Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Нөмірленген және таңбаланған тізімдер. Бағандар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мәтіндік процессорда тізім жасаудың негізгі тәсілдерін біледі
Материалды ашып қарау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Нөмірленген және таңбаланған тізімдер. Бағандар
Сабақ негізделген оқумақсатыМәтіндік процессорда тізім жасаудың негізгі тәсілдерін көрсету. Нөмірленген және таңбаланған тізімдермен жұмыс жасауМәтіндік процессорда әртүрлі құралдарды қолдана отырып, мәтінді бірнеше бағанға рәсімдеуді үйрету


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:.


  • Мәтіндік процессорда тізім жасаудың негізгі тәсілдерін біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • нөмірленген және таңбаланған тізім жасаудың тәсілдерін қолданады


  • Кейбір оқушылар:


  • әртүрлі тәсілдермен нөмірленген және таңбаланған тізім жасауды, тізімнің нөмірі мен мәтінін пішімдеуді орындайды




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Нөмірленген жіне таңбаланған тізімдертуралы жалпы мағлұмат біледі


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    нөмірленген, таңбаланған, маркер, бағандар


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Тізім дегеніміз не?2.Тізімнің түрлерін атаңдар?3.Бағандардың енін өзгертудің қандай тәсілдері бар?4.Мәтінде ең көп дегенде қанша баған қолдануға болады?5.Бағандар бұйрығы мәзірдің қай пунктінде орналасқан?6.Көпбағанды мәтінді қандай жағдайда қолдануға ыңғайлы?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Мәтіндік процессорда тағы қандай тізімнің түрлері бар?Егер тізімнің маркері ретінде суретті пайдалану керек болса, не істеу керек?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Абзац, шегініс, интервал сөзінің үш тілде аталуын білу


    Алдыңғы тақырып

    Абзацтар, шегіністер және интервалдар
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы5 мин

    Өткенді қайталау5 минут

    Шаттық шеңберін құру«Қаламсап» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру.«ыстық алақан» тренингін ұйымдастыру.Сынып оқушыларын санау арқылы 2 топқа бөлемінӨткен тақырыпты «Қаламсап» әдісі арқылы қайталау1.Пішімдеу сызғышы не үшін керек?2.Пішімдеу деген не?3.Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып/өшіруге болады?4.Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз?5.Абзацтағы мәтінді түзеудің қандай түрлерін білесіңдер?6.Абзацтың ішіндегі толтыру түсін қалай өзгертеді?














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут















    Практикалық жұмыс

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз «Нөмірленген және таңбаланған тізімдер. Бағандар»Жаңа тақырыпты «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ:Нөмірленген және таңбаланған тізімдер2-топ: БағандарОқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.Компьютердегі тәжірибелік жұмыс1 топқа Оқулықтағы 116-117 бет2 топқа Оқулықтағы 125-126 бет

    Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.


    Оқулық, интерактивті тақта





















    Оқулық, дәптер, компьютер
    Сабақты қорытындылау5 минТест тапсырмасын дәптерлеріне орындауға беремін1 топқа:Оқулықтағы 118-119 бетЖауабы:1-в,2-с,3-в,4-а,5-д,6-а,7-в,8-а,9-в,10-д2 топқа:Оқулықтағы 127-128 бетЖауабы:1-в,2-а,3-д,4-в,5-а,6-сОқушылар тест тапсырманы дәптерлеріне орындайды. Жауабын тексертеді

    оқулық


    Аяқталуы

    5минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §19-20Бүгінгі сабағыма «ББТ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.


    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделік
    Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы, авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Оринова Эльмира Даулетбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-08
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570543607
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999