Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Оқыту үдерісіне өзгеріс енгізу мақсатында сабақты жоспарлау
Материал жайлы қысқаша түсінік: 2015 жыл деңгейлік бағдарлама бойынша оқығанымда жазған 1 (ілгері лек) бойынша жазылған. Қазіргі уақытта ол тиімді оқыту мен оқу бағдарламасы бойынша оқып жатқан ұстаздарға керек деп ойлаймын
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
Мерзімі

Уақыт

ТақырыбыОқыту үдерісіне өзгеріс енгізу мақсатында сабақты жоспарлау




Мақсаты Оқу нәтижесі
Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарамасы бойынша оқыған білімі мен тәжірибесін қолданып, сабақ жоспарлайды, ұсынылған ресурстардың негізінде топта әзірленген критерийлердің көмегімен бағалайды. Мұғалімдер өткен сабақта құрылған оқыту тәжірибесін дамытудың жеке жобасын қолданып, өз пәні бойынша екі сабақтың жоспарын жасайды, әріптестері мен тренерден қалыптастырушы пікір алады.



Барысы Тренердің іс-әрекетіҚатысушының іс-әрекетіРесурстар
3 минут1.Ұйымдастыру кезеңіТопқа бөлу1. «Рахат» кәмпиті2. «Қарағанды»3. «Баян сұлу» Әдемі афоризм сөздерді кәмпитпен таратуҮш түрлі кәмпиттерді араластырып қоямын, қатысушылар келіп алады, кімпиттің өнім атауына қарай 3 топқа бөлінеді. Кәмпитке жабыстырылған афоризм сөздерді оқиды.«Рахат», «Баянсұлу», «Қарағанды» кәмпиттері, афоризмдер жазылған кеспе қағаздар
15 минут Топты біріктіруге арналған жаттығуТренинг

Жазиралы кең дала келбетінің тамашасы тұтас бір сұлұлықты көрсетіп, желегі жайқалған жасыл ағаштар мен құлпырған гүлдер. Табиғат сұлулығы жүрегіңді қуанышқа бөлейді. Айдын көлде жүзген сұлу аққудың сыңсып салған сазды әуені жүрек қылын шертеді. Еркелеп соққан самал желде, сол желге тербетілген қайың жапырақтары да сұлу. Бұл менің Мәңгілік елімнің табиғаты көркем, суы тұнық көлдерінің бірі еді. Оны бір рет көрген адам, қайта келіп айнадай көлдің айдынын, тереңнен тарайтын ғажайып сәулесін, көлдің тыныштығы мен әсемдігін сақтап, таңғажайып қайталанбас пейзаж тудыратын айбынды ормандары мен тауларын көрмесе тұра алмайды. Осындай сұлулықтың арасында жүрген әрбір адам сұлу, әрбір адам бақытты!

Қатысушы мұғалімдер орындарынан тұрып, көздерін жұмып, менің айтқаным бойынша көз алдыларына елестетеді. Көздерін ашып алдарында тұрған түрлі-түсті қағаздарда қималап жыртып топта араластырады. Сосын флипчартқа көз алдыларына елестеткен көріністі түсіреді. Топ құраған постерін бір-бірімен ауыстырып критерийлер бойынша суретті бағалайды. Түрлі-түсті қағаздар, клей, флипчартМаркер
7 минут

«Миға шабуыл» әдісі



І-топқа: Жоспар деген не? ІІ-топқа: Жоспар құру не үшін қажет? ІІІ-топқа: Білім беруде жоспардың маңызы неде? Жұпта, топта, ұжымда қатысушылар берілген тапсырмаға өз пікірін, жауабын айтады.СлайдМаркер, стикер
10 минут Ой жинақтау

«Шошқа мен тәтті тоқаш» бейнероликМультикті көріп, топта талқылайды АКТ
5минут Топпен жұмысSMART мақсат деген не? Мақсат қою туралы слайд көрсетіледі SMART мақсат сабақтарда қалай қою керектігі бойынша түсінік қалыптасады Слайд
5минут«Еркін әңгіме» әдісі «Оқу инемен құдық қазғандай» тақырыбында ертегі Қатысушы мұғалімдер ертегі бойынша өз төрелігін айтады Слайд
20 минутТапсырмаларБлум таксаномиясы бойынша слайдТапсырмалар1- топ етістіктерді2-топ сұрақтарды3-топ тапсырмаларды Әрбір топ Блум таксаномиясын тыңдайды. Берілген тапсырманы Блум таксаномиясы бойынша кестеге салып жазадыКесте маркер стикер
30минут Топпен жұмыс

Бір сабаққа жоспар құруТоп бірлесе отырып бір сабаққа жоспар құрайды, қорғап береді. Топ бірін-бірі бағалайды.

Флипчарт маркерТүрлі-түсті қағаздар
2-сабақ

Сергіту жаттығуы10 мин«Біз бір-бірімізге ұқсаймыз ба?..» жаттығуы

Мақсаты: топ мүшелерінің ынтымақтастығын, ұйымшылдығын арттыру. Барлық қатысушылар кабинетте араласып жүреді, кездескен әріптесіне бірінші «сіз маған.... ұқсайсыз» (мысалы, сіз маған ақ көңіл мінезіңізбен ұқсайсыз, сіз маған табандылығыңызбен ұқсайсыз т.б.) (екі минут), содан соң «Сіздің менен айырмашылығыңыз...» (мысалы, сіздің менен айырмашылығыңыз еңбекқорлығыңызда, сіздің менен айырмашылығыңыз деген сөйлемдерді айтады. Қорытындысында біз негізінде бәріміз бір-бірімізге ұқсаймыз және өзіндік айырмашылығымыз да бар, ешкім бізге әр түрлі болуға тыйым сала алмайды. Біздің жоспарымыз басқа-басқа болғанымен мақсатымыз бір.

Слайд
Ой толғаныс10 минДәстүрлі интербелсенді сабақты салыстыруҮш топқа кесте беремін, сол кесте бойынша дәстүрлі интербелсенді сабақты салыстырады, ортақ белгілерін айтады.КестеМаркерстикер
Жеке жұмыс 30 минБір сабаққа жоспар құруМұғалімдер өз пәні бойынша қалаған бір сабағына жоспар құрайдыА4 форматтағы қағаз

Ой қозғау,Тәжірибе,Қорытынды20 минСабақ жоспарларын критерийлер бойынша бағалау:
  • Интербелсенді және инклюзивті сабақ;
  • Қалыптастырушы бағалауды қолдану;
  • Сын тұрғысынан ойлауды дамыту;
  • Мақсаттың нәтижеге сәйкестігі, барлық оқушылардың нәтижеген жетуіне қатысты жоспарларды бағалау.
  • Интербелсенді әдістері бар ма? Қалыптастырушы бағалау, сын тұрғысынан ойлауға тапсырмалар бар ма? Олар мақсатқа сәйкес пе?
    Жоспарларын критерий бойынша өзін-өзі бағалайды.















    Рефлексия 20 мин Бұл сабақтан Мен не күтемін?











































    « » - топ « » - топтың бағасы

    1-тапсырма
    Суреттің мағынасын ашуТақырып пен мазмұнының сәйкестігіМұғалімнің сөйлеу дағдысыБалл жиынтығыБағасы














    2-тапсырма
    Суреттің көркемдігіМазмұнға сәйкестігіЖасырылған сөздердің дұрыс табылуыБалл жиынтығыБағасы




















    Ескерту: Балл қойған кезде көрсетілген балдық шкаланы ескеріңіздер Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы
    БаллБаға
    0-122
    13-173
    18-214
    22-245




















    « » - топ « » - топтың бағасы

    1-тапсырма




    Суреттің мағынасын ашуТақырып пен мазмұнының сәйкестігіМұғалімнің сөйлеу дағдысыБалл жиынтығыБағасы
    І топ











    ІІ топ











    ІІІ топ











    ІҮ топ













    2-тапсырма






    Суреттің көркемдігі
    Мазмұнға сәйкестігіЖасырылған сөздердің дұрыс табылуыБалл жиынтығыБағасы
    І топ











    ІІ топ











    ІІІ топ











    ІҮ топ





















    Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы
    БаллБаға
    0-122
    13-173
    18-214
    22-245




    Кеше тринир Тамара Мақалқызы «Бағдарламалық жоспарды жоспарлау» тақырыбында сабақ өтті.









    Сұлтан ағай өткен аптада Шымкент қаласындағы «Керемет» тойханасында құдалық той өткізді.







    Батыржанның туылған күнінде топтағы тинир мен әріптестер жақсы тілетер айтып құттықтады







    Кеше біздің әріптестер «Береке» дәмханасында басқосып керемет отырыс ұйымдастырды
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Рахатова Мукаддас Лутфиллаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-25
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Презентация
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571985908
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999