Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

мектеп тренерінің жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: мектеп тренеріне коучинг сабақ өткізуге арналған жоспар
Материалды ашып қарау
№103 Қ.Пірімов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жанғали Ләззаттың коучинг сессия сабағының жоспары
22-күн1-2-сабақтар
Тақырыбы Оқу мен оқыту үдерісінің сапасын арттыру мақсатында сабақты зерттеу
Мақсаты Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды.Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды.
Оқу нәтижесіОқытуды дамыту мен жетілдіру үшінұғалімнің оқуы мен тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді.
Түйінді идеялар
  • «Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы.
  • «Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді.
  • «Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі.
  • Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады.
  • Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі жоспарлауға жасалады.
    1-сабақСабақ барысы
    УақытыТренердің іс-әрекетіТыңдаушылардыңіс-әрекетіҚалыптастырушы бағалауРесурстар
    9.00-9.10











    9.10-9.15



    9.15-9.20





    9.25-9.40



    9.40-9.45







    9.45-10.10







    10.10-10.25















    10.25-10.30
    1.Ұж.ж. Сергіту әрі зейінді шоғырландыру жаттығуы. Мақсаты: Ынтымақтастық орта жасап, топқа бөлінеді.Алгоритм: 1.Шеңбер құрып отыру.2.Қобдишадан сыйлық алу.3.Оны лайықты адамға сыйлау.4.Әр адам өз сыйлығын айту.5.Қошемет көрсету.6.Сыйлықты алған ретпен топқа бөліну.

    2. Ұж.ж. Сабақтың мақсатын жариялау және күтілетін нәтижелермен келісу.





    3. Жеке ж. "Дейін-кейін" әдісі. Сабақты зерттеу жайлы не білеміз? Сабақты қалай зерттейсіздер? "Дейін" бағанын толтыру.Мақсаты: Тыңдаушылардың не білетіні анықталады.

    4. «Lesson study күші» қысқа бейнежазбаны қарау. Мақсаты:Lesson study жайлы әріптестер пікірімен танысады.

    5. Таныстырылым «Сабақты зерттеу» тарихы" Тренер барлық топтағыларға таныстырылым ұсынады. Мақсаты: Сабақты зерттеудің шығу тарихы мен маңызы жайлы біледі.



    6.Топ. ж. «Сабақты зерттеудің» негізгі сипаттамасын түсіндіру үшін мұғалімдер шағын топта ( 5-6 адам) таныстырылым әзірлеу. Таныстырылымға критерий құрастыру.(слайдтар саны - 1) Мақсаты: Сабақты зерттеу жайлы түсінгенін жинақтау.

    7.Әр таныстырылымды "Карусель" әдісі арқылы таныстыру.Мақсаты:Таныстырылымдарды өзара бағалау. Алгоритм: 1.Тыңдаушылар тобы әр таныстырылымды қарау үшін орындарын ауыстыру. 2.Топтың спикері таныстыру.Әр топ әр столға барып, таныстырылыммен танысу.3. Бірлесіп талқылау , өзара бағалау.4. Таныстырылым бойынша пікір білдіру, "Үздік" таныстырымды атау.



    8. Жеке ж. "Дейін-кейін" әдісі. Сабақты зерттеу жайлы не білдік? Сабақты қалай зерттейміз? "Кейін" бағанын толтыру.Мақсаты: Тыңдаушылардың не білгенін анықтау.

    1. Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша. Сыйлықтар – қағазға жазылған қасиеттер. Мысалы:ізденімпаз, зерттеуші, белсенді, ұшқыр ойлы...т.б. Қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады, қол соғып, қошемет көрсетіледі. Алынған сыйлықтар ретімен топқа бөлінеді.

    2.Оқу мақсаттарымен танысып, күтілетін нәтижелермен келіседі.





    3. Өз білгендерін жазады, әр топтан ортаға шығып сөйлейді.







    4. Бейнежазбаны көреді. Талқылау жасап, ой бөліседі. "Қандай ой туды?" ой бөліседі.







    5. Таныстырылымды көреді. "Сабақты зерттеу" тарихы жайлы ақпарат алады.

    .





    6.Шағын топта таныстырылым әзірлейді.













    7. Таныстырылымдарды өзара бағалайды. Тыңдаушылар әр таныстырылымды қарау үшін компьютердің жанындағы орындарын ауыстырады. Бірлесіп талқылап, таныстырылым бойынша пікір білдіреді.















    8. Өз білгенін жазады.
    Бәрекелді, жақсы, тамаша...



















    Мақсатпен танысу және күтілетін нәтижелерді анықтау.Диагностикалық бағалау







    Рефлексивті сәт





















    Қолдау, мадақтау









    Өзара бағалау























    Өзін-өзі бағалау
    Қобдиша, сыйлықтар























    Оқу мақсаты және күтілетін нәтиже жазылған слайд

    А4 парағы









    «Сабақты зерттеу тәсілінің мүмкіндіктері» бейнежазбасы



    «Сабақты зерттеу тәсілі» таныстырылымы









    АКТ















    АКТ, презентация



























    А4 парағы























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жанғали Ләззат Бисенқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-08
    Категория:
    Кембридж тәсілімен оқыту
    Бағыты:
    Коучинг жоспары
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1581180727