Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Көркем өнер салу (батик,гжель хоклома)
Материал жайлы қысқаша түсінік: қосымша
Материалды ашып қарау
















Сабақтың тақырыбы: Көркем өнер салу

































Сабақ: Көрем өнерМектеп
Күні: Мұғалім :
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар Саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыКөркем кестелеу , оның түрлері,қажетті құралдары,материалдары тұралы ұғымды қалыптастыру.
Сабақ мақсаттары

















Барлық оқушылар : кестеде қолданатын тігіс түрлерін,ерекшеліктерін,қажетті құралдарды пайдалануды біледі.Басым бөлігі : Эскиз құрастырады.Кейбір оқушылар эскизін құрастырып , кесте тігісінің түрлерін тіге алады.

Тілдік мақсат Оқушылар көркем кестелеу тарихын айта алады.Негізгіс сөздер мен тіркестер: сәндік -қолданбалы өнер-декоративно-прикладное исскуство-arts and craftsОю-өрнек- орнамент –ornamentКесте ,кестелеу- вышивка-embroideryКөркем кестелеу-художественная вышивка-artistic embroideryӘшекейлеу ,безендіру-декоративно-decorationТігіс –шов-stitch

Алдыңғы тақырып Сәндік –қолданбалы өнер туралы, қазақ халқының ұлттық ою-өрнектері түрлерін біледі.
Жоспар Зейінді шоғырландыру«Миға шабуыл»«Тірек белгілер»Практикалық тапсырма«Өрмекшінің торы»Кері байланыс

Жоспарланған уақыт





5мин































3мин









7мин











































10мин

























8мин













































































































5мин





























































Қосымша ақпарат Саралау Қабілеті жоғары оқушыға жеке тапсырма: түймедақ гулінің эскизін салу





























Жоспарланған жаттығулар мен тапсырмалар

Басталуы: Оқушылармен амандасып түгендеу. Зейінің шоғырландыру Оқушыларға сызбадағы зейінің шоғырландыру жаттығуын интерактивті тақтадан көрсету. Оларға мұқият қарауға бір минут уақыт беру , тақтаны жауып көргендерін тура сондай қылып жазып сызып беруі керек. Оқушыларды топқа бөлу: Оқушыларға сан беру, сол сандарды кесте құралдары бойынша біріктіріп отырғызу.1357- кесте тігістері2468- кесте жіптері9101112- кесте эскизі «Миға шабуыл» интерактивті тақтадан бейне суреттер көрсету. Оқушыларға сұрақ: Суреттен нені көрдіңдер? Бүгінгі сабағымыз тақырыбы қалай болмақ?Сабағымызда неге қол жеткізуіміз керек деп ойлайсыңдар?









Ортасы: Оқушыларға кесте туралы ресурсты таратып беру.

«Тірек белгілер» мәттінді оқу әдісін қолданады: мәтінді мұқият оқып шығып, конспектілейді, сөздермен сөйлемдердің орнына суреттерін салады.

3- тапсырма Жеке А4ке кестенің эскизін даярлау.Симметрия мен ырғақты сақтай отырып.















































































Аяқталуы: «Өрмекшінің торы» Сәндік қолданбалы өнер туралы термин сөздерді қағазға жазып шығып, жіппен өрмекшінің торын өріп, терминдерді байланыстыру.















































Бағалау: оқушыларды топтар бірін-бірі «ай», «жұлдыз», «жарты ай»арқылы бағалату
Ресурстар





























Оқушылар топтасып отырады.



Бейне суреттерді мұқият қарап оқушылар не көргендерін және осы бейне көріністің бүгінгі сабақтың тақырыбымен байланысы мен мақсатын ашып айтады.



Топпен біріге отырып оқып танысады. Дәптерге тақырыпты жазады. Кесте ережесін жазады. Сөздікті жазады.Оқушылар жеке дәптерге мәтінді мұқият оқып шығып, конспектілейді, сөздермен сөйлемдердің орнына суреттерін салады.



Кесте- сәндік-қолданбалы өнердің кеңінен тараған түрі. Мұнда өрнекпен суреттер қолмен немесе машина тәсілімен әртүрлі матада былғарыда,киіз бен өзге де материалдарда зығыр, мақта-мата ,жібек, жүн жіптермен, сонымен қатар бисер ,меруерт, асыл тас,жылтырақпен салынады.Кесте – қазақ халқының қолөнерінің ерекше түрінің бірі. Қолмен кестелеп тігу – өте көне заманнан келе жатқан қолданбалы өнер түрі. Қолданбалы өнер – көптеген елдердің шеберлерінің, суретшілерінің шығармашылық жемісі Ол киімдерді, интерьерді әшекейлеу нәтижесінде кісінің көңіл - күйін көтереді. Кесте тігу үшін қолданылатын құрал - саймандар: Кергіштер – кесте тігушінің негізгі құралы. Ол матаны керіп ұстайды және оны зақымдалудан сақтайды. Кергіштер дөңгелек болады. Ол бірінің ішіне бірі кіретін екі дөңгелектен тұрады. Оны ағаштан, пластамассадан, резеңкеден және металдан дайындайды. Инелер – мата қалыңдығы мен жіптің жуандығына қарап таңдалады. Қайшылар – жіптің ұшын қию үшін қайтқы қайшылар, оралған жіпті қию және жіпті тегістеу үшін орташа қайшы қолданылады. Жіптер – кестелеу үшін табиғи, жасанды, синтетикалық және аралас жіптер, ирис, мулине т. б. жіп түрлері қолданылады.
  • Калька – бұл мөлдір ақ қағаз. Калька түпнұсқа суреттің көшірмесін жасау үшін қолданылады. Ал калькадан суретті матаға көшіру үшін көшіргіш қағаз пайдаланылады. Өрнек құрастыру үшін милиметрлік қағаз қолданылады.
  • Кестелеуге арналған материалдар – канва, тегіс боялған маталар:зығыр, жібек, мақта-мата,селдір мата,кенеп .
  • Оймақ - қалың маталарды кестелеген кезде қолды жарақаттамай матаға иненің кіруін жеңілдетеді. Оймақтар қандай материалдан жасалса да ортаңғы саусаққа киюге ыңғайлы болғаны дұрыс.




  • Ертеде халқымыз тұтынатын бұйымдарының бәрін кестемен әшекейлеп безендірген. Сол сияқты қазақ халқының қолөнерінің өмірге келуі халықтың көшпелі өміріне байланысты. Атадан баласына, анасынан қызына мирас болып келе жатқан - сәндік өнерінің өзі ұлттық мәдениеттің дамуына ықпал етеді. Аталарымыз қызымыз бен ұлымыз сегіз қырлы, бір сырлы болуын қадағалаған. Әсіресе қыз балаға: ине сабақтап, түйме қадау, кесте тігуді, ас пісіруді үйреткен. Кестені көңіл сызады, қол тігеді, көз сынайды дегендей, кесте тігудің алуан әдісі бар. «Біз кесте», «Гобелен» (көпіртпелі) кесте, «Моншақпен кестелеу» (бисерлеу) деп атайды. Кестелеу өнері дүние жүзінің әр халқында бар. Сонымен қатар әр халықтың тарихи ерекшелігіне және эстетикалық талғамына байланысты өзінің ерекшеліктерімен ерекшеленеді.Еуропада кестемен айналысу ақсүйектің, мәдениеттіліктің белгісі ретінде қабылданған. Үй тұрмысындағы қажетті бұйымдар: дастархан, терезе пердесі, қол орамалдар, жастық тыстары, түрлі көлемдегі үлкенді - кішілі стол жапқыштар барлығы кестеленген.

    Кері байланыс Мен ....тапсырманы орындадым.Менің...... қолымнан келеді.Мен ......істей алдым.Мен ...... екенін түсіндім.Маған....... қиын болды.Маған ......қызықты болды.















    Пәнаралық байланыс : Кестемен кестелеу кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау қайталап өту .Интерактивті тақтаны пайдалану ережесін сақтау.





































    Кесте- сәндік-қолданбалы өнердің кеңінен тараған түрі. Мұнда өрнекпен суреттер қолмен немесе машина тәсілімен әртүрлі матада былғарыда,киіз бен өзге де материалдарда зығыр, мақта-мата ,жібек, жүн жіптермен, сонымен қатар бисер ,меруерт, асыл тас,жылтырақпен салынады.Кесте – қазақ халқының қолөнерінің ерекше түрінің бірі. Қолмен кестелеп тігу – өте көне заманнан келе жатқан қолданбалы өнер түрі. Қолданбалы өнер – көптеген елдердің шеберлерінің, суретшілерінің шығармашылық жемісі Ол киімдерді, интерьерді әшекейлеу нәтижесінде кісінің көңіл - күйін көтереді. Кесте тігу үшін қолданылатын құрал - саймандар: Кергіштер – кесте тігушінің негізгі құралы. Ол матаны керіп ұстайды және оны зақымдалудан сақтайды. Кергіштер дөңгелек болады. Ол бірінің ішіне бірі кіретін екі дөңгелектен тұрады. Оны ағаштан, пластамассадан, резеңкеден және металдан дайындайды. Инелер – мата қалыңдығы мен жіптің жуандығына қарап таңдалады. Қайшылар – жіптің ұшын қию үшін қайтқы қайшылар, оралған жіпті қию және жіпті тегістеу үшін орташа қайшы қолданылады. Жіптер – кестелеу үшін табиғи, жасанды, синтетикалық және аралас жіптер, ирис, мулине т. б. жіп түрлері қолданылады.
  • Калька – бұл мөлдір ақ қағаз. Калька түпнұсқа суреттің көшірмесін жасау үшін қолданылады. Ал калькадан суретті матаға көшіру үшін көшіргіш қағаз пайдаланылады. Өрнек құрастыру үшін милиметрлік қағаз қолданылады.
  • Кестелеуге арналған материалдар – канва, тегіс боялған маталар:зығыр, жібек, мақта-мата,селдір мата,кенеп .
  • Оймақ - қалың маталарды кестелеген кезде қолды жарақаттамай матаға иненің кіруін жеңілдетеді. Оймақтар қандай материалдан жасалса да ортаңғы саусаққа киюге ыңғайлы болғаны дұрыс.
















  • Кері байланысМен .... тапсырманы орындадым.Менің...... қолымнан келеді.Мен ...... істей алдым.Мен ...... екенін түсіндім.Маған....... қиын болды.Маған ...... қызықты болды.



















    Кері байланысМен .... тапсырманы орындадым.Менің...... қолымнан келеді.Мен ...... істей алдым.Мен ...... екенін түсіндім.Маған....... қиын болды.Маған ...... қызықты болды.







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мадисанова Мадина Канбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-28
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572242210
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999