Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Компьютердің қызметі" 6 класс
Материал жайлы қысқаша түсінік: мугалимдерге арналган косымша жоспар
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1 Сабақ №4 Мектеп: №69 ЖББОМ
Күнi: Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева У.Ж.
Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыKомпьютердің қызметі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.1.2. компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру.


Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Компьютердің негізгі құрылғыларының әрекетін түсіну.Оқушылардың басым бөлігі: компьютердің негізгі құрылғыларының қызыметін ажырата алу.Кейбір оқушылар: порттардың көлемдері мен өлшемдерін жіктей отырып, қызметін талдау.


Бағалау критерийі
-компьютердің негізгі құрылғыларының әрекетін біледі.-компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін ажыратады.- порттардың көлемдері мен өлшемдерін жіктей отырып қызметін талдайды
Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, қолдану.
Тілдік мақсаттар

Жүйелік блок-системный блок- system blockЖүйелік шина- системный шина - system buk
Құндылықтарға баулу



- Сабақта жауапкершілік, айқындық, құрмет, ынтымақтастыққа машықтанады.Бір-бірімен қатынасқа түсе отырып басқалардың пікірлерін тыңдауға өз ойларын ашық айтуға дағдыланадыСын тұрғысынан ойлауға дағдыланады
Пәнаралық байланысҚазақ тілі,орыс тілі,ағылшын тілі.
Тақырып бойынша алдыңғы білім Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар
Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы 2 мин





Үй тапсырмасы 5 мин
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату мақсатында « жүректен жүрекке» жаттығуын ұйымдастырамын. Плакатқа жүректің суретін салып тақтаға ілемін. Оқушыларға стикер таратып жылы, мейірімді сөздерді жазады, іледі. «Сиқырлы сандық » әдісі арқылы топқа біріктіру. Түрлі түсті фигураларды таңдау арқылы топқа бірігеді.

Алдыңғы сабақты қайталау. «сен маған мен саған» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
  • Компьютердің құрамына енетін негізгі құрылғыларды атаңдар.
  • Процессор мен қатқыл дискі дегеніміз не?
  • Пернетақта қандай қызмет атқарушы топтардан тұрады.
  • ҚБ Смайликтер арқылы бағалаймын


    Плакат,стикер





    Сурет қиындылары



    Сұрақтар





    Сабақтың ортасы 8 мин





































    5 мин







































    Тапсырма №2

    5 мин























































































    Тапсырма №3

    8 мин

















    Сабақты қорытындылау 5 мин









    Кері байланыс

    2 мин
    Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, ой бөліс» әдісі арқылы әр топқа тапсырма беру арқылы жаңа тақырыпты ашады

    1 топ.Компьютердің құрамдас бөліктерімен олардың атқаратын қызметін білу не себепті маңызды. 2 топ.Компьютердің құрамдас бөліктерінің арасында ақпарат алмасу үшін нені пайдаланады.

    Дескриптор
  • Компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін біледі.
  • Компьютердің құрамдас бөліктерінің арасында ақпарат алмасуды түсінеді.


  • ҚБ бағдаршам әдісі арқылы бағалаймын.Сызбаны қарастырыңыз. Шығару құрылғылары мен ішкі жады арасындағы байланысты сызыңыз.







    Тапсырма №3 Тәжірибелік жұмыс.Компьютерде құрылғылардың атауын жазып, сипаттама беріңіз.

    Смайликтер арқылы бағалап отырамын2. Кестеде жүйелік блоктың артқы панелінде орналасқан негізгі порттар берілген, кестені олардың қызметін жазу арқылы толықтырыңдар.

    Дескриптор:1.Компьютердің сыртқы құрылғылармен байланыстыратын порттардың атқаратын қызметін түсінік береді- порттардың көлемдері мен өлшемдерін жіктей отырып, қызметін талдайды.



    «Шахмат» әдісі Шахмат тақтасының суретін пайдлану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға оз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.

    Кері байланыс.«Ойды аяқта» әдісі бойынша «Бүгін мен білдім ..., Қиындық тудырды..., Мен үйрендім...., Қолымнан келеді» тіркестері бойынша кері байланыс орнатады.











    плакатмаркер























































    Плакат,құрылғы суреттері







































































    Смайликтер















    Плакат,маркер

































    стикер

    Үй тапсырмасыАрман-ПВ 6-сынып. 12 бет. Үй тапсырмасын орындауға арналған ұсыныстар Дәптер














    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    «сен маған мен саған» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқушылар ойларын жинақтайды, ұтымды пікір айтады. Олардың сөйлеу дағдысы қалыптасады

    «Ойлан, жұптас,ой бөліс» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсіндіремін мақсатында барлық оқушыларды қамтимын. Олар жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікір алмасады, топта талқылайды. Оқушылардың қажеттілігіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін «Шахмат» әдісі арқылы Сабақты қорытындылаймын.Шахмат тақтасының суретін пайдлану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға оз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі. «Ойды аяқта» әдісі бойынша «Бүгін мен білдім ..., Қиындық тудырды..., Мен үйрендім...., Қолымнан келеді» тіркестері бойынша кері байланыс орнатады.









    Мен сабағымда оқушыларды Көңіл күй смайликтері арқылы бағалаймын оқушыларды тапсырмаларды орындаО

    Оқушылар сабақ барысында смайликтермен және бағдаршам арқылы бірін –бірі және өзара бағалайды әр тапсырманы орындау барысында оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырамын. Дескрипторға сай Жарайсың! Сен жақсы орындадың,сенің қолыңнан келеді деген сияқты кері байланыс жүргізіп отырамын.

    Қауіпсіздік техникасының сақталуы.Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағаланады
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:



    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:



    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жумабаева Умит Жолымбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-17
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560748049
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999