Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

мектеп тренерінің жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: мектеп тренеріне қажетті жоспар
Материалды ашып қарау
№103 Қ.Пірімов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жанғали Ләззат Мектеп тренері
Күні: Тренер:Жанғали ЛәззатӨткізетін орны:
Сабақтың тақырыбы:Бағалау критерийлерін анықтау. Бағалау критерийлері мен жаттығулардың негізгі оқу мақсатымен байланысын бағамдау.
Сабақтың мақсаты:Мұғалімдер сабақ табыстылығын бағалау критерийлерін әзірлейді, сабақ жоспарларын өзі бағалау мен өзара бағалау кезіндегі бағалау критерийлері, жаттығулар және оқу мақсаттары арасындағы байланысты анықтайды.
Күтілетін нәтиже:Мұғалімдер әзірленген бағалау критерийлері бойынша сабақ жоспарындағы оқу мақсаттарын, күтілетін нәтижелер мен жаттығуларды бағалайды.
Түйінді идеялар:Сабақтың әдістері мен тәсілдерін күтілетін нәтиженің негізінде жоспарлау әдісі оқытуды тиімді етуге мүмкіндік береді. Оқушылар мен мұғалімдердің барлық іс-әрекеті нәтижеге қол жеткізуге бағытталған.
С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы:
УақытТренердің іс-әрекетіТыңдаушылардың іс-әрекетіБағалауРесурс
Ұйымдастыру. 10 минут Мұғалімдерге 5 әннен бір-бір шумақ беремін. Қолдарындағы әннің мәтіні бойынша топқа бөлініп, ән айтады.

Қошеметтеу сөздер арқылы бірін- бірі бағалайды.5 әннен бір-бір шумақ жазылған таратпа
15 минут Бес топқа да көбелектің суретін салуды ұсынамын.        Салынған суреттер бойынша топтар бірін-бірі бағалайды. Неге дәл осы бағаны қойғанын  түсіндіреді.-Айтыңыздаршы, мен осы жерде қандай қателік          жібердім? Енді қатысушыларға көбелек суретіне байланысты бағалау критерийін ұсынамын. Бір-біріңіздің суреттеріңізді мына критерийлер бойынша тағы да бағалап көріңіздер:1. Көбелек 4 түрлі түспен боялған.2. Көбелектің фигуралы 4 қанаты бар.3. Көбелектің денесі, мұртшалары бар.4.  Көбелектің көздері, аяқтары бар.5.  Көбелек гүлге қонып отыр. - Енді критерийлерді бергенге дейінгі және бергеннен кейінгі бағалауды салыстырыңыздар.  -Айырмашылық бар ма?  -Критерий бойынша қойылған бағамен келісесіз бе? -Суретті салу барысындағы өз қателіктеріңізді  көрдіңіз бе? -Жоғарыдағыдай баға мәселесіне байланысты    топтар арасында қақтығыс туды ма? Неліктен деп олайсыз? -Бұл бір суретке пайдаланылған екі түрлі   бағалаудан қандай қорытынды шығардыңыз?  -Нені түсіндіңіз? -Егер мен мұғалім ретінде тапсырманы орындатпас бұрын сіздерге бағалау критерийін ұсынсам,  жоғарыдағыдай қақтығыс туар ма еді? - Осыны ҰМЫТПАҢЫЗ! Оқушыларға тапсырманы  берердің алдында оларға бағалау критерийін ұсыныңыз, сонда оқушы алдын-ала өзінің не үшін бағаланатынын біледі де,тапсырманы дұрыс орындайды. Оқушыларғабірін-бірі бағалауға, өздерін өздері бағалауға мүмкіндік беріңіз. Сонда сіздің жоғарыдағы суреттегідей мектептен күнде екілік алып келетін оқушыларыңыз жойылады.Бес топ көбелектің суретін салады. Әр топ бірін-бірі бағалайды.Бағалау критерийлері:1. Көбелек 4 түрлі түспен боялған.2. Көбелектің фигуралы 4 қанаты бар.3. Көбелектің денесі, мұртшалары бар.4.  Көбелектің көздері, аяқтары бар.5.  Көбелек гүлге қонып отыр.

А4 қағазы, түрлі-түсті қалам, маркер, өшіргіш, фламастер
20 минутӘр топтағы мұғалімдер жұптастырып, тапсырма беремін. Бағалау критерийлері бойынша бағалайды.Жаттығу:«Оқыту әдістері» Оқу нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін бағалау критерийлерін анықтау.«Көршіңмен бөліс» әдісіМақсаты: оқу нәтижелеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқыту әдістерімен танысады.

Жоспарлау бойынша жаттығуды жалғастырады. «Оқыту әдістері»1-жұп: Рөлдік ойын2-жұп: Социометрия 3-жұп: Қолдау көрсету4-жұп: Бейнеталдау5-жұп: Кейстер әдісі6-жұп: Сергіту 7-жұп: Шағын дәріс8-жұп: Тақырыптық жаттығу9-жұп: Миға шабуыл10-жұп: Модерация 11-жұп: Кинометафора12-жұп: Тест «Көршіңмен бөліс» әдісі арқылы әр жұп бағалау критерийлері бойынша әдістерге тоқталып, таныстырады.Бағалау критерийлері:1.Мазмұны2.Алгоритмі3.Уақыты4.Тиімді және тиімсіз жақтарыОқыту әдістері343-355 бет

20+10 минутӘр жұпқа бір-бір ықшамсабақты жоспарлауға беремін.Әр жұп 10 минут сабақ өтеді. «Оқытуды бағалау критерийлері» бағалау парағын таратамын. Ықшамсабақ жоспарын құрып, топтарында өткізеді. Ықшамсабақты бағалау критерийлері:1.Оқыту дағдылары2.Ойлау сипаты3. «Тиімді оқыту» бағдарламасын түсінуі4.Белсенді оқу5.Мұғалімнің қажеттіліктерін қанағаттандыруы6.Бағалау«Оқытуды бағалау критерийлері» бағалау парағыҮлестірме материалдар 201-204 бет
10минутРефлексия. «Көршіңе 1пікір таңдаңыз»Әр мұғалім сабақ барысындағы критерийлер жайлы 1 тұжырым жасайды. Өз қорытындылары туралы жұптасып, пікір алмасады.



2-сабақ
10 минутСергіту сәті. «Тоңазытқыш» әдісіМақсаты: Мұғалімдердің сабақты жоспарлауға байланысты нені білгісі келетін жинақтай отырып, мақсатын анықтау.

Мұғалімдер сабақты жоспарлауға байланысты нені білгісі келетінін жазады. Тоңазытқышқа іледі.


плакат
10 минут

30 минут
«Сабақты жоспарлау үдерісін бағамдау» кестесін тартады.Топтық жұмыс: Постер қорғау

«Сабақты жоспарлау үдерісін бағамдау» кестесі толтырады. 1-топ. «Сабақ мақсатын белгілеу»2-топ. «Тақырыптық модуль және оқыту әдістері»3-топ. «Кері дизайн» әдісі4-топ. «Блум таксономиясы»





Бағалау критерийлері:1.Көркемделуі2.Мазмұнының нақтылығы3.Баяндалуы
кесте
20 минутМұғалімдер келесі критерийлерді қолдана отырып, сабақ жоспарын өздері бағалайды:
  • Оқу нәтижелері оқушылар деңгейіне сәйкес келе ме?
  • Әр деңгейлі тапсырмалар оқу нәтижесіне қол жеткізуге ықпал ете ме?
  • Әр деңгейлі тапсырмалар сабақ барысында оқу нәтижесіне қол жеткізуге ықпал ете ме?
  • Бағалау критерийлері сабақ мазмұны бойынша оқу нәтижелеріне сәйкес келе ме?
  • Бағалау критерийлері оқу үдерісінің нәтижелеріне сәйкес келе ме?
  • Оқушылар әр деңгейлі тапсырмалар арқылы бағалау критерийлерінің мазмұнын көрсете ала ма?
  • Оқушылар бағалау критерийлері мен сабақтағы жаттығулар арқылы оқу үдерісін көрсете ала ма?
  • Бағалау үдерісі оқушылардың нәтижесін бағалау критерийлері арқылы бағалауға арналған ба?
  • Бағалау үдерісі оқу үдерісін бағалау критерийлері арқылы бағалауға арналған ба?








  • 10 минутРефлексия. Сөйлемді аяқтау: «Сабақты бағалау критерийі – бұл ...»Мақсаты: тыңдаушыға түсінудің дұрыстығы мен дəлдігіне көз жеткізуге, ал айтушының оған өз ойын қаншалықты жақсы жеткізе алғанын бағалауға мүмкіндік береді. Сөйлемді аяқтау: «Сабақты бағалау критерийі – бұл ...»









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жанғали Ләззат Бисенқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-08
    Категория:
    Кембридж тәсілімен оқыту
    Бағыты:
    Коучинг жоспары
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1581180816