Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!
Мектептің тәрбие саласы бойынша тәрбие бағдарламасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Осы бағдарламаның өзектілі - тұтас тәрбие жүйесінің бағдарларын құру, педагогикалық процессті мақсатты етуге көмектеседі, тәрбиелеу тетіктерін мен мәніне енуге мүмкіндік береді
Гүлдің сұлұлығын туғызатын көптеген жапырақтын арасынан бас жапырақ жоқ дегендей, тәрбие беруде де басты немесе екінші дәреже жоқ, Тәрбие беруде бәрі басты – сабақ та, сабақтан тыс балалардың жан-жақты дамуы, отбасында және тәрбиеленушілердің арасындағы бір-бірімен қарым-қатынас.
Осыны түсіне отырып, оқу жылынын басында педагогикалық ұжымның кеңейтілген отырысында сынып жетекшілердің әдістемелік бірлестігі балалармен жұмыс үшін келесі өсиеттерді әзірледі:
1) жиі өзіне құлақ асу; жүрегін қатыгез емес па, педагогикалық сезгіштік білдіртпейді;
2) мұғалім – біреуді уйрету емес, одан үйрену; ең алдымен – барлық кырынан жеке мысал;
3) сенін аққу өлені сияқты, кез келген істі істеу керек. Қайталанбау, шаблондардан батыл арылу, әр баланың жүрегінің кілтін іздеу;
4) баланың көзі – кез келген істің барометрі. Көз алдында тек сыныпты көру ғана емес, қайталанбас, бірегей, тұтас жеке тұлғаны көру.
5) үш принцип есіңде болу керек: асықпау, зиян келтірмеу, балалардың қателіктері үшін оларды жазғырмау.
Мектеп – бұл болашақ жеке тұлға жобаланатын және қалыптастыратын үй. Школа – это дом, где формируется и как бы проектируется будущая личность. Осы жобада бәрі маңызды. Сондықтан білім беруде таза, оқулы жеткіліксіз. Қандай да сабақ толыққанды, дамытушы болса да, қосымша құралдар қажет.Сондықтан әр мұғалім, әр сынып жетекшісі тек қана дидактикалық жүйені қолданбай, сабақтан тыс тәрбиелік жүйені жүргізу керек. Біреулер осының басы ретінде азаматтық-патриоттық жұмысты тандайды, басқалары адамгершілік тәрбиенінің негізгі принциптерін қолданады, біреулер үшін туризм басты рөл атқарады.
«Сынып жетекшілер қызметінің мазмұндық тұжырымдамалық негіздерінде» гуманистикалық мектеп оқушының тұлғасына әсер ететіні айтылған. Ол шын мәнінде дамудын құралы емес, дамудың өз субъектісі болып табылады, осының көмегімен педагог
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз