Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған география сабағы. 6 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал өзін-өзі тану пәні мұғаліміне қажет. «Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған география сабағы.
Материалды ашып қарау
Бекітемін:

«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған география сабағының жоспар.

Мектеп: Б.Аманшин атындағы қазақ орта мектебі. Мерзімі: 11.04.2018 ж. Мұғалім: Жаңабаева Зада Сынып: 6 «а» сынып Оқушы сан: 15 оқушыТақырыбы: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері,қасиеттері. Су айналымдары Құндылық: сүйіспеншілікҚасиеттер: мейрімділік, адалдық, қамқорлық
Сабақтың мақсаты: Гидросфераның құрамы мен маңызын және табиғаттағы су айналымы туралы түсініктерін тереңдету.Сабақтың міндеттері:Білімділік: Оқушыларға гидросфераның құрамы, қасиеті, д.ж. су айналымы жөнінде түсіндіру. Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: оқушыларды мейрімділік, адалдық, қамқорлыққа тәрбиелей отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Ресурстар: (материалдар,
Сабақтың барысы:Ұйымдастыр кезеңі.5 «Т» ережесін еске түсіріп тәртіпке шақырып сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын түгендеу. Топқа бөлу (Суреттер арқылы) І топ: Гидросфера ІІ топ: Атмосфера ІІ топ: Литосфера Үйге берілген тапсырма «Жедел жауап аялдамасы» Сұрақтарға жедел жауап беру.Метосфера және «Жер қыртысы» .... қайталау.
  • Жердің сыртын қандай қабықтар құрайды?
  • Метосфера дегеніміз не?
  • Тау жыныстары қандай топтарға бөлінеді?


  • Ішкі интеграция (жалпыадамзаттық құндылықтарды сабақ мазмұнына интеграциялау) Судың мұхиттан құрлыққа және құрлықтан мұхитқа үздіксіз ауысу процесін дүниежүзілік су айналымы деп атайды.Табиғаттағы су айналымының маңызы өте зор.Ол гидросфераның жеке бөліктерін біріктіріп қана қоймайды,сонымен бірге гидросфераны, литосфераны, атмосферамен тірі ағзаларды бір-бірімен өзара байланыстырады. Табиғаттағы су айналымы Гидросфера су. Судың түрлері мысалы жаңбыр суы, өзен суы жер асты суы бір бірімен үнемі байланыста осыны құндылықтармен байланыстырсақ күн риясыз сүйіспеншілік, су ақиқат жер ішкі тыныштық аспан дұрыс әрекет тамшылар қиянат жасамау адамның бойындағы құндылықтар да бір бірімен байланысты көз алдыңдағы суретті қарашы су ешқайда кетпейді буға айналады, будан жаңбырға, өзенге құяды қарға айналады жер анаға сіңеді біздің бойымыздағы құндылықтарда ешқайда кетпейді бірін бірі толықтырып тұрады. Жанымыздағы жандарға риясыз сүйіспеншілікпен жақсылық жасап, оның қайтарымын күтпеуіміз керек. Басқа жандарға жасаған жақсылығымыз түбінде өзіңіздің алдыңыздан шығады.Ой толғаныс.
  • Топ: Географиялық диктант
  • Топ: «Су-тіршілік көзі» постер қорғау.
  • Топ: «Ұшқыр болсан ойлан» (халыықтық мақал-мәтелдердің жалғасын тап.


  • Үйге тапсырма: «Судың да сұрауы бар» тақырыбында эссе жазып келу. (Су тапшылығын қалай шешуге болады).Жаңа сабақты бекіту сәтінде. Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі.Бағалау: Критералды бағалау жүргізіледі.

    Сабақтың қорытынды сәті:Бүгінгі өткен сабағымыздан алған жақсы ойларды бойларыңызға сіңіріп жүрегімізде сақтайық. Бүгінгі керемет сабақ үшін сіздерге көп рахмет!

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Игалиева Айымгул Айдынгалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-10
    Категория:
    Өзін-өзі тану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568142207
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999