







    1. Әр топқа өткен сабақтардың бірінде өздері қағаздан жасаған геометриялық денелерді таратамын. Тапсырма: топ мүшелері бірлесіп, ресурстарды пайдалана отырып, 2-3 геометриялық денелерді бір-біріне беттестіріп отырып, құрастырып, кеңістікте бұйым дайындау (3 минут уақыт беріледі). Болғанда әр топ жұмысын қорғайды.Қалыптастырушы бағалау: топтар бір-бірінің жұмысын «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.













    (Бас бармақты жоғары көтеру – жақсы, бас бармақты көлденең ұстау- орташа, бас бармақты төмен көрсету-нашар).Әр топ келесі топты бағалау барысында келіспеушілік болса, дәйекті дәлелдер келтіріп, ойларын айтады.
    Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді



















    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды

    Сабақтың ортасы





    Тапсырма

    Ә.Қастеевтің (немесе Қ.Тельжанов, С.Романов) шығармасында берілген идеяны сипаттаңыз. Сипаттау барысында қандай терминдерді қолданасыз? Жазыңыз. Мысалы:«Амангелді сарбаздары»1970 жыл

    ДескрипторБілім алушы
  • өз жазбасында пәндік терминологияны қолданады;
  • альбомдарында (скетчбуктерінде) жазба жұмыстарын жүргізеді;
  • суретші шығармаларын зерттейді;
  • суретші жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттайды.
    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді



















    Сабақтың соңы





    Синтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

    Саралау

    БағалауДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Топта жұмысқа қабілеті жоғары оқушылар басшылық жасайды. Топ ішінде рөлді бөліп беру ұсынылады.

    Өзін өзі бағалау, өзара бағалау, топта бағалау, мұғалімнің бағалауы.

    Үзілісте сыныптың ауасын тазартып, желдетіп алу, сонымен қатар – әртүрлі көркемдік материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Субебаева Нуржаныл Маликовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-25
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572031842
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999