Артқа қайту / Материалдар / «Музыкальные переменки. Оркестр»
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

«Музыкальные переменки. Оркестр»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Авторы:
04 Қаңтар 2020
482
0 рет жүктелген
Материал ақылы
990 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
1-сыныпқа «Музыка» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспарлау
990 тг
Музыка 1 сынып ҚМЖ
09 Тамыз 2018
16437
637
Музыка 1 сынып ҚМЖ
Музыка
Сабақ жоспары
1 сынып
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған "Музыка" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
990 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
3327
49
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған "Музыка" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
Музыка
Барлығы
Барлығы
Берекелі, мерекелі алтын күз.
990 тг
Джумагулова Арай Серикболовна
16 Қырқүйек 2018
689
1
мектепке дейінгі музыка жетекшілеріне өте қажет
Музыка
Барлығы
Мектепке дейінгі
ашық сабақ концерт залымен танысайық 2 сынып
990 тг
Губайдуллина Назипа Нуртаевна
18 Қырқүйек 2018
782
0
Бұл екінші сыныпқа өткізілген ашық сабақ әріптестеріммен тәжірибе алммасу үшін салып отырмын. негізі барлық материалдарымен архивтеп салғым келген салынбай тұрғандықтан тек қана сабақжоспарын салып отырмын
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
ашық сабақ Қазаққа вальс сыйлаған Л.Хамиди
990 тг
Губайдуллина Назипа Нуртаевна
18 Қырқүйек 2018
920
1
Бұл үшінші сыныпқа өткізген ашық сабағым Латиф хамидидің өмірбаяны мен Қазақ вальсі әнінің шығу тарихы бар
Музыка
Ашық сабақ
3 сынып
Автордың материалдары
Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі
990 тг
Абуталиева Жанаркул Акбаевна
03 Сәуір 2020
1389
0
Сабақ тақырыбы:Александр Македонский әскеріне қарсы сақтардың күресі Сабақтың мақсаты:Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау.Сақтардың жауынгерлік ерліктері, Кирмен, Дариймен соғысы, Шырақтың өз елін қорғаудағы ерліктері туралы баяндай отырып, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
990 тг
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
754
0
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
«Музыкальные переменки. Оркестр»
990 тг
Каримова Гульфия Кутдусовна
04 Қаңтар 2020
678
0
Тема: «Музыкальные переменки. Оркестр» Цели обучения, которые достигаются на данном уроке 2.1.1.1 определять и сравнивать настроение, содержание и выразительные средства в музыкальном произведении. 2.2.1.1 предлагать идеи для сочинения и импровизации музыкальных фраз. 2.1.2.2 играть на шумовых музыкальных инструментах, соблюдая ритм и темп. 2.3.1.1 уметь представлять и оценивать свою творческую работу 2.1.3.2 сравнивать тембры казахских народных и классических музыкальных инструментов. 2.2.2.1 сочинять и импровизировать музыкальные фразы,используя голоси ударные шумовые инструменты. Предполагаемые резрезультаты Все учащиеся могут: - выбрать по картинке инструменты ОРНИ и ОКНИ - играть на шумовых инструментах, соблюдая темп,спонтанно подключаться к аккомпанементу. Большинство учащихся может: - играть в оркестре с единичными ошибками - петь и одновременно играть на шумовых инструментах, соблюдая темп и ритм; - спеть сочиненную мелодию с единичными неточностями в интонировании. Некоторые учащиеся могут: - спеть чисто интонационно, сочиненную мелодию - безошибочно играть на шумовых инструментах свою партию. - обьективно оценивать свою работу.
Музыка
Ашық сабақ
2 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл