Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ойынның сценарийі
Материал жайлы қысқаша түсінік: 666666
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:IV. Компьютерлік ойындарды жасауМектеп: «Атамекен орта мектебі» КММСынып: 6 «Ә»
Мерзімі: 21.01.2019Мұғалімнің аты-жөні: Гайыпбергенова Тамара
Қатысқандар:Қатыспаған:
Сабақтың тақырыбы:Ойынның сценарийін жасау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.2.2 блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну.
Сабақтың мақсатыОйын сценарийінің, ойын нысандарының не екенін білу және олармен жұмыс істей алу. Ойынның басты және екінші деңгейлі кейіпкерлерін, қарсыластар мен ойын барысында кездесетін кедергілерді анықтап, олармен жұмыс істей алу. Практика жүзінде ойын сюжетін құрып, сценарий бойынша жүзеге асыра алу.
Күтілетін нәтиже (саралау бойынша)1-меңгеру деңгейі . Барлық оқушы оқулықтағы «Жауап берейік» және «Себебін анықтайық» қадамдары тапсырмаларын орындай алады. Ақпараттарды біледі және олардың мән-мағынасын түсінеді (өнімсіз деңгей)


2-меңгеру деңгейі. Оқушылардың көпшілігі оқулықтағы «Талдап салыстырайық» және «Дәптерге орындайық» қадамдары тапсырмаларын орындай алады (өнімді деңгей). Білімдерін тереңдетеді және жүйелейді.


3-меңгеру деңгейі. Кейбір оқушылар алған теориялық білімдерін: 1) практикада бекітеді («Компьютерде орындайық» қадамында); 2) Алған білімі мен қалыптасқан білігін өмірде кездесетін жағдаяттарды шешуге пайдаланады («Ой бөлісейік» қадамында). Тақырыпты толық меңгеру үшін «Үйде орындайық» тапсырмасын орындайды.
Құндылықтарға баулуІскерлікке, нақтылыққа, ынтымақтастыққа баулу.
Алдыңғы білім Оқулықтағы «Естеріңе түсіріңдер» айдарында берілген тапсырмалар.
Қолданылатын әдістер«Бес саусақ», «Сұрақ бізден-жауап сізден», «Кім жылдам?», «Саяхат жасайық».
Ресурстар Оқулық, оқушының жеке дәптері, Мұғалім кітабы, компьютерлер, маркерлер, бағалау парақтары.
Нәтижені бағалау1-меңгеру деңгейі-«қанағаттанарлық»; 1 және 2-меңгеру деңгейлері-«жақсы»; 1,2 және 3-меңгеру деңгейлері-«өте жақсы».
Кезеңдер, жұмыс түрлері жәнне сабақтың барысы:мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
І кезең. Сабақтың басы
1.Ұйымдастыру сәті



































Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Бес саусақ» тренингін ұйымдастыру. Оқушылар қолдарын жоғары көтереді. Саусақтарын біртіндеп бүктеп, тілек айтады (үш рет қайталайды):Бас бармақ-БүгінгіБалан үйрек-сабақтаОртан терек-көтеріңкіШылдыр шүмек-көңіл күйКішкентай бөбек-тілеймін! Сурет қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар екі топқа бөлініп, топ басшыларын сайлайды, топтың атауын таңдайды. Топтың аты тақырыптың кілттік сөздерімен аттас болғаны тиімді (мұғалім көмектеседі). Мұғалім топтарға бағалау парақтарын таратып, бағалау критерийлерімен таныстырады.

Бағалау парағы

2.Үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасы бойынша сұрақтар қою.
  • Компьютерлік ойын дегеніміз не?
  • Компьютерлік ойынды құру қандай кезеңдерден тұрады?
  • Жанр дегеніміз не?
  • Қарым-қатынас ойындары қандай әрекеттердің орындалуын қажет етеді?
  • Әрекет ойындарында ойын нысандарының қандай әрекеттері қарастырылған?
  • Басқару ойындарының негізгі әрекеттері қандай?
  • 3.Жаңа тақырыпты меңгеруге оқушылардың қызығушылығын ояту үшін проблемалық жағдаят туғызу.Мұғалім оқулықтағы «Естеріңе түсіріңдер» айдарының тапсырмаларын және өткен тақырыптар бойынша басқа да қосымша тапсырмаларды оқушылармен бірге талқылау арқылы осы сабақпен логикалық көпір құрады.«Естеріңе түсіріңдер» айдарының тапсырмалары:
  • Компьютерлік ойындарды әзірлеудің қандай кезеңдерін білесіңдер?
  • Ойынды жобалау деген не?
  • Спрайттар деген не және оларды қалай құрады?
  • Сұрақтарды талқылау барысында «Сұрақ бізден-жауап сізден» әдісі қолданылады: Оқушылар сұрақтарға жауап береді, жауаптарын талқылайды, ой бөліседі. Мұғалім оларды тыңдап, жауаптарын түзетеді, толықтырады. Ауызша марапаттайды немесе ескертулер айтып, кеңес береді. Оқушылар мұғалімнің жетелеуші сұрақтарының көмегімен сабақтың мақсатын өздері анықтап, келесі кезеңге көшеді.
    ІІ кезең. Сабақтың ортасы тақырыпты өз бетімен меңгеру
    Топтық жұмыс











    Топтардың постерге дайындалуы



    Топтардың постер қорғауы
  • Сабақтың басында бөлінген екі топтың әрқайсысы жеребе бойынша бір-бірден «Жауап берейік», «Себебін анықтайық», қадамдарының тапсырмаларын бөліп алады да, «Кім жылдам?» әдісі арқылы жауап береді. Мұғалім оларды тыңдап, жауаптарын түзетеді, толықтырады.


  • «Дәптерге орындайық» тапсырмасы.
  • Жанрлардың түрін анықта және төменде келтірілген әрекеттерді көрсетілген жанрлар бойынша топтастыр.Жауабы:



























    Сергіту сәтіМұғалім сергіту жаттығуларын ұйымдастырады.
    Бекіту жұмыстары. «Компьютерде орындайық»
  • Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды (жеке жұмыс)
  • «Саяхат жасайық» әдісі арқылы оқушылар, 10-сызбада көрсетілген саяхат жоспары арқылы сюжет қоюы керек. (топтық жұмыс). Мұғалім жетелеуші рөлін атқарады.
















  • ІІІ кезең. Сабақтың соңы
    Кері байланысБекіту жұмыстарының нәтижесін оқушылар өздері бағалайды. Оларға мағынасы түрлі түсті қағаздар таратылады. Әр оқушы сабақты қай деңгейде түсінгеніне сәйкес түсті қағазды таңдайды, оны түсті қағаздың мәнін бағалау парағындағы «Компьютерде орындайық» бағанына жазып қояды. Топ басшысы бағалау парағының дұрыс толтырылуын қадағалайды. Мұғалім толтырылған бағалау парақтарын жинап алады. Сабақтың қорытындысын шығарып, нәтижесін өзінің жеке сынып журналына тіркейді. Сабақ соңында мұғалім белсенді оқушылардың атын атап, ауызша мадақтайды.
    Қорытынды:Мұғалім тақырыпты зерттеуді қорытындылайды және мына көрсеткіштерді жеке журналына белгілейді:
  • 2 балл («қанағаттанарлық») алған оқушылардың саны-1-деңгейді меңгерді;
  • 4 балл («жақсы») алған оқушылардың саны-1 және 2-деңгейлерді меңгерді;
  • 6 балл («өте жақсы») жинап, тақырыпты толығымен игерген оқушылардың саны- 1,2 және 3-деңгейлерді меңгерді.
  • Үй тапсырмасыМұғалім үй тапсырмасын орындау туралы түсініктеме, ұсыныстар береді.
  • Қалауы бойынша бүгінгі сабақтың тапсырмаларын аяқтап, оқулықта «Шығармашылық тапсырма», «Үйде орындайық» айдарында берілген тапсырманы орындау.
  • §19 мазмұны бойынша келесі сабақта өтетін презентацияға дайындалу. Оқулық, Интернет, қосымша әдебиеттерді басшылыққа алу.


  • Мұғалімнің рефлекциясы (жеке журналына жазылады), Сұрақтарға жауап беріңіз: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? ________________________________________Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? ____________________________________Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?____________________________________Келесі сабақтарды жоспарлағанда нені ескересіз?_________________________________________Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Сабақ жайында өз ойыңызды жазыңыз: Мен осы сабақтың барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________










































    Жауаптары:Жауап берейік:
  • Ойын сценарийі дегеніміз не? Ойынның сценарийі - бұл ойын жүзеге асырылатын ережелер жиынтығы.
  • Ойын нысандары дегеніміз не? Олар қандай рөлдер атқарады? Барлық сценарий негізіне өзіндік қайталанбас қасиеттері бар, қандай да бір нақты рөлді немесе әрекетті орындайтын ойын нысандары жатады.
  • Ойын нысандары:
  • Ойынның басты кейіпкері
  • Компьютерлік қарсыластар
  • Екінші деңгейлі кейіпкерлер
  • Сыйақылар
  • Қозғалмалы нысандар
  • Декорациялар және т.б.
  • Себебін анықтайық:
  • Ойын сценарийі неліктен кез келген ойынның шығармашылық бөлігі болып есептеледі? Ойынның сценарийін құру-бұл кез келген ойынның маңызды шығармашылық бөлігі болып табылады. Ойындар көптеген жағдайларда графикасының сапасы бойынша бағаланып жатады. Дегенмен ойын тек сапалы ғана емес, мүмкіндіктері әртүрлі және қызықты болған сайын оның танымалдылығы арта түседі.
  • Компьютерлік ойында ойын деңгейлері не үшін қажет? Ойындар көп жағдайда бірнеше жеке деңгейден тұрады, олардың арасындағы ауысулар сюжет бойынша орындалады. Әрбір жеке деңгейде ойын нысандары, қамалдар, қабырғалар, платформалар, декорациялар мен сахналар орналастырылады. Деңгейлер барлық жанрдағы ойындарда құрылады.






  • Жауаптары:Жауап берейік:
  • Ойын сценарийі дегеніміз не? Ойынның сценарийі - бұл ойын жүзеге асырылатын ережелер жиынтығы.
  • Ойын нысандары дегеніміз не? Олар қандай рөлдер атқарады? Барлық сценарий негізіне өзіндік қайталанбас қасиеттері бар, қандай да бір нақты рөлді немесе әрекетті орындайтын ойын нысандары жатады.
  • Ойын нысандары:
  • Ойынның басты кейіпкері
  • Компьютерлік қарсыластар
  • Екінші деңгейлі кейіпкерлер
  • Сыйақылар
  • Қозғалмалы нысандар
  • Декорациялар және т.б.
  • Себебін анықтайық:
  • Ойын сценарийі неліктен кез келген ойынның шығармашылық бөлігі болып есептеледі? Ойынның сценарийін құру-бұл кез келген ойынның маңызды шығармашылық бөлігі болып табылады. Ойындар көптеген жағдайларда графикасының сапасы бойынша бағаланып жатады. Дегенмен ойын тек сапалы ғана емес, мүмкіндіктері әртүрлі және қызықты болған сайын оның танымалдылығы арта түседі.
  • Компьютерлік ойында ойын деңгейлері не үшін қажет? Ойындар көп жағдайда бірнеше жеке деңгейден тұрады, олардың арасындағы ауысулар сюжет бойынша орындалады. Әрбір жеке деңгейде ойын нысандары, қамалдар, қабырғалар, платформалар, декорациялар мен сахналар орналастырылады. Деңгейлер барлық жанрдағы ойындарда құрылады.


  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Гайыпбергенова Тамара Джанабергеновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-22
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566474160
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999