Материалдар Мен және менің достарым
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Мен және менің достарым

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ №6 БӨЛІМ: Менің отбасым және достарым САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Мен және менің достарым Күні:07.10.2019ж Мұғалімнің аты-жөні: Сафина Л.К Сынып: 2а Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты 2.1.1.1 Музыканың көркемдеуші құралдарын және музыканың сипатын анықтау. Сабақ нәтижесі Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі, тарих
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
23 Қазан 2019
1007
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі
Абуталиева Жанаркул Акбаевна
03 Сәуір 2020
1666
2
Сабақ тақырыбы:Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі Сабақтың мақсаты:Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау.Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, Шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
986
2
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
826
2
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері