Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Параллелограмм ауданы
Материал жайлы қысқаша түсінік: математика пәні мұғаліміне геометрия пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Материалды ашып қарау
6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу Ғ. Жұмабаев атындағы Боровской мектеп- гимназиясы

Күні : 24.01.2020Мұғалімнің аты жөніЗайырбаева Бибожан Кадыржановна
Сынып: Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты(оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.11 параллелограммның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақ мақсаттарыБарлығы: параллелограмм ауданын табу формулаларын қолданып есептер шығаруКөпшілігі: төртбұрыштар аудандарын табу формулаларын есептер шығаруда қолдануКейбіреуі: параллелограмның ауданын табуға практикалық мазмұны бар есептерді шығарады

Бағалау критерийлері
  • Төртбұрыштардың (тіктөртбұрыш, ромб, параллелограмм) ауданынын табу формулаларын есептер шығаруда қолданады
  • Параллелограмм ауданының формулаларын және параллелограм қасиеттерін біледі
  • параллелограмның ауданының формулаларын практикалық мазмұны бар есептерді шығаруда қолданады


  • Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, қолдану

    Тілдік мақсаттарОқушылар:- фигуралардың аудандарын табу формулаларын ауызша тұжырымдайды-формулаларды білетіндіктерін тексеру үшін сұрақтар қоядыЕсептердің шығару жолдарын түсіндіредіПәнге қатысты лексика мен терминология:Параллелограмм, тіктөртбұрыш, ромб, биіктік, қабырғалар, бұрыштар, фигуралардың аудандарыДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Аудан дегенді қалай түсінеміз?Параллелограмм қабырғалары қалай орналасады?Параллелограмм қабырғалары ... боладыПараллелограмм қарама-қарсы бұрыштары ... боладыПараллелограмм іргелес бұрыштарының қосындысы .. теңПараллелограмм диагональдары қиылысады және ... бөледі
    Құндылықтарды дарытуӨз-өзіне сенімділік, еңбекқорлық, ұқыптылық, жауапкершілік. Жеке тұлғалық қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау, өзара құрмет, өзара жаупкершілік.
    Пәнаралық байланыстарГеография, алгебра, геометрия
    АКТ қолдану

    Слайд, презентация, TARSIA бағдарламасы
    Алдыңғы білім дағдыларыАудандар, фигуралардың қасиеттері. Параллелограмның қасиеттері



    Сабақтың барысы:
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі: сабақта оқушыларды түгелдеу, сабақ тақырыбын хабарлау және оқушылармен бірлесіп сабақ мақсаты мен оқу мақсатын анықтау.

    «Өрмекші торы» әдісі арқылы өткен тақырыптарды қайталау және жағамды психологиялық ахуал тудыру.Әр оқушы тақырыпқа байланысты параллелограмм туралы не біледі соны айтады және келесі оқушы жалғастырады. Қайта торды жинауда бір –біріне сәттілік тілейді.Дәптерлерін ашып бүгінгі күнді, тақырыпты жазады.













    Сабақтың ортасы

    5 мин шығару





    8 мин түсіндірутексеру































    10 мин

























































    5 мин





    5 мин талдау





































  • 1- Критерий. Төртбұрыштардың (тіктөртбұрыш, ромб, параллелограмм) ауданынын табу формулаларын есептер шығаруда қолданады


  • Жұппен жұмыс«Суреттер сөйлейді» сызбалар арқылы есептер шығару. Өткен тақырыптарды қайталау. Кері байланыс: «Сұрақ-жауап» Саралау: Тапсырма. Балаларға (жеке немесе топта) олардың меңгерген білімдеріне негізделген әртүрлі тапсырмалар беріледі. Мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау оқу тапсырмасының мазмұны бойынша: шығармашылық деңгейі бойынша, қиындық деңгейі бойынша, көлемі бойынша, әрекетті ұйымдастырылады.Дескриптор: - қажетті формуланы анықтайды
  • есептің шартына байланысты есептеулер жүргізеді
  • Кері байланыс: әр жұптан біроқушыдан сұрау. Сұрақ қоюСаралау: Тапсырма. Балаларға (жеке немесе топта) олардың меңгерген білімдеріне негізделген әртүрлі тапсырмалар беріледі.Бағалау: келесі топ оқушыларына бағалатуБерілген фигуралар ішенен параллелограммды анықта. Сол фигураның ауданын есепте. ПИК формуласын қолдану

    2-Критерий: Параллелограмм ауданының формулаларын және параллелограм қасиеттерін біледі Жеке жұмыс. TARSIAбағдарамасы бойынша жазылған таратпа материалдарға жазылған есептерді шығару. Жауаптарына сәйкес жинағанда праллелограмм суреті шығу керек. <Object: word/embeddings/oleObject1.bin>Дескриптор: - параллелограмның қажетті формуласын анықтайды;
  • есептеулер жүргізеді
  • Кері байланыс: сұрақ-жауап
  • қандай формулаларды қолдандыңыздар
  • ауданның формуласынан басқа тағы қандай формулалар қажет болды?
  • Параллелограммға ұқсас және аудандарды анықтау формулалары бірдей қандай фигура бар?


  • Саралау: Қолдау. Балалардың барлығы шешу жолы бірдей тапсырманы орындайды, бірақ олардың кейбіреуіне басқаларға қарағанда көбірек немесе азырақ қолдау көрсетіледі. Бұл тәсілді қолдану мұғалімге ерекше жауапкершілік жүктейді. Мұғалім мәселені шешуде өзінің қарапайым тілде егжей-тегжейлі түсіндіруін қажет ететін оқушылар және тек диалогке түсу арқылы бағытталуды ғана қажет ететін жоғары деңгейлі оқушылар тобын анықтау.Бағалау: сөбен қолдау жасау

  • 3- критерий: параллелограмның ауданының формулаларын практикалық мазмұны бар есептерді шығаруда қолданады
  • Топпен жұмыс. Оқушыларға практикалық негіздегі есептер ұсыну.Топтағы оқушылар өздерінің бағытын өз беттеріменанықтау ұсынады. Олар тапсырмаларды өздігімен бөлініп, өзара оқытуды жүзеге асырады. Олар барлық есептерді бірлесіп шешеді. Шешімді талқылайды. Тапсырманы аяқтап, өз жауаптарын дұрыс шешіммен салыстыра отырып, критерий бойынша өзара бағалайды. Дескриптор: - қажетті фигураларды анықтайды;
  • қолданатын формулаларды жазады
  • есептеулер жүргізеді
  • Саралау:Топтау Балалар ортақ тапсырманы орындайды, бірақ барлығының табысқа жетуін қамтамасыз ететіндей етіп топтастырылған. Топтық жұмысты орындау үшін бір топта қандай оқушылардың болатыны маңызды емес. Осы жағдайда мұғалім өзі қалаған әдіспен оқушыларды шағын топқа біріктіреді. Топтың мүшелері кездейсоқ бірігеді. Бұл жағдайда мұғалімге сыныптағы оқушылардың бір-бірімен мейлінше араласқаны маңызды.Кері байланыс: осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?Бағалау:осы тақырып өмірде қажет екеніне көздеріңіз жетті ме? Деген сұраққа жауаптар алу.



    Қосымша №1









































    Қосымша №2









    Қосымша №3























































    Қосымша №4







































    Сабақтың соңыСабақ қорытындысын шығару
  • мақсатқа жету үшін біз қандай іс-әрекеттер орындадық?
  • Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?
  • Неліктер?
  • Нені назардан тыс қалдырдыңыз?
  • Нәтижені қалай жақсартуға болады?
  • Рефлексия: Мен не білдім?Не білгім келеді?Мен не түсінбедім?














    Қосымша№5


    Қосымша №1Аудандар:
  • 18
  • 60
  • 49
  • 108






  • 1)322)1565)162<Object: word/embeddings/oleObject2.bin>6)60<Object: word/embeddings/oleObject3.bin>









    5)369)40





    Қосымша №2жауабы: ә) б) в) г) д) ж) <Object: word/embeddings/oleObject4.bin>





















    Қосымша №3

    Қосымша №4а)Абзалдың бөлмесі паралелогамм мен тік төртбұрыш тәріздес. Еденіне ковралан төсемекші. Егер 1 м2 ковраланның бағасы 1200 тг болса, барлық бөлмеге қанша ақша кетеді? 2м 1м

    ә) Жиһаз фабрикасының дизайнерлері есіктің жаңа түрлерін ойлап тапты. Қай есік үшін шыны көп қажет екенін есепте. Келесі мәліметтерді ескеру қажет: тік төртбұрышты шынылар ұзындығы 38см, ал ені 8 см; ромб тәрізді шынылардың қарама-қарсы төбелерінің арақашықтығы 30 см және 18 см.









    б) есік алдындағы гүл егетін гүлзар параллелограмм тәріздес. Егер оның қабырғалары 2м және 3 м, ал арасындағы бұрышы 300 . Егер 1 м2 жерге 9 түп гүл егетін болса, гүлзарға толық гүл егу үшін қанша түп гүл қажет?Қосымша №5Рефлексия:Мен не білдім?Не білгім келеді?Мен не түсіндім?

    Бағалау парағы
    Оқушының аты-жөніЖұппен жұмыс« Суреттер»Жеке жұмысtarsiaТоппен жұмысПрактикалық есептерҰсынысПікір


































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Зайырбаева Бибожан Кадыржановна
    Жарияланған уақыты:
    2020-01-27
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1580114489