Материалдар Менің мектебім.Мектептегі бір күнім
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Менің мектебім.Мектептегі бір күнім

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.1.1 Тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл күйін, мазмұнын және көркемдік құралдарын, музыкалық терминдерді қолдана отырып анықтау және салыстыру. 2.1.2 1 Екпіні мен ырғағын сақтай отырып, әртүрлі сипатты әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау. 2.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу. Оқушылар: - оқушылар өздерінің мектептегі бір күні қалай өтетінін талдайды, сыныптастармен бірге талқылайды; - оқушылар, мұғалім үлестірген, өздерінің мектеп тіршілігіне байланысты суреттерді (сабақ, үзіліс, кітапхана, спортзал) тыңдауға берілген музыкамен салыстырып, сәйкестендіреді, талдайды, нәтижесін ортаға салады және ұсыныстарын береді; - «Кел, балалар, ойнайық» (өлеңін жазған Қ.Ыдырысов, әнін жазған Ә.Еспаев) әнді үйренеді, орындайды, музыкалық шулы аспаптармен сүйемелдейді; - «Мектептегі бір күнім» тақырыбына композиция құрастырады; өз жұмыстарын бағалайды.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
2498
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі
Абуталиева Жанаркул Акбаевна
03 Сәуір 2020
1667
2
Сабақ тақырыбы:Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі Сабақтың мақсаты:Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау.Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, Шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
987
2
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
826
2
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері