Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Күй құдіреті"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Күй құдіреті
Материалды ашып қарау
Сынып: 8

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыКүй құдіреті
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)8.2.4.1 - шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу.

Сабақ мақсаты:Барлығы:Ескерткіштер туралы оқушыларға мағлұмат алады, түрімен танысады, көненің көзі, болашаққа аманат екенін түсінеді.Көбі: Ұлттық тарих үшін ерекше маңызы бар елеулі мәдени-тарихи және сәулет ескерткіштері туралы түсінеді Кейбірі: Мәтіннің мәнін түсінеді, ажыратады, сұрақтарға жауап береді
Бағалау критерийі





















Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеуүлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған материалдың мазмұнын түсінедіОқушының орташа жетістігі (ООЖ): тыңдалым етістік сөйлемдерді қолданып,ескерткіш атауларын атайды, тақы ыпқа қатысты ақпарат бере алады.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақы тақрыптың мазмұны бойынша қарапайым сұрақтарқұрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырыпсөйлемдер құрай алады,
Тілдік мақсаттарСабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау
ҚұндылықтарӨмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеуБейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу.
АКТ дағдысын қолдануИнтербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.
Пәнаралық байланысӘдебиет, сурет
Алдыңғы білімТБ2
Сабақ барысы
Жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер
Сабақтың басы7 минут









«Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне алғыс сөздер айтады. Суреттер арқылы екі топқа бөледі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. Оқушылар бір-бірімен қол алып, амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады.Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап бередіПрезентацияда әріптер көрсеті
Сабақтың ортасы30 минут





Мағынаны тану кезеңі. (Сұрақтармен жұмыс жасау)1. 1. Сөздікпен жұмыс. Ескерткіш –елдің, халықтың мәдени мұрасының жалпылама атауы. Тарихи және мәдени ескерткіштер жиынтығы мұражайлық, көрмелік маңызы бар заттар мен жылжымайтын ескерткіштерді /құрылыс, ғимараттарды / қамтиды.Ортақ типологиялық белгілері бойынша ескерткіштерді төрт түрге бөледі:Археологиялық ескерткіштерТарихи ескерткіштерСәулет өнері ескерткіштеріМонументтік/мүсін/ өнері ескерткіштері 

<Object: word/embeddings/oleObject1.bin><Object: word/embeddings/oleObject2.bin>А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды.Айтылым. Жаңа сөздердің дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.2. Мәтіналды жұмыс. Бейнеролик тындатады. Естерінде қалған үш сөйлем жазғызады. Суреттер арқылы сипаттайдыТыңдалым. ЖазылымҮш сөйлем жазады. 3. Грамматика. Септік жалғауларын меңгертеді..Септік жалғауларын меңгереді.4. Мәтінмен жұмыс. А) Оқылым. Жазылым. Мәтінді оқытады, сұрақтар дайындатады.1-топ 1-ші абзац бойынша, 2- топ 2-ші абзац бойынша.Оқылым. Мәтінді оқиды, , дұрыс оқуға машықтанады. Сұрақтар құрады.Ә. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді теріп жазғызады, қай септіктің жалғауы екенін анықтатады. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді теріп жазады, анықтайды.5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Оқылым. Үлестірмелі кеспемен жұмыс. Кеспеде берілген сөздерді сәйкестендіредіЖазылым.Оқылым. Сөздердң сәйкестендіріп жазады, оқиды.Ә) «Сыр сандықтағы» сөздер.«Сыр сандыққа» салынған сөздердің мағынасын талдайды, есте сақтайды.5. Қорытындылаушы. Бүгінгі сабақта қаралған мәселелерді қорытындылаңыз және маңызды жерлерді атап өтіңіз Суретпен жұмыс. Суреттегі ырымды сипаттатады.Суреттерді сипаттайды. Қандай ырым түрлері естерінде қалғанын сұрайды.Оқушылар жауап береді.. Оқушылар бір –бірлерін дискриптор арқылы бағалайды. Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшалар таратады. Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады. Оқулықтағы 3--тапсырманы орындау. Мәтінді мазмұндау














































Сабақтың соңы3 минут

РефлексияБүгінгі сабақ қандай пәнмен байланысты болды?Қандай қосымша жаңа сөздермен таныстыңыз?Сабақтан қандай әсер алдыңыз?Сабаққа бір ұсыныс.

Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ бойынша рефлексияСабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге?Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?













Жалпы бағалау



Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1:

2:

Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1:

2:

Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?






Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Шулпанова Назира Абдукаримовна
Жарияланған уақыты:
2019-02-28
Категория:
Қаржылық сауаттылық пәні
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1551321533
2222
333
444
555
666
7
888
999