Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Коучинг сессияның тақырыбы:Диалогтік оқыту – оқытудағы жаңа тәсілдердің бірі
Материал жайлы қысқаша түсінік: : Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып, диалогтік оқытудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру және түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.
Материалды ашып қарау
Коучинг сессияның тақырыбы:Диалогтік оқытуоқытудағы жаңа тәсілдердің бірі Мақсаты: Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып, диалогтік оқытудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру және түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.Міндеттері: білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады;оқу үдерісіне тиімді тәсілдерді енгізеді. Күтілетін нәтиже: - тәжірибеде қолдану арқылы оқуқыту үдерісінде оқушылардың бірлескен әрекеті, белсенді қарым-қатынас қалыптастыра алады; - пікір алмасу, талқылау, зерттеу барысында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға мұғалім түрткі болып отырады . Сабақта туындаған негізгі идеялар: Диалог оқушылардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Психологиялық дайындық«Бірлескен әрекет»трениниг (2 мин)Қызығушылықты ояту. Миға шабуыл. (3 минут)Практикалық жұмыс(дайындыққа 7 мин, қорғауға 3 минут) Бағалау (2 мин)Сергіту сәті (2 мин)Кері байланы(3 мин)Дөңгелене тұрып, бойымыздағы жағымсыз қасиетімізді жазып, ортаға тастаймыз да, қолымызды бір-біріміздің иығымызға қойып, бірлесіп аяғымызбен басып, жағымсыз қасиеттерімізден тазарамыз.1.Бейнеролик көрсету арқылы тақырыпты ашу Штирлиц пен әйелінің кездесуі2) Диалогтік оқыту – оқытудағы жаңа тәсіл-таныстырылым көрсету СлайдПостер қорғау. І топ. «Мұғалім- сабақ иесі,оқушы - бақылаушы» (Жетістіктері мен кемшілігі) ІІ топ «Мұғалім- бағыттаушы, оқушы сабақ иесі» (Жетістіктері мен кемшілігі)ІІІ топ «ХХІ ғасыр мұғалімі қандай болуы керек»«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бір- бірінің жұмысы туралы пікір айтады.Сергіту сәт«Не үйрендім? Не үйренгім келедікестесін толтыру. Өз ойларын тұжырымдап айтадыҚорытынды:(3мин)коучинг «Оқытуда тиімді әдісті қолдана білу өз қолымызда» деген сөзбен қорытындыланады.





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Султанова Перизат Кольбаевна
Жарияланған уақыты:
2019-02-23
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Коучинг жоспары
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1550914643
2222
333
444
555
666
7
888
999