Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мен қандай көшбасшымын?
Материал жайлы қысқаша түсінік: менің бұл мақаламда көшбасшылық туралы жазылған. Бұл көшбасшы мұғалімдерге арналған және оларға көмегі тиеді деген ойым бар. Бұл мақалада көшбасшылық ерекшеліктері мен көшбасшылыққа жетудің 10 қасиеті туралы айтылған. Сонымен қатар осы жерде айтылған жаңашыл қоғамға деген көзқарасын өзгертуге дайын мамандарды да ойландырады және осы мақаланы оқи отырып көшбасшы болудың жолдарын қарастырады деп ойлаймын. Өзара пікір алмасу арқылы да өздерінің алдына қойған мақсатына жетуге кішкентай да болса өз үлесімді қоссам деп едім.
Материалды ашып қарау
«Бозой негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры Б.Мауленова Мен қандай көшбасшымын? (эссе) Көшбасшылық – басқару, басқара алу қабілеті бар деген мағынаны білдіреді. Бұл басқа адамдарды олардың алғашқы ниеті қандай болмасын өзі қалаған нәрсені жасауға көндіре алатын адам болып табылады. Сонымен қатар топтағы адамдардың қасиеттері мен қабілеттірін қолдана отырып оларды көшбасшы мақсатын іске асыруға бағыттай алады. Көшбасшылық ерекшеліктердің бірі алдына мақсат қойып оған жете алады. Ол өзінің нені қалайтынын жақсы білуі керек және оны іске асыру үшін керекті қадамдарды алды ала жоспарлап алуы керек. Өзгеріс желін сезген адам желден қорғаныс емес, диірмен салу керек деп Мао Цзедун айтқандай қазіргі кезде білім саласындағы өзгерістерді желге теңесек содан қорғанудың жолы жағашылдыққа ұмтылу, ұстанымымызды өзгерту, әлемге басқаша көзқараспен қарау. Білім саласындағы өзгеріске ілесіп келе жатқан және әлі де ілесе алмай , оны мойындамай жүрген адамдар да кездесіп отыр. Олар жаңа форматпен жұмыс жасағысы келетіндерге үлкен кедергі. Осы кедергіні қалай жоюға болады дей келе мен қандай көшбасшымын? Деген сұрақты өзіме қойдым. Шындығында мен қандай көшбасшымын? Осы сұраққа талдау жасап ойландым. Неге талдау жасамасқа? Себебі мектептегі мұғалімдер, оқушылар мен жұмысшылардың жай күйі мені қатты толғандырады. Мен көшбасшы ретінде оларға қандай бағыт бердім, жол көрсеттім? Өзіме артылған жүкті дұрыс алып жүрмін бе\№ Міне осы сұрақтардың жауабын табу үшін көп еңбектені керектігін түсіндім. Қазақта «Жүк ауырын нар көтерер» деген дана сөз бар. Сондықтан әлем өзгеріп жатқанда мен неге өзгермеймін, мен басқарып отырған ұжым неге өзгермейді деген ұстанымды мақсат ете отырып алдағы уақытта ұжыммен бірлесе жұмыс жасауды және олардың пікірімен санаса отырып, сол пікірлерден тобықтай шығара білу керек екен деген ойға келдім. Біздің қоғам жас қоғам, жас қоғамда әркезде көшбасшылар да аз болады. Бізге үлкен жетістіктерді бағындыра алатын және халыққа рухани азық боларлық ойлармен жігер сыйлайтын тәлімгерлер керек. Бізге осындай жандардың қалыптасуынап , үлкен жетістіктерге жетуіне не кедергі. Ол үшін санамыздағы теріс пікірлерден арылуымыз керек. Қазіргі кезде мектептерде бірінші , екінші, үшінші деңгей бітірген ұстаздар саны күннен күнге артып келеді. Олар осы көшбасшылық жұмысты өз дәрежесінде алып жүр ме? Ал, алып жүрмесе оларға қандай кедергілер кездесіп отыр? Деген сұраққа мен ең алдымен осы деңгейлік бітіріп келген мұғалімдерге қолдаудың аздығы әсіресе әкімшілік тарапынан көрсетілетін қолдаудың жоқтығы дер едім. Екіншіден осы курастарға мұғалімдердің қабілетіне және деңгейіне қарамай қалай болса солай жіберіле салуы. Бес саусақ бірдей болмайды дегендей барлық мұғалімнің бойында көшбасшылық қасиет бола бермейді, сондықтан осы курастарға жіберер алдында басшылық жіберетін адамының қандай екендігін және ол осы сенімге лайық па? Соны біліп алуы керек деп ойлаймын. Сонымен қатар оның соңынан адамдар ілесе алуы керек. Қорыта келе көшбасшы болу үшін адамның бойында ерекше қабілет болу керек. Сондықтан мен көшбасшының 10 қасиетін айтқым келіп отыр.
  • Мақсатқа жетуде өзіне не керек екенін біледі.
  • Кәсіби шебер
  • Позитивті , адал, тәртіпті
  • Табанды
  • Басқаға ісер ету, көзін жеткізуге қабілетті.
  • Жауапкершілігі жоғары
  • Ұйымдастырушылық қабілеті зор
  • Қарым-қатынас құра алатын
  • Өзін-өзі дамыта алатын
  • Көшбасшылық құпияны сақтай алатын, Ол құпия «Тек алға»
  • Сөз соңында Я.Коменскийдің «Сен ешбір жаңа нәрсе меңгермеген және өзіңнің біліміңе ешнірсе қоспаған осынау күнді немесе сағатты бақытсыз деп сана» деген нақыл сөзі мен Филлердің «Бойыңда білімің бар екен, онда басқаларға өз шырақтарын жағып алардай жағдай туғыз» деген қағидаларын бүгінгі күннің жаңашыл, жаңа форматты мұғалімдеріне арналған деп білемін. Пайдаланылған әдебиеттер:

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мауленова Базар
    Жарияланған уақыты:
    2019-07-04
    Категория:
    Мектеп әкімшілігі
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1562218346
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999