Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқуда кездесетін кедергілерді жою
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқуда кездесетін кедергілерді жою бойынша коучинг
Материалды ашып қарау
«Қайнар» мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Шарапова Кулжаханның коучинг сабағының жоспары
14.10.2016

Коучинг сессия
Сабақтың тақырыбыОқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқуда кездесетін кедергілерді жою
Жалпы мақсат Оқыту мен білім беруде оқушыларда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау; Мұғалімдерде оқушы тарапынан болуы мүмкін кедергілердің алдын алу шараларымен жұмыс жүргізуге бағыт-бағдар беру; Мұғалімдерде оқудағы кедергілерді жоюға болады деген көзқарас қалыптастыру;
Мұғалімдер үшін меңгеру нәтижелеріОқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын түсіну, мұғалім бала оқуындағы кедергілерді анықтап, жұмыс жүргізудің оңтайлы әдіс-тәсілдерін қолданатын болады; «Әлем өзгеруде мен де өзгеремін» қағидасын қолдап, өз тәжірибесіне жаңа серпіліс енгізеді;
Негізгі идеяларОқудағы кедергілерге тек қабылдауы төмен оқушының ғана қатысы бар деу қате пікір. Оқуға қаншалықты қабілетті болғанымен, мұғалім тарапынан қолдау, бағыт-бағдар болмаса, оқушының пәнге қызығушылығы төмендеп, оқушыда сабаққа деген немқүрайлылық пайда болуы мүмкін. Сонымен қатар сабақта қабілеті төмен оқушылармен жұмыс жүргізілмейтін жағдайда оқушы өзін қажетсіз сезінеді, өзіне деген сенімділігі төмендейді. Оқудағы кедергілердің алдын ала білетін мұғалім оқушы жетістіктері мен сәтсіздіктеріне шынайы қолдау көрсетеді, өзгерістер мен қиындықтарға төтеп бере білуге дағдыландырады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. Жаңа әлемнің жаңа азаматын қалыптастыруда оқушының жеке басын құрметтей отырып білім беру мақсатында оқытудың үздік технологияларын қолдану арқылы оқу қабілеттерін қалыптастыратын немесе шектейтін күштерді белгілей отырып, мұғалім, жастарға білімнің шыңына жетіп өмірден өз орнын табуға жол көрсетуі тиіс.
Сабақта қолданылатын материалдарКестелер, үлестірме материалдар, интербелсенді тақта, компакт диск, магнитофон, суреттер,стикерлер, маркерлер;
Оқыту әдістері«Қар көшкіні», «Комплимент», «Т» кестесі, Рөлдік ойын, «Дананың кілттері»



Топтық жұмыс, диалог, жеке жұмыс, өзара бағалау

Дерек көздеріМАН, Үлестірме материалдары 2L2W1D4_TrHW1_D1_S1_Act2_ Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар кестесі, Көбелек сабағы, 3 L2W1D4_TrHW1_D3_Act2_PPT1_Оқыту және уәж


Қолданылатынәдіс

Коучтің әрекетіҚатысушы мұғалімдер әрекеті


ДиалогТанысу ойсергегі«Қар көшкіні»Ойсергектің жүргізілу барысымен таныстырады, мұғалімдермен бірге ойсергекке қатысадыҚатысушылар орындарынан тұрып, шеңбер құрайды. Әрбір қатысушы өз есімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есім қосады




Жағымды психологиялық ахуал «Комплимент»

Ойсергектің жүргізілу барысымен таныстырады, мұғалімдермен бірге ойсергекке қатысады1 минут ішінде бір парақ қағазға өздері естуді қалайтын комплименттер жазады, парақтарды умалақтап, қар атысқандай бір біріне лақтыруы керек


Сыни ойлау, оқытудың жаңа әдіс -тәсілдері «Көбелек сабағы»Қатысушы мұғалімдерді топтарға бөлуКоуч отырысы тақырыбын анықтау мақсатында «Көбелек сабағы» PowerPoint слайдын пайдалану

Топтың атын қойып, топ ережесін құрып алады; Топ мүшелерінің ролін анықтап алады: автор, ұйымдастырушы, суретші, барлаушы, идея келтіруші, бақылаушы, таймкиперТоп ережесін құру
БілуСыни ойлауТоптық жұмыс«Т» кестесі

«Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесін толтыру тапсырмасы жайлы бағыт-бағдар беруТопта талқылай отырып, кестені толтыруда ортақ шешімге келу, жұмысты қорғау
ТүсінуАКТ қолдануОқудағы кедергілер: проблемалар мен шешімдерӘр топтың жасаған жұмысына тоқталып, қамтылмаған материалдармен толықтыру;

PowerPoint слайдтарын пайдалана отырып, тақырып бойынша идеялармен таныстыру.

Басқа топ мүшелерінің жасаған жұмыстарымен салыстырып, өз түсініктерін толықтыру
Қолдану Диалог Рөлдік ойынОқушылардың кескіндеріТоптарға оқушыларды бөліп беріп, рөлдік ойын құруды ұсыну, рөлдік ойын нәтижесінде бұл оұушымен жүргізілетін жұмыс көрсетілуі қажеттігін тапсыру-Қорғанушы Дейв-Дәрменсіз Ханна -Өте сақ Салли -Риза болған Сэм -Мазасыз Альма

Топ мүшелері өздеріне тапсырылған рөлді өз деңгейінде алып шығып, нәтиже көрсетуі тиіс
АКТ-ны қолдануСергіту сәтіСергіту сәтін ұйымдастырадыБейнеролик тамашалайды, ойларын сергітеді
Талдау АКТ-ны Қолдану, Сыни ойлау Топта талқылау

Бейнефильмдерді ұсыну:1.Үш құрылысшы;2.Ыстық картоп «Ералаш»;3.Мұғалімнің сүйікті тіркестері

Бейнефильмдерді тамашалап, топта талқылау арқылы өз ойларын білдіру;«Бұл бенефильмдер неліктен ұсынылып отыр?» сұрағына жауап іздеу;
Жинақтау Сыни ойлау«Дананың кілттері»

Тони Райан жасаған «Дананың кілттері» бірқатар ойлауды талап ететін тапсырмаларды орындауға оқушыларды қызықтыру және тарту үшін арнайы әзірленген жиырма шақты іс-әрекет кешені болып табылады.Коуч топтарға бірнеше кілт түрлерін ұсынады. Қатысушы мұғалімдер ұсынылған кілт түрлері бойынша сессия барысындағы кезеңдерді талқылап, өз ойларын білдіреді
Бағалау Оқудағы көшбасшылық, Өзара бағалауСмайлдармен бағалауКері байланыс Әр топтың бақылаушыларына топ мүшелерінің жүргізген жұмысына баға беруін ұсыну;



Қатысушы мұғалімдерден Кері байланыс бағалау парағын толтыруды ұсынады.
Әр топтың бақылаушылары топ мүшелерінің жүргізген жұмысына қорытынды жасап, смайлдармен бағалайды;

Қатысушы мұғалімдер Кері байланыс бағалау парағын толтырады.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Шарапова Кулжахан Сабыралиевна
Жарияланған уақыты:
2019-10-21
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1571675094
2222
333
444
555
666
7
888
999