Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мінез-құлықтың рефлекстік табиғаты
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал биология пәні мұғалімдеріне қажет
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3.СКүні: 02.03.2020Сыныбы:7Мектеп: №68Мұғалімнің аты-жөні:Суханова Б.О.Қатысқандар: 11 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:§41- 42. Мінез-құлықтың рефлекстік табиғаты
Сабақтың қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.1.7.6 - мінез құлықтың рефлекстік табиғатын түсіндіру
Сабақтың мақсатыБарлығы:мінез-құлықты рефлекістік табиғатын түсіне алады.Көпшілігі: рефлекс түрлеріне мысал келтіріп талқылай алады.Кейбірі: рефлекс туралы ғалымдардың тәжірибелерінен мысалдар келтіріп,сипаттай алады.
Ойлау дағдыларыТүсіну,қолдану
Бағалау критерийі
  • Рефлекс түрлерін ажырата алады.
  • Мінез құлықтың рефлекстік табиғатын түсіндіре алады
  • Тілдік мақсаттартерминдер: инстинк,сигнал.тірек сөздер: шартты рефлекс,шартсыз рефлекс.
    Құндылықтарға баулу
  • Сын тұрғысынан ойлау;
  • Денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету
  • Қарым-қатынас жасау қабілеті:
  • Пәнаралық байланысГеография-климаттың өзгеруі
    Алдыңғы білім

    7.1.7.5.Шартты,шартсыз рефлекстер
    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы2 минут

    3 минут









    5 минут
    Ұйымдастыру кезеңі:Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру«Қолмен көрсету» әдісі арқылыСыныпты топқа бөлу«Cанау»әдісімен сыныпты 3 топқа бөлуІ топІІ топІІ топҮй тапсырмасын сұрау:1.Шартты рефлекс дегеніміз не?2.Шартты рефлекске қандай мысалдар келтіреміз?3.Шартсыз рефлекс дегеніміз не?4. Кім шартсыз рефлекске мысал келтіреді?Үй тапсырмасын бағалау: тамаша,жарайсың,күшті мадақтау әдісімен.











    Сабақтың ортасы25 минут«Ой шақыру» әдісімен жүргізілді«Қазына іздеу жолында» әдісімен сабақтың мақсатын айқындау





    Бейне көрсетілім: «Жануарлар әлемі»Түрткі сұрақ:Бейнекөрсетілім бойынша ойларын ортаға салады.-Бейнекөрсетілімнен не байқадыңдар?-Топтық жұмыс.«Джигсо» әдісіІ топ:Генетикалық тұрғыда негізі қаланған мінез құлықтың физиологиялық механизміІІ топ:Шартты рефлекстің қалыптасқан механизміІІІ топ:Шартты рефлекстің тежелуіБағалау:Бағдаршам арқылы өзара бағалауСергіту сәті: Дене жаттығулары

    Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру тесті

    Кестемен жұмысШартты және шартсыз рефлекстерге мысал келтір

    Дескриптор:1. Рефлекс түрлерін ажырата алды2. Мінез құлықтың рефлекстік табиғатын түсіндіре алдыБағалау: «Досыңды бағала» әдісі арқылы бағалау



















    бейнеролик



























    Тест тапсырмасы
    Сабақтың соңы





    5 минут
    Кері байланыс

    Қосымша ақпарат
    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушылардың білімін арттыру мақсатында бірнеше әдіс –тәсілдерді қолдандым.Солардың бірі «Джигсо» әдісі.Бұл әдісте оқушылардың тілдік дағдысымен логкалық ойлау қабілеті дамиды,оқушы өз ойын еркін жеткізе алады.Жұптық жұмыста «Сәйкестендіру» тестін бердім.Бұл әдіс бойынша оқушылар тақырып бойынша алған білімін жұбымен бірігіп саралады.Топтық жұмыс- бағдаршам арқылы өзара бағалауЖұптық жұмыс-«Досыңды бағала»Кері байланысзДенсаулық сақтаутехнологиялары.Сабақта сергітужаттығулары менбелсенді жұмыс түрлерінқолдану.Осы сабақтақолданылатынҚауіпсіздік техникасыережелерініңтармақтарыСергіту сәті: «Құстар» биі

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Суханова Балнұр Ораққызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-14
    Категория:
    Биология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584160945