Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Күнделікті жасалатын жаттығулар
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге көмек
Материалды ашып қарау


Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: 
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: 
Сынып: Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы«Балалық шақ»
Осы сабақ арқылы  жүзеге асатын оқу мақсаттары5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.
Сабақ мақсаттары(бағалау критерийлері)Барлық оқушылар орындай алады:Тыңдалым нәтижесінде негізгі сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді және оқылым мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Оқылым стратегияларын қолдана отырып, жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты таба алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта біледі
Тілдік мақсаттарОқушылардың бойындағы қалыптасатын тілдік дағдылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, сұрақ қояды, өз пікірін білдіреді, пікірталас ұйымдастыра аладыНегізгі сөздер мен тіркестер:балалық шақ, сағалап, көсем, шешен, жұртты аузына қаратуСыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктермен қолданатын… ;  менің ойымша… ; … деп ойлаймынТалқылауға арналған сұрақтар:1)      «Балалық шақ – армансыз ойнайтын шақ»2)      «Балалық шақ – келешегіме дайындық кезеңі»
Құндылыққа баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы (өмір сапасын тұрақты жақсарту)
Пәнаралық байланысӘдебиет, өзін-өзі тану
Тақырып бойынша алдыңғы білімУақыттың қадірі
Жоспар
УақытСабақтағы  жоспарланған жаттығу түрлеріҚалыптастырушы бағалауРесурстар
Сабақтың басы
2 мин1-әрекет. Ұжымдық жұмыс. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтады 2-әрекет. Кері байланыс(тілек айту)Көңілді музыка (АКТ)
1 мин3-әрекет. Түрлі-түсті суреттер арқылы топқа бөлу.(1, 2, 3-топ)

Түрлі-түсті суреттер
Сабақтың ортасы
15 мин4-әрекет.Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру.5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.Ой қозғау. Жеке жұмыс.«Балапан және оның достары» мультфильмінің «Балалық шақ туралы» топтамасын көріп, сұрақтарға жауап береді, ойларын ортаға салады.Сұрақтар:1.      Күшік неліктен өзін ересек етіп көрсеткісі келді?2.      Оның бұл әрекетіне достары қалай қарады?3.      Әр нәрсе өз уақытымен дегенді қалай түсінесіңдер?Дескриптор:–          «Балалық шақ туралы» бейнебаянды  көреді;–          сұрақтарға жауап береді;–           ойларын ортаға салады.5-әрекет. Кері байланыс.«Бармақ» әдісіарқылы бірін-бірі бағалау арқылы
10 мин6-әрекет.Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру.5.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.Топтық жұмыс. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.«Сиқырлы сандықшадан» әр топ «Кездейсоқ таңдау» әдісіарқылы сұрақ таңдап, жауап бередіСұрақтар:1.      «Балалық шақ – патшаның тағы», «Балалық, жастық шақ – өмірдің жазы» дегенді қалай түсіндірер едіңдер?2.      Берілген мәтіндердің уақытпен байланысы бар ма?3.      Балалық шақ пен келешек өмірлеріңнің байланысын түсіндіре аласыңдар ма?Дескриптор:–          Оқылым стратегияларын қолданып оқиды;–          жалпы мазмұнын түсінеді;–          нақты ақпаратты табады;–          топпен сұрақтарға жауап береді7-әрекет. Ұжымдық жұмыс. «Алғыс білдіру» әдісібойынша бағалау (ең ұтымды пікір айтқан оқушыға қол шапалақтау арқылы алғыс білдіру)Оқулық, «сиқырлы сандықша», қима қағаздар
5 мин8-әрекет.Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру5.ӘТН2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.Жеке жұмыс. «Дара диаграмма» графикалық органайзерін толтырады: 

9-әрекет. Кері байланыс.Стикерлер тарату: «Жарайсың!»«Әлі де толықтыруға мүмкіндігің бар»«Қанағаттанамын» Графикалық органайзер
Сабақтың соңы
10 мин10-әрекет.Сабақ мақсатын оқушылардың есіне түсіру:5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. «Еркін талқылау» әдісібойынша«Балалық шақ – армансыз ойнайтын шақ», «Балалық шақ – келешегіме дайындық кезеңі» деген көзқарас бойынша топтасып, пікірталас ұйымдастырады.Дескриптор:–          көзқарастар бойынша өз ойларын дәлелдеп жауап береді;–          өмір сапасын тұрақты жақсартуда жастық шақта келешекке дайындық жасау пайдалы екенін түсіндіреді11-әрекет. Кері байланыс.СмайликтерСмайликтер
2 минҮйге тапсырма: Өздеріңнің күн тәртіптеріңе өзгеріс енгізгілерің келе ме? Не себепті өзгертесіңдер немесе неліктен өзгертпейсің? Пікірлеріңді дәлелдеп, антоним, синоним сөздерді қолдана отырып, шағын мәтін жазыңдар



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Сұлтанов Мейрамбек Сұлтанұлы
Жарияланған уақыты:
2019-09-06
Категория:
Завучтарға
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1567752314
333
444
555
666
7
888
999