Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Мектеп кітапханасында. Т дыбысы мен әрпі (мектепалды даярлық)
Материал туралы қысқаша түсінік
ТАҚЫРЫБЫ: Мектеп кітапханасында.
Т дыбысы мен əрпі Мектеп/МҰ: Аққұдық НМ
Күні: Педагогтің аты-жөні: Тогаева Рыскул .Естайевна
Мектепалды сынып Қатысушылардың саны: Қатыспағандардың саны
Оқыту мақсаттары: 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.
0.1.2.2. Педагогтің сұрақтарына жауап қайтару.
0.1.4.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
Жазуға қолдарын жаттықтыру, Т əрпінің баспа түрімен танысып жазу.
Күтілетіін нәтиже: Барлық тəрбиеленушілер:
Барлық тəрбиеленушілер: Сұрақтарға жауап береді. Сөздегі дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дыбыстарды ажыратады. Т дыбысы – дауыссыз дыбыс, т дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі т дыбысының орнын ажыратады. т дыбысының баспа түрін жазу жолдарына жазады
Көптеген тəрбиеленушілер:
Сұраққа толық жауап беріп, шағын əңгіме құрайды. Берілген суретке қарап, сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Т дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы р дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, т əрпінің элементтерін жазады.
Кейбір тəрбиеленушілер:
Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Т дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды: (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі).
Тілдік мақсат: Тәрбиеленушілер
Балалар педагогтің сұрағына жауап береді. Өз ойларын айтып пікірлеседі.
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері.
Мұқабасы, насос, телеграф бағаны.
ҰОҚ-да диалог/хатта қолданылатын тіл: Диалог құруға арналған сұрақтар:
Суретте не бейнеленген?
Мектеп несімен ұнайды?
Өз мектебіңді жақсы көресің бе?
Негізгі терминдермен сөз тіркестері: ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:
Пікір алмасу сұрақтары:
Кітапхана деген
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Тогаева Рыскуль Естаевна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адам өміріндегі достықтың маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға достық ұғымының мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиеті туралы түсінік беру.
2. Оқушыларды өзара сыйластықпен қарым – қатынас жасауға баулу арқылы түсіністік қасиетін дамыту
3. Оқушыларды достық жолында өзара түсіністікке, сыйластыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Ресурстар: (құралдар, мәліметтер)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
5Т ережесін сақтау. Ескертулер
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Достар» Мәдіхат Төржанов
1. Адамға дос не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
2. Қандай адамдар бір бірімен дос бола алады?
3. Досыңның бойынан қандай қасиеттерді көргің келеді?
3. Дәйексөз.
«Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің мұратқа»
Мақал
4. Әңгімелеу.
«Тату балалар» ертегі
Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өмір сүріпті.Үлкенін - Басбармақ, екінші ағасын - Балаң үйрек, сұқ саусақ, үшіншісін - Ортан терек,
төртінші інілерін - Шылдыр шүмек, ең кенже қарындастарын - Кішкене бөбек деп атапты.Олар бірігіп жұмыс жасады, бақша екті, тамақ әзірледі.
Ортаншы ағалары Ортан терек үйде отырып, үй шаруасына, кішкентайларына қарады.Шылдыр шүмек өте сабырлы, ақылды болыпты.Ол кіші қарындасына ертегі оқып беруді жақсы көрген екен.Ал, кішкентай бөбек болса үлкен ағаларына ұқсап ержеткісі келеді екен.Осылайша, бес ағайынды балалар тату - тәтті, өзара жарастықта, сыйластықта өмір сүріп жатты.
Бір күндері орманнан үлкен бір аю шығып, ағайындылардың тыныштығын бұзып, бақшаның бәрін таптап, үйлерін құлатып бұзуға айналғанда, бес ағайынды бірігіп бір жұдырыққа тастүйін болып жұмылып аюға қарсы тұрады.Сөйтіп олар қиын шақта бірігулерінің арқасында үлкен күшке
айналды.Аю болса мұндай көп күштен қорыққанынан орманға қарай, кері қаша жөнеліпті.Ал, ағайынды балалар болса, татулығы мен бірлігінің арқасында жауды жеңіп шыққан екен
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адам өміріндегі достықтың маңыздылығын ұғындыру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға достық ұғымының мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиеті туралы түсінік беру.
2. Оқушыларды өзара сыйластықпен қарым – қатынас жасауға баулу арқылы түсіністік қасиетін дамыту
3. Оқушыларды достық жолында өзара түсіністікке, сыйластыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Ресурстар: (құралдар, мәліметтер)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
5Т ережесін сақтау. Ескертулер
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Достар» Мәдіхат Төржанов
1. Адамға дос не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
2. Қандай адамдар бір бірімен дос бола алады?
3. Досыңның бойынан қандай қасиеттерді көргің келеді?
3. Дәйексөз.
«Жақсымен жолдас болсаң, жетерсің мұратқа»
Мақал
4. Әңгімелеу.
«Тату балалар» ертегі
Ерте заманда шағын бір үйде ағайынды бес саусақ өмір сүріпті.Үлкенін - Басбармақ, екінші ағасын - Балаң үйрек, сұқ саусақ, үшіншісін - Ортан терек,
төртінші інілерін - Шылдыр шүмек, ең кенже қарындастарын - Кішкене бөбек деп атапты.Олар бірігіп жұмыс жасады, бақша екті, тамақ әзірледі.
Ортаншы ағалары Ортан терек үйде отырып, үй шаруасына, кішкентайларына қарады.Шылдыр шүмек өте сабырлы, ақылды болыпты.Ол кіші қарындасына ертегі оқып беруді жақсы көрген екен.Ал, кішкентай бөбек болса үлкен ағаларына ұқсап ержеткісі келеді екен.Осылайша, бес ағайынды балалар тату - тәтті, өзара жарастықта, сыйластықта өмір сүріп жатты.
Бір күндері орманнан үлкен бір аю шығып, ағайындылардың тыныштығын бұзып, бақшаның бәрін таптап, үйлерін құлатып бұзуға айналғанда, бес ағайынды бірігіп бір жұдырыққа тастүйін болып жұмылып аюға қарсы тұрады.Сөйтіп олар қиын шақта бірігулерінің арқасында үлкен күшке
айналды.Аю болса мұндай көп күштен қорыққанынан орманға қарай, кері қаша жөнеліпті.Ал, ағайынды балалар болса, татулығы мен бірлігінің арқасында жауды жеңіп шыққан екен
Өзін-өзі тану
Сабақ жоспары
1 сынып
Сабақ мақсаты: құрмет көрсету және сыйластық тың адам өміріндегі Ресурстар:
маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейте отырып, дұрыс әрекет жасауға (құралдар,
үйрету. мәлiметтер)
Міндеттері: слайд, өлеңнің
1. Өзіңді және достарыңды құрметтеудің жолдарын ұғындыру; аудиодискісі.
2. Отбасындағы сыйластық туралы ой қалыптастыру;
Өзін-өзі тану
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері