Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Компьютер қалай жұмыс істейді?
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге, информатиктерге сабақ өту барысында
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 6.1 А Мектеп: №40 Қазыбек би ЖОМКомпьютер және менКүні: 02.3.2018 Мұғалімніңаты-жөні: Батырханов Қ.Е.

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
СабақтыңтақырыбыКомпьютер қалай жұмыс істейді?

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)6.1.1.2компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру.



СабақтыңмақсатыБарлықоқушылар:Компьютердің бөлшектерінің бір-бірімен қалай байланысатынын түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі:Негізгі құрылғылардың атқаратын қызметін біледі.Кейбір оқушылар: Компьютердің негізгі бөліктерінің қызметін практика жүзінде іске асыра алады.

Бағалаукритерийлері
  • Компьютерді іске қосатын негізгі құрылғыларының бір-бірімен қалай әрекеттесетінін біледі.
  • Практика жүзінде барлық құрылғыларының үйлесімді жұмыс істеуінің маңыздылығын біледі, қолданады.


  • ТілдікмақсаттарЖүйелік блок,аналық тақша,орталық процессор,жүйелік шина атауымен танысады. Сөйлеу дағдылары қалыптасады.

    Лексика және терминология:Термин сөздермен танысады.

    Құндылықтарға баулуСабақта жауапкершілік, айқындық, құрмет, ынтымақтастық қасиеттерін бойына сіңіреді. Бір –бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    ПəнаралықбайланысҚазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, математика.

    АлдыңғыбілімЕсептеуіш техниканың даму тарихын біледі.



    Сабақбарысы


    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы

    2 минут



    3 минут











    2 минут







    1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.2.Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілек айтқызамын. «Мозайка әдісі» сурет қиындылары арқылы сыныпты 3 топқа бөлемін. 1-топ «Жүйелік блок»2-топ «Монитор»3-топ «Пернетақта»

    Оқушылардың өткен тақырыпты «Ой қозғау» әдісі арқылы пысықтаймын.1. Ең алғашқы есептеуіш құрылғы қашан пайда болды?2.XX ғасырда есептеу техникасының дамуы неше кезеңнен тұрады?3. Бесінші кезең компьютерлер тізіміне қандай компьютерлер кіреді?

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа кіру.Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара жұмыс жасау барысында қандай әрекет орындалады?


    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері

    Сурет мозайкасы

    Сабақтыңортасы1минут





    9минут



























    7минут













































    1минут

    10минут







    Жаңа тақырып: Компьютер қалай жұмыс істейді?Мақсаты: Копьютердің негізгі құрылғыларын және жүйелік блоктың ішкі және сыртқы құрылғыларының бір-бірімен өзара әрекеттесуін түсіндіру.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы сұрақтар беріледі. /топтық жұмыс/.1.Компьютердің негізгі құрамдас бөліктерін ата.2.Орталық процессор қандай қызмет атқарады?3.Жедел жады не үшін қолданылады?4.Порт дегеніміз не?5.Қоректену блогы қайда орналасқан?6.Аналық тақша дегеніміз не?Бағалау критерийіне сәйкес топтар бір-бірін өзара бағалайды.

    Дескриптор: Жүйелік блоктың ішкі және сыртқы құрылғыларын ажырата алады.Кіріс шығыс порттарын меңгереді.Топтық өзара бағалау жасайды.



    Практикалық жұмыс: Оқушылар берілген тапсырмамен жұмыс жасайды және кестені орындайды.



    Дескриптор:
  • Оқушылар құрылғылардың қызметін біледі, орналастырады.
  • Оқушылар орналасу ретін анықтайды.
  • Жұптық бағалау.

    Сергіту: Видеороликтегі жаттығуларды қосыла орындайды.

    Деңгейлік тапсырма. /жұптық жұмыс/.1. 1Жүйелік блоктың ішкі бөлшектерін ата.

    1.2 Процессордың жұмыс жылдамдығын өлшеуде қандай өлшем бірліктер пайдаланылады?

    1.3 Енгізу мен шығару құрылғыларына мысал келтір.

    Дескриптор - Жүйелік блоктың ішкі бөлшектерін анықтайды;- Процессордың жұмыс жылдамдығын өлшеуде пайдаланылатын өлшем бірліктерді біледі;- жалпы енгізу мен шығару құрылғыларын көрсетеді.





    Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта.













    Смайлик әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.Қуану = Мен түсінемін. Ойлану = Мен түсінгендеймін. Мұңайу = Мен түсінбедім.



    Кесте, файлдар, компьютер.

    «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.









    Кесте, файлдар, компьютер.

























































    Сабақтыңсоңы5 минут













    Сабақты қорытындылау мақсатында «Ұшақ» әдісін қолданамын.Оқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақ қанатына тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып (әр оқушы жеке жазады) І топ оқушылары ІІ топқа, ІІ топ оқушылары ІІІ топқа ,ІІІ топ оқушылары І топқа лақтырады.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бесбармақ» әдісі.









    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
  • Бүгін нені түсіндің:
  • Сен үшін тақырып қаншалықты маңызды:
  • Сабақта неден қиналдын:






  • Үйге тапсырма: Компьютер қалай жұмыс істейді?

    СтикерҮлестірме Қағаз

    Саралау – Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілек айтқызамын. Оқушыларды «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс ұйымдастыру.

    Деңгейлік тапсырма беру.

    Сабақты қорытындылауда «Ұшақ» әдісін қолданамын. Оқушылардан рефлексия алу.

    Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?





    Ынталандыру,қолдау көрсету.Оқушылар өзара бағалайды.Жұппен бағалау жүргізеді.Оқушылар смайлик арқылы өзара бағалау парақшасына бағалап отырады.Практикалық жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүргізіледі.





    .











    ДенсаулықжəнеҚауіпсіздіктехникасынсақтау

    Көзге арналған жаттығулар жасаймыз.

    Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтауды үнемі ескерту.

    Сабақ бойыншарефлексия



    Жалпыбағалау

    Сабақтаеңжақсыөткенекінəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

    Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіненеоңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?1:2:

    Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Батырханов Канабек Ержанович
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-18
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560838453
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999