Материалдар Менің ішкі әлемім
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Менің ішкі әлемім

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг тақырыбы: «Достығымыз жарасқан» Мақсаты: әр адамның ішкі әлемінің құндылығы мен ерекшелігін,олардың дене және мінез-құлық ерекшеліктерін білу,мінез-құлық үлгілерінің репертуарын кеңейту.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
20 Наурыз 2019
2066
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Менің көзқарасымдағы – менің сыныбым
Гумарова Жамал Жолдыбаевна
20 Наурыз 2019
1528
4
Менің көзқарасымдағы – менің сыныбым Сынып ұжымын біріктіруге арналған тренинг сабағы Тақырыбы: «Менің көзқарасымдағы – менің сыныбым» Мақсаты: 1. Сынып ұжымын біріктіру. 2. Қолайлы психологиялық климат орнату, тұлға аралық қатынастағы кедергілерді жою, коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру. Қажетті құралдар: қаламдар, есімдер жазылған парақтар, маркерлер, презентация. Тренинг қатысушылары шеңберге жиналады. Психолог: Бүгінгі тренингімізде біз біздің сынып жайлы әңгімелесіп, арамыздағы қарым - қатынас туралы сөйлесеміз. Алдымен тренинг сабағының ережесін еске түсіреміз. Қатысушылар тренинг ережесін айтады. Кейін сабақ презентациясынан тренинг ережесі көрсетіледі. Сабағымызды «Екеуміздің ұқсастығымыз сонда...» жаттығуынан бастаймыз. Амандасу рәсімі Қатысушылар «Алма», «Қарбыз», «Қауын», «Алмұрт» деп аталатын 4 топқа бөлінеді. Кейін әр топ өздерінің амандасу рәсімін ойлап тауып, көрсету керек. 1. «Екеуміздің ұқсастығымыз сонда...» жаттығуы. Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Бір топ сыртқы шеңбер, ал екінші топ ішкі шеңбер жасайды. Бір - біріне қарама - қарсы тұрады. Сыртқы шеңбердегі әр бала, өзінің ішкі шеңбердегі сыңарына: «Екеуміздің ұқсастығымыз...», деп айтқан кезде, ішкі шеңбердегі сыңары «Екеуміздің айырмашылығымыз...», деп жауап қайтарып, шеңбер бойымен келесі адамға бір қадам жасайды. Барлығы өзінің бірінші сыңарына жетпейінше, осылай ойын жалғаса береді. Рефлексия: Бір - бірлеріңнің ұқсастықтарың және айырмашылықтарың қандай екен? 2. «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог нұсқауы бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ. Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз жөнінде ойға жетелеу. 3. «Мінсіз сынып моделі», «Шынайы топтың моделі» жаттығуы. Әңгімелесу. - Барлықтарың бір сыныпта бірнеше жылдан бері оқып к
Психология
Басқа
11 сынып
Достық пен махаббат
Гумарова Жамал Жолдыбаевна
20 Наурыз 2019
1367
3
Жағдаяттар шешу. *Саған досың өкпелі.Неге екенін білмейсің.2күн болды сені көрсе қашқақтайды.Сен не істейсің? *Досың сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды Қандай шешім қабылдар едің? *Сенің досыңды үлкен балалар қорқытып жатыр.Сенің әлің жетпейді. Не істейсің? *Сенің досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды.Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің? *Сенің жаңа досың бұрынғы досыңды тастауыңды өтінді.Өзімен ғана дос болғаныңды қалады. Не істейсің? *Досың сенің қимас ағаң сыйлаған сувеиріңді ұнатып қалды.Қайта-қайта оны қызықтаумен болжы.Қимас досың сұраса берер ме едің? Хор: «Біздің сынып» Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру.
Психология
Барлығы
10 сынып
Жағдаяттық тапсырмалар
Гумарова Жамал Жолдыбаевна
20 Наурыз 2019
11948
22
Жағдаяттар шешу. *Саған досың өкпелі.Неге екенін білмейсің.2күн болды сені көрсе қашқақтайды.Сен не істейсің? *Досың сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды Қандай шешім қабылдар едің? *Сенің досыңды үлкен балалар қорқытып жатыр.Сенің әлің жетпейді. Не істейсің? *Сенің досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды.Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің? *Сенің жаңа досың бұрынғы досыңды тастауыңды өтінді.Өзімен ғана дос болғаныңды қалады. Не істейсің? *Досың сенің қимас ағаң сыйлаған сувеиріңді ұнатып қалды.Қайта-қайта оны қызықтаумен болжы.Қимас досың сұраса берер ме едің? Хор: «Біздің сынып» Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру. Жағдаяттар шешу. *Саған досың өкпелі.Неге екенін білмейсің.2күн болды сені көрсе қашқақтайды.Сен не істейсің? *Досың сенің жақсы көретін киіміңді күйдіріп алды Қандай шешім қабылдар едің? *Сенің досыңды үлкен балалар қорқытып жатыр.Сенің әлің жетпейді. Не істейсің? *Сенің досың өзінен кіші баланың телефонын тартып алды.Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.Сен не айтар едің? *Сенің жаңа досың бұрынғы досыңды тастауыңды өтінді.Өзімен ғана дос болғаныңды қалады. Не істейсің? *Досың сенің қимас ағаң сыйлаған сувеиріңді ұнатып қалды.Қайта-қайта оны қызықтаумен болжы.Қимас досың сұраса берер ме едің? Хор: «Біздің сынып» Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру.
Психология
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері