Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Монтессори әдісін қолдану"
Материал жайлы қысқаша түсінік: логопед дефектолог мамандарға, тәрбиешілере керек
Материалды ашып қарау
Тақырыбы:Мүмкіншіліктері шектелген балаларды түзете-дамыту жұмыстарында Монтессори әдісін қолдану (топтық жұмыс)Мақсаты:
  • балаларды еркін тәрбиелеп, өмірге бейімдеу;
  • өмірде өз мақсаты бар екенін қалыптастыру;
  • балалардың өзінің үйреніп, өзін дамытуына жаңа мүмкіндіктер беру
  • Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.Балалар шеңбер жасап тұрады.Монтессори маман қолындағы қоңырауды сылдырлатып:-Ал,қанекиалаларОйнайықшы сылдырмақ.Әдемі, бізге сылдырлат,Келесіге ойнап-ап,Бере салшы сылдырмақ.Қоырауды балалар сылдырлатып, бір-біріне береді. Бұл жерде балалар бір затты бір-біріне беруді, өзара қарым-қатынасқа түсуді үйренеді.Монтессори маман: Жарайсыңдар балалар. Енді қалаған аймақтарыңа барып, қалаған жаттығуларыңмен шұғылдануға болады.Балалар еркін қимылдап, қалаған Монтессори құралын алып, ойнай бастайды.Сол кезден бастап Монтессори маман бөлмеге үнтаспадан жәй әуенді жіберді.Маман: Балаларендер өздерің де білесіңдер әуеннің басталғаны сабақтың басталғанын, ал тоқтағаны аяқталғанын білдіреді.I- бала Сабит Райымбек саусақ бассейнін үстел үстіне әкеліп ойнай бастады.Мақсаты: Ішіне әр түрлі ақ , қызыл фасолдар толтырылған ыдыстың ішіне жасырылған кішкентай ойыншықтарды табу.Жанама мақсаты: Ұсақ моториканы және есте сақтау қабілетін дамыту.Маманға бірге ойнайық дегенді ишарамен түсіндірді.

    Монтессори маман: Райымбек, мынау ақ күшік пен қоңыр күшік. Мен осы күшіктерді бассейннің ішіне жасырамын, ал сен тауып аласың.Райымбек бар ынтасымен екі қолын тесік арқылы бассейнге салып, күшіктерді іздей бастадыауып алып маманға беріп, енді өзі жасыратынын, ал маманға көзін жұмуды ыммен түсіндіреді. Ойынның Райымбекке ұнағаны сондай ол қайта-қайта осы ойынды ойнады. Осы ойыннан соң үстел үстінде тұрған қызғылт мұнараны құрастыра бастады.Қызғылт мұнара.Мақсатыөлемі әртүрлі кесектерден мұнара тұрғызу.Жанама мақсаты: Көлемді көру арқылы қабылдауды дамыту.Үлкен-кіші деген ұғымдарды енгізу.Райымбек маманның көмегімен мұнараны тұрғызып шықты.II-бала- НұртілеуӘдемі үстел үстіне күнделікті өмір жаттығулары аймағынан түймелі раманы алып келді.

    Түймелі рама.Мақсаты: Түймелерді ағытып және тағып үйрену.Жанама мақсаты: Ұсақ моториканы дамыту, зейін тұрақтандыру.Әдемі түймелі раманы жасап болғасын орнына іліп қойдыодан соң ішінде пинцеті, моншақтары бар подносты алды.

    Мақсаты: Пинцетпен моншақтарды ұстап ұяшықтарға салу.Жанама мақсаты: Ұсақ моториканы дамыту, шыдамдылыққа, ұқыптылыққа үйрету.Әдемі моншақтарды ұяшыққа салып болғасын қайтадан ұяшықтан алып ыдыстың ішіне салып қойды. Бұл Әдемінің келесі балаға дайындап қойғаны .III-бала Нұртас сенсорлық аймақтағы жануарлар пазлдарын алып,ойнай бастады.Жануарлар пазлдары.

    Мақсаты: Тақтада орналасқан ат, құс, бақа, тасбақа бейнесін көріп қабылдау. Бейне алып тасталады, соны орнына қайтадан орналастыру.Жанама мақсаты: Есте сақтауды дамыту және жануарлар туралы түсінік қалыптастыру.Нұртас жануарлар пазлын ұқыптылықпен құрастырып, орнына қойды. Сосын математикалық аймақтағы математика үйін алып келді.Математика үйі.Мақсаты: Үйдің сыртына шыққан сандар мен пішіндерді үй қабырғасындағы орны арқылы үйге кіргізу.Жанама мақсаты: Математиканы үйренуоториканы дамыту.Нұртас маманның көмегімен орындады.Әуен тоқтады. Балалар сонда да жаттығуларын жалғастыра берді. Осы кезде маман қоңырауды соғып, Райымбекті шақырды.Маман: Райымбек, қане қоңырауды сылдырлатыпалаларға сабағымыздың аяқталғанын тағы да ескертіп қояйық. Содан кейін ғана балалар Монтессори құралдарын орнына қойып, топтарына беттеді.

    ҚорытындыЗаттарды тасымалдауға үйрену және қимыл-қозғалысты үйлестіру.Монтессори бөлмесінде еркін жүріп, қандай аймаққа баратындары өз еріктерінде екенін сезінді.М. Монтессори әдісі балаларға жауапкершілікті сезінуге, өздігінен шешім қабылдауына, топта да, жеке де жұмыс жасай алуына, таңдау жасай алуына, өз уақытын ұйымдастыра білуіне, өзіне сеніммен қарауына мүмкіндіктер береді, қолайлы жағдай туғызады. Бұл әдістің мақсаты - балалардың табиғи мінезін, қабілетін, тәрбиешінің нұсқауымен емес, өз еркімен тәуелсіздік рухында тәрбиелеуӨзімнің жасауыма мүмкіндік бер»дейді мұндағы бала. Балаларға дауыстап сөйлеу бұл әдісте мүлдем жоқ. Ұйымдастырушысы балаларға әр сала жайлы қызықтыра мағлұмат береді. Балалардың жас ерекшеліктері әр түрлі, 3пен 6 жас бірге өз қалауларымен жұмыс жасайды. Бұл жастың қабілетін ашуға, үлкеннің кішіге мейірім, қамқорлығын сезінуге мүмкіндік берері сөзсіз. Қай салада жұмыс жасау бала қалауында: зертханада, жаратылыстану, аспан әлемі, асхана, қолөнер, бейнелеу, сумен, т. б. Еркін жұмыс жасау барысында жетістігін өзі көріп, қатесін де өзі жөндеуі - ішкі дүниесін тәртіпке баулып, жеке адамгершілік қасиеттерін дамытады деп ойлаймын. Пайдаланған заттардың ең басында қалай тұрғанын бақылаған бала жұмыс аяғында тап солай жинастырып, тазартып қояды.

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сыздыкова Толкын Ахмедияровна
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-26
    Категория:
    Логопед, дефектолог
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582677195