Артқа қайту / Материалдар / Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару.
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бекітемін: САБАҚ: № 55 Күні: 08.04.2019ж. №50 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Кудайбергенова Ж.С Сынып: 10 а Қатысқандар саны Қатыспағандар саны Сабақтың тақырыбы: . Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару. Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. Өзгергыштык зандылықтары туралы білімдерін жетілдіру. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын түсіндіру. 3. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіру. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Өзгергіштік түрлерін ажырата алады Оқушылардың басым бөлігі1. Өзгегыштык ұғымын түсінеді. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын біледі.. Кейбір оқушылар:1. Өзгегыштык ұғымын түсінеді. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын түсінеді. 3. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады. Жетістік критерийлері: 1. Өзгергіштік ұғымын түсінеді. 2. Модификациялық өзгергыштык заңдылықтарын түсінеді. 3. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады. Тілдік мақсат: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу. Биологиялық диктантты граматикалық қатесіз жазу. Пәнаралық байланыстар геометрия Бастапқы білім Генетика ұғымы Сабақтың барысы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы І. Кіріспе: (5 минут) 1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгелдеу. 3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен-жүрекке». 4. Топқа бөлу. Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім: (30 минут) Үй тапсырмасын пысықтау үшін сынақөтем сұрақтары бойынша «бәйге» жарысын ұйымдастыру. Оқушылар жауап береді. 1)Түсіндіру:Өзгергіштік– белгілердің тұқым қуалау арқылы немесе қоршаған орта асерынен өзгеру қасиеттерын зерттейтін ғылым. Өзгергіштік Мутациялық Модификациялық Туқум қуалайтын Қоршаған орта 2 Зертханалық жумыс Вариациялық қатар сызу Орташа мөлшерды есептеу Оқушы бойларын өлшейды Вариациялық қатар сызады оқулық, жұмыс дәптері, стикер, флипчард, маркер, Сабақтың соңы ІІІ. Қорытынды: (5 минут) Рефлексия: Сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2019
940
1 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Биология" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
490 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
2874
44
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Биология" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
Биология
Барлығы
Барлығы
Биология 8 класс, Тема урока: Строение и функции листа. Внутреннее строение листа.
490 тг
Токсанбаева Жибек Аманжоловна
11 Қырқүйек 2018
495
0
жаңартылған бағдарлама бойынша, 7 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
STRUCTURE OF AN IDEALIZED FLOWER
490 тг
Namazbaeva Aizhan
12 Қырқүйек 2018
812
1
Ұстаздарға
Биология
Презентация
6 сынып
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер).
490 тг
Тоқайұлы Ерболат
12 Қырқүйек 2018
878
7
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық жалпы түсінік. Экология – тірі ағзалардың өзара және қоршаған ортамен қарым- қатынасын зерттейтін биология бөлімі. Барлық тірі ағзалар қоршаған табиғи ортасыз тіршілік ете алмайды. Ал табиғат жанды және жансыз заттардан тұрады, сондықтан барлық экологиялық факторлар негізгі екі топқа бөлінеді. Табиғаттың жансыз құрамбөліктерінің (компонент) әсерін біріктіретін факторлар абиотикалық деп аталады. Оған ауа тем- пературасы мен ылғалдылық, жергілікті жер бедері, климат ерекшелігі, ылғалдылық (өзен, көл және т.б.) болуы т.б. жатады.
Биология
Ашық сабақ
7 сынып
Три языка как ресурс в образовании
490 тг
Токсанбаева Жибек Аманжоловна
12 Қырқүйек 2018
583
1
Три языка как ресурс в образовании, рефлексия курсов английского языка
Биология
Мақала
Барлығы
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Тірі организмдердің табиғи бірлестіктері. Биогеоценоздар.
490 тг
Кудайбергенова Жазира Сагимбаевна
16 Мамыр 2019
1700
14
Бекітемін: № 53 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Тірі организмдердің табиғи бірлестіктері. Биогеоценоздар. №50 орта мектеп Күні: 08.04.2 019 жыл Мұғалім: Кудайбергенова Ж.С Сыныбы: 11«а» биология Қатысқаны: Қатыспағаны: Сабақмақсаттары Оқушылар тірі организмдердің табиғи бірлестіктерінің негізі биогеоценоз, табиғи бірлестіктің құрылымымен, организм мен ортаның өзара қарым - қатынасын, табиғи бірлестіктің құрылымымен,биогеоценоздың құрамдас бөліктерімен танысады. Жер бетіндегі организмдер үшін орта факторларының ерекшелігін меңгереді Бағалау критерийлері • Тірі организмдердің табиғи бірлестіктерінің негізі биогеоценозтуралы мағлұмат алады • Табиғи бірлестіктің құрылымын ажыратады; • Организм мен ортаның өзара қарым - қатынасын ажыратады, • Биогеоценоздың құрамдас бөліктерін саралайды Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану, Тілдікмақсат Оқушылар: Жер ғаламшарының тірі организмдер таралуы,продуценттер, консументтер, редуценттердің тіршілігін танып білу, түсінеотырып,биотикалық,абиотикалық орта өзара әрекеттесуін өзгелерге де түсіндіреалады. Лексика мен терминология: экожүйе , биоценоз, биогеоценоз, консументтер, редуценттер, эдификатор, биотоп,автотрофты, гетеротрофты организмдер. Сыныптағыдиалог: Биогеоценоз дегеніміз---------,------------,-------------- Биотоп ----------.----------------- жиынтығы Автортрофтар ---------, гетеротрафтар ------, Құндылыққа баулу Адам мен табиғаттың қарым-қатынасы Бастапқыбілім Биоценоз, экожүйе 9 сынып биология Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет ресурстар Сабақтың басы Білу 5 минут Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды үлестірмелі қағаздар арқылы топқа топтастыру: 1-топ Биоценоз: 2- топ Биотоп: 3-топ Экожүйе Сыныпта психологиялық ахуал орнату. 1-тапсырма:«Сұрақтар ілмегі» әдісі Өткен тақырыптармен байланысты сұрақтар. 1-топ1.Құрлықтағы тірі организмдердің биомассасы неліктен полюстерден экваторға қарай арта түседі? 2.Экологияның негізгі міндеттері қандай? 2- топ 1.Эк
Биология
Барлығы
11 сынып
Еңбек және адамның пайда болуы. Антропогенездің алғышарттары.
490 тг
Кудайбергенова Жазира Сагимбаевна
16 Мамыр 2019
682
0
Бекітемін: Пәні:Биология Мектеп: №50 Сабақ тақыры: Еңбек және адамның пайда болуы. Антропогенездің алғышарттары. Мұғалімнің есімі:Кудайбергенова Ж.С Күні: 08,09.04 Сынып: 9а,ә,б Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) Еңбек және адамның пайда болуы туралы түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Тілдік мақсат Антропогенездің қозғаушы күштері туралы түсіне алады Оқушылардың басым бөлігі: Ф.Энгельс майымлдың адамға айналуындағы еңбектің рөлі туралы сипаттама бере алады Кейбір оқушылар: Қоғамдасып тіршілік ету – адам эволюциясының қозғаушы күш ретінде бағалай алады Оқушылар: -Бір-біріне сұрақ қоя алады. - Антропогенездің қозғаушы күштері туралы түсіне алады -Жаңа терминдер мен ұғымдарды ұғына алады. -Өзіндік дербес пікірін айта алады. -Оқыған материалды түсіне және сұрақтарға жауап бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Антропогенездің биологиялық акторлары. Антропогенездің әлеуметтік акторлары. Антропомороз. Адамның әлеуметтік эволюциясы. Биосера. Ноосфера Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: - Адам эволюциясындағы антропогенездің биологиялық факторлары Еңбек – адам эволюциясының маңызды акторларының бірі. Ф.Энгельс майымлдың адамға айналуындағы еңбектің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл ойдың және қоғамдық қатынастардың рөлі Қоғамдасып тіршілік ету – адам эволюциясының қозғаушы күші Жазылым бойынша ұсыныстар: Антропогенездің биологиялық акторлары. Антропогенездің әлеуметтік акторлары. Антропомороз. Адамның әлеуметтік эволюциясы Күтілетін нәтижесі: Антропогенездің қозғаушы күштері туралы түсіне алады Алдыңғы оқу Адамның шығу тегі Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Басталуы Қызығушылықты ояту 1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.. 2. Ынтасын сабаққа аудару. 3.Сынып тазалығына көңіл аудару. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа деген көңіл-күйлерін арттыру.
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер.
490 тг
Кудайбергенова Жазира Сагимбаевна
16 Мамыр 2019
11385
6
Бекітемін: Сабақтың тақырыбы: Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер. Мұғалімнің аты-жөні:Кудайбрегенова Ж.С Күні: 09.04.2019 СЫНЫП: 7а,ә,б Қатысқаноқушылар саны: Қатыспағаноқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары 7.2.4.2 үздік және үздіксіз өзгергіштіктің мысалдарын келтіру Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Бағалау критерийі Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік құзіреттілік Өзгергіштік, модификация, мутация, генетикалық белгілер, генетика. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Алдыңғы оқу Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Сабақтың жоспары Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері Басталуы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Топқа бөліну. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут 1-топ 2-топ 3-топ Жаңа білім 10 минут Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. 1. Тұқым қуаламайтын өзгергіштік құбылысын сипаттаңдар. 2. Өзгергіштік типтері туралы ақпарат беріңдер. «Еркін микрафон» әдісі (Микрафонды бір-біріне беру арқылы әрқайсысы жауаптарын айтады.) 1. «Мутация», «модификация», «тұқымқуалаушылық», «өзгергіштік», «тұқым қуалайтын өзгергіштік», «тұқым қуаламайтын өзгергіштік» деген терминдерге анықтама беріңдер. 2. Тұқым қуалайтын өзгергіштік пен тұқым қуаламай
Биология
Ашық сабақ
7 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл