Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Парсы тайпасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Парсы тайпасы туралы
Материалды ашып қарау
Пән мұғалімі: Пәні: Қазақстан тарихыСынып:6 Күні: Сабақ-1

Время проведения
МС Мусаева







И



Сабақтың тақырыбыҚазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер

























Оқу мақсаттары 6.3.1.1.-оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау.

Сабақ мақсаттары 1-деңгей (білу)

2- деңгей (түсіну)

3- деңгей(қолдану)
1.Барлық оқушылар біледі: Түрік қағанатының қалыптасу тарихын біледі





2. Оқушылардың басым бөлігі: Мемлекеттің құрылуы мен нығаюының себебтерін түсінеді



3.Кейбір оқушылар: Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттердің құрылуының тарихи маңыздылығын, басты оқиғаларын ажыратып салыстырады.

Құндылықтарды дарыту «Қазақстан –біздің ортақ үйіміз»еліміздің тарихын құрметтеу.

Тірек сөздерҚағанат, ашина, ел, бұдун,этникалық сана-сезім

РесурстарНоутбук,стикер,видео, слайд,карта

Пәнаралық байланыстарД/тарихы сыртқы саяси қатынастар.География картамен жұмыс.

Алдыңғы оқуҚазақстанның орта ғасырлардағы тарихының кезеңдері

Бағалаукритерийлері.Дескриптор1-ұпай 2-ұпай 3-ұпай -Түрік қағанатының даму барысы - Түрік қоғамының әлеуметтік бірлігі қалай сақталынды? -Түрік қағанаты қашан және қай жерде құрылды?- Түрік қағанатының даму сатылары -Әкімшілік және әлеуметтік құрылымы

Сабақтың бөлімдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілдер

Сабақтыңбасы (10-мин)









Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылармен амандасу. Сабақ тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру. «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, үй тапсырмасын бекітемін

1.Қазақстанның орта ғасырлардағы тарихының кезеңдеріне атау. 2.Орта ғасырдағы Қазақстанның бүкіл Евразия құрлығы тағдырында маңызды рөлі. (осы сұрақтар шеңберінде)
Топқа біріктіру. Ынтымақтастық атмосферасын құру.





Сұрақ-жауап
«Шеңбер» әдісі«Көңіл-күй эмоциясы»







«Өрмекші» әдісі


















«
Использование модулей






























Сабақтың ортасы (15-мин) . Мағынаны тану.





Зеттеу сұрағы:VI-IX ғасырларда билік құрғандардың есімдері тарихта сақталды? І топ. Саясаткерлер 1 тапсырма. Түрік қағанатының қалыптасуын анықтау. ІІ топ. Сарапшылар 2 тапсырма. Түрік қағанатының нығаюының себептерін салыстыру.ІІІ топ. Зерттеушілер 3 тапсырма. Мемлекеттің ыдырауының тарихи маңызы туралы мәліметтер жинауОқушылар сұрақтар арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.Топпен бірлесіп жұмыс жасайды ізденуге бейімделеді.

Джигсо әдісі







Сабақтың соңы (10 минут) Сабақты бекіту.Жетістік критерийлерінің орындалғанын анықтау.

Сұрақ-жауап«Ыстық орындық» әдісі







БағалауАуызша мақтау, мадақтама арқылы формативті бағалау.Ынталандыру



Үйге берілген тапсырмаМәтінді оқу. Шығармашылық тапсырмаларды орындау.Деңгейлік тапсырмалар



Дифференциация1-деңгей (талдау) 2-деңгей (жинақтау) 3-деңгей (бағалау) Деңгейлік тапсырмалар.1.Ашық,жабық тест тапсырмалары 2. Түркі мемлекеттерінің жүргізген ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. 3. «Түрік мемлекетінің алғашқы билеушісі» эссе (30 сөз)Шығармашы лық жұмыс тапсырмалары













Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтауИнтерактивті тақтаны 3-5 минуттан артық пайдаланбау,үзіліс жасау.















Кері байланыс (5 минут) Білдім Толық түсінбедім Білгім келеді



















Усвоил полностью 5
Рефлексия1. Сабақтың мақсаттары оқу мақсаттарымен сәйкес (нақтылау қажет)









2.Оқущылар оқу мақсаттарына жетті (нәтижесіз)болды.









3. Әдіс-тәсілдер тиімді (тиімсіз) болды.







4 Уақытты тиімді пайдаланды (үлгермеді).









5. Келесі сабаққа жоспарды толықтыру қажет(қажет емес)



























Пән мұғалімі: Пәні: Қазақстан тарихыСынып: 6 Күні: Сабақ-2

Время проведения








И



Сабақтың тақырыбыТүрік қағанаты (552-603 жж)

























Оқу мақсаттары 6.3.1.1оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықта. 6.3.1.2 VI-IXғғ мемлекеттерді білу және картаны қолданып,саяси процестерді түсіндіру. 6.3.2.2Ұлы Түрік қағанатының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау. 6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда « Ұлы Дала Елі» ұғымын қолдану

Сабақ мақсаттары 1-деңгей (білу)

2- деңгей (түсіну)

3- деңгей(қолдану)
1.Барлық оқушылар біледі: «Түрік» атауын және Түрік қағанатының қашан жіне қалай құрылғанын біледі.



2. Оқушылардың басым бөлігі: Бұмын және Мұқан қағандар саяси бағыттарының мағынасын түсінеді.



3.Кейбір оқушылар: Евразия кеңестігіндегі түріктер үстемдігі орнауының маңызын анықтайды.

Құндылықтарды дарытуОқушылар санасында ежелгі түріктерге деген құрметтеушілік және оларды мақтаныш ету сезімін қалыптастыру. «Қазақстан –біздің ортақ үйіміз»еліміздің тарихын құрметтеу.

Тірек сөздер«Түрік» этнонимі, түрік қағанаты,түрік қағандары

РесурстарНоутбук,стикер,видео, слайд,карта

Пәнаралық байланыстарД/тарихы сыртқы саяси қатынастар.География картамен жұмыс.

Алдыңғы оқуОрта ғасырлардағы Қазақстан тарихына жалпы шолу

Бағалаукритерийлері.Дескриптор1-ұпай 2-ұпай 3-ұпай -Түрік қағанатының даму барысы. -Түрік қоғамының әлеуметтік бірлігі қалай сақталынды? -Түрік қағанаты қашан және қай жерде құрылды.- Түрік қағанатының даму сатылары. -Әкімшілік және әлеуметтік құрылымы

Сабақтың бөлімдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілдер

Сабақтыңбасы (10-мин)









Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылармен амандасу.Сабақ тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру.Бағалау критерийлерін тақтаға жазу.

1.Қазақстанның орта ғасырлардағы тарихының кезеңдерін атау. 2.Орта ғасырдағы Қазақстанның бүкіл Евразия құрлығы тағдырында маңызды рөлі. (осы сұрақтар шеңберінде)
Топқа біріктіру. Ынтымақтастық атмосферасын құру.





Үй тапсырмасын бекіту.

«Шеңбер» әдісі«Көңіл-күй эмоциясы»







«Қар кесегі» әдісі


















«
Использование модулей






























Сабақтың ортасы (15-мин) . Мағынаны тану.Зеттеу сұрағы:VI-IX ғасырларда билік құрғандардың есімдері тарихта сақталды? І топ. Саясаткерлер 1 тапсырма. Түрік қағанатының қалыптасуын анықтау. ІІ топ. Сарапшылар 2 тапсырма. Түрік қағанатының нығаюының себебтерін анықтаусалыстыру.ІІІ топ. Зерттеушілер 3 тапсырма. Мемлекеттің ыдырауының тарихи маңызына мәліметтер мен дәлелдер беруОқушылар сұрақтар арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.Топпен бірлесіп жұмыс жасайды ізденуге бейімделеді.



«Пирамида құру» әдісі




Сабақтың соңы (10 минут) Сабақты бекіту.Жетістік критерийлерінің орындалғанын анықтау.

«Кемпір қосақ»әдісі







БағалауӨз-өзін критериалды бағалау.Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау

Ынталандыру



Үйге берілген тапсырмаМәтінді оқу. Шығармашылық тапсырмаларды орындау.Деңгейлік тапсырмалар



Дифференциация1-деңгей (талдау) 2-деңгей (жинақтау) 3-деңгей (бағалау) Деңгейлік тапсырмалар.1.Ашық,жабық тест тапсырмалары 2. Түркі мемлекеттерінің жүргізген ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. 3. «Түрік мемлекетінің алғашқы билеушісі» эссе (30 сөз)Шығармашы лық жұмыс тапсырмалары













Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтауИнтерактивті тақтаны 3-5 минуттан артық пайдаланбау,үзіліс жасау.















Кері байланыс (5 минут) Білдім Толық түсінбедім Білгім келеді



















Усвоил полностью 5
Рефлексия1. Сабақтың мақсаттары оқу мақсаттарымен сәйкес (нақтылау қажет)









2.Оқущылар оқу мақсаттарына жетті (нәтижесіз) болды.









3. Әдіс-тәсілдер тиімді (тиімсіз) болды.







4 Уақытты тиімді пайдаланды (үлгермеді).









5. Келесі сабаққа жоспарды толықтыру қажет(қажет емес)

























Пән мұғалімі: Пәні: Қазақстан тарихыСынып: 6Күні: Сабақ-3

Время проведения








И



Сабақтың тақырыбыБатыс Түрік қағанаты(603-704жж)

























Оқу мақсаттары Батыс Түрік қағатының қоғамдық құрылысындағы ерекшеліктерді айқындау және бұл қағанаттың мәнгі елге айнала алмай ыдырау себебтерін анықтау.

Сабақ мақсаттары 1-деңгей (білу)

2- деңгей (түсіну)

3- деңгей(қолдану)
1.Барлық оқушылар біледі: Батыс Түрік қағанатының мемлекеттік және қоғамдық құрылымдағы ерекшелігін біледі.





2. Оқушылардың басым бөлігі: Батыс Түрік қағанатының неліктен ыдырағанын түсінеді.



3.Кейбір оқушылар: Батыс және Шығыс Түрік қағанаттарының қарым-қатынастарына сипаттау арқылы Батыс Түрік қағанатының ыдырау себебтерін анықтайды.

Құндылықтарды дарытуӨз елін, жерін сүюге және достық пен ынтымаққа, бірлікке тәрбиелеу.

Тірек сөздерБатыс Түрік қағанаты, Дулулар одағы, «Оң оқ елі», Бес нушбе(нушиби)

РесурстарНоутбук,стикер,видео, слайд,карта

Пәнаралық байланыстарД/тарихы сыртқы саяси қатынастар.География картамен жұмыс.

Алдыңғы оқуҚазақстанның орта ғасырлардағы тарихының кезеңдері

Бағалаукритерийлері.Дескриптор1-ұпай 2-ұпай 3-ұпай 1.Түрік қағанатының даму барысы. 2. Түрік қоғамының әлеуметтік бірлігі қалай сақталынды? -Түрік қағанаты қашан және қай жерде құрылды.- Түрік қағанатының даму сатылары. -Әкімшілік және әлеуметтік құрылымы

Сабақтың бөлімдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілдер

Сабақтыңбасы (10-мин)









Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылармен амандасу және зейіндерін шоғырландыру мақсатында үш тілде амандасу. Сабақ тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру.Бағалау критерийлерін тақтаға жазу.

1..Ашық,жабық тест тапсырмалары 2. Түркі мемлекеттерінің жүргізген ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. 3. «Түрік мемлекетінің алғашқы билеушісі» эссе (30 сөз)
Топқа біріктіру. Ынтымақтастық атмосферасын құру.





жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою.

«Шеңбер» әдісі«Көңіл-күй эмоциясы»







«Қар кесегі» әдісі


















«
Использование модулей






























Сабақтың ортасы (15-мин) . Мағынаны тану.Зерттеу сұрағы: Батыс Түрік қағанатының басқамемлекеттік құрылымдардан өзіндік ерекшеліктері қандай? 1.топ Батыс Түрік қағаныты қай кезден бастап күшее бастады? 2.топ Батыс Түрік қағанатының саяси қарым-қатыныстары. 3топ БатысТүрік қағанатыныңмемлекеттік құрылымның ерекшелігі.Оқушылар зерттеу сұрағы арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.Жұптық бірлескен және жеке жұмыс жасайды ізденуге бейімделеді.

«Пирамида құру» әдісі




Сабақтың соңы (10 минут) Сабақты бекіту.Жетістік критерийлерінің орындалғанын анықтау.

Сұрақ-жауап«Аквариум» әдісі







БағалауӨз-өзін критериалды бағалау.Ауызша мақтау, мадақтау арқылы қалыптастырушы бағалау

Ынталандыру



Үйге берілген тапсырмаМәтінді оқу. Шығармашылық тапсырмаларды орындау.Деңгейлік тапсырмалар



Дифференциация1-деңгей (талдау) 2-деңгей (жинақтау) 3-деңгей (бағалау) Деңгейлік тапсырмалар.1.Батыс Түрік қағанатының жер аумағының карта жасау 2. Батыс Түркі қағанатының ыдырау жағдайына ( кесте құру). 3. Батыс Түрік және Шығыс Түрік қағанатарының ішкі, сыртқы саясатын саластыру(сызба) Шығармашы лық жұмыс тапсырмалары













Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтауИнтерактивті тақтаны 3-5 минуттан артық пайдаланбау,үзіліс жасау.















Кері байланыс (5 минут) Білдім Толық түсінбедім Білгім келеді



















Усвоил полностью 5
Рефлексия1. Сабақтың мақсаттары оқу мақсаттарымен сәйкес (нақтылау қажет)









2.Оқущылар оқу мақсаттарына жетті (нәтижесіз)болды.









3. Әдіс-тәсілдер тиімді (тиімсіз) болды.







4 Уақытты тиімді пайдаланды (үлгермеді).









5. Келесі сабаққа жоспарды толықтыру қажет(қажет емес)

























Пән мұғалімі: Пәні: Қазақстан тарихыСынып:6 Күні: Сабақ-4









И

Сабақтың тақырыбыШығыс Түрік қағанаты(682-744жж)

























Оқу мақсаттары Шығыс Түрік қағанатын кімдер құрғанын және оның түркі тілдес халықтар тарихындағы маңызын анықтау.

Сабақ мақсаттары 1-деңгей (білу)

2- деңгей (түсіну)

3- деңгей(қолдану)
1.Барлық оқушылар біледі: Шығыс түрік қағанатының құрылуы біледі.



2. Оқушылардың басым бөлігі: Шығыс түріктерінің мемлекеттігің қалай нығайғанын Тоныкөк тас кешеніндегі жазулардан түсінеді.



3.Кейбір оқушылар: Ашина Құтлық қағанның,Білге ұағанның, Күлтегін батырдың шығыс түрік қағанатын құрудағы және нығайтудағы рөлдерін айқындайды.

Құндылықтарды дарытуОқушалардың санасына Шығыс түріктерінің мемлекетінің және олардың қағандарынан қалған тас жазу деректерінің Қазақстан тарихы үшін маңыздылығын ұғындыру. Шығыс Түрік қағандарының ерлік істері негізінде оқушыларды Отаншылдыққа,тұған елін сүюге баулу.

Тірек сөздерШығыс түріктері,ябғу,шад,елтебер, тархандар, қара будундар,

РесурстарКарта,деңгейлік тапсырмалар,сүреттер,ұялы телефондар,

Пәнаралық байланыстарД/тарихы сыртқы саяси қатынастар.География картамен жұмыс.

Алдыңғы оқуБатыс Түрік қағанаты(603-704жж)

Бағалаукритерийлері.Дескриптор1-ұпай 2-ұпай 3-ұпай 1.Шығыс түріктерінің кімдер екендігін анықтайды. 2. Шығыс түріктерінің тарихи тағдырын Ұла Дала аумағындағы түркітілдес халықтарымен тығыз байланыстары туралы деректерді келтіру. 3. Қытай деректеріне сүйеніп, түрік қағандарының қытайларға байланысты саясатын анықтайды.

Сабақтың бөлімдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіӘдіс-тәсілдер

Сабақтыңбасы (10-мин)









Үй тапсырмасын сұрау
Оқушылармен амандасу. Сабақ тақырыбы және мақсаттарымен таныстыру.Бағалау критерийлерін тақтаға жазу.

1.Батыс Түрік қағанатының жер аумағының карта жасау 2. Батыс Түркі қағанатының ыдырау жағдайына ( кесте құру). 3. Батыс Түрік және Шығыс Түрік қағанатарының ішкі, сыртқы саясатын саластыру(сызба)
Топқа біріктіру. Ынтымақтастық атмосферасын құру.





Үй тапесырмасын бекіту.
«Шеңбер» әдісі«Көңіл-күй эмоциясы»







«Кемпәр қосақ» әдісі


















«




















Сабақтың ортасы (15-мин) . Мағынаны тану.Зерттеу сұрағы. Шығыс Түрік қағанатының сыртқы саясатының негізгі бағыттары қандай болды? 1топ.Ашина Құтлық қаған. 2топ.Білге қаған. 3топ. Күлтегін батырдың Шығыс Түрік қағанатын құрудағы және нығайтудағы рөліОқушылар сұрақтар арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашады.Өзіндік ізденуге бейімделген жұмыстар жұптық, жеке.«Факт және ппікір» әдісі

Сабақтың соңы (10 минут) Сабақты бекіту.Жетістік критерийлерінің орындалғанын анықтау.

Сұрақ-жауап«Аквариум» әдісі

БағалауАуызша мақтау, мадақтама арқылы қалыптастырушы бағалауЫнталандыру

Үйге берілген тапсырмаМәтінді оқу. Шығармашылық тапсырмаларды орындау.Деңгейлік тапсырмалар

Дифференциация1-деңгей (талдау) 2-деңгей (жинақтау) 3-деңгей (бағалау) Деңгейлік тапсырмалар.
  • Көшпелілер мен отырықшылардың арасындағы жанжалдарда неліктен көбіне отырықшылар жеңіп шығып отырады.
  • Шығыс түркілерінңі күш-қуатының артуының Қытайға қандай ықпал жасағанын түсіндіріңдер.
  • «Күлтегін» ескерткіші туралы мәліметтер жинау.
  • Шығармашы лық жұмыс тапсырмалары









    Денсаулық және техникалық қауіпсіздікті сақтауИнтерактивті тақтаны 3-5 минуттан артық пайдаланбау,үзіліс жасау.











    Кері байланыс (5 минут) Білдім Толық түсінбедім Білгім келеді

















    Рефлексия1. Сабақтың мақсаттары оқу мақсаттарымен сәйкес (нақтылау қажет)





    2.Оқущылар оқу мақсаттарына жетті. (нәтижесіз)болды.





    3. Әдіс-тәсілдер тиімді (тиімсіз) болды.





    4 Уақытты тиімді пайдаланды (үлгермеді).





    5. Келесі сабаққа жоспарды толықтыру қажет(қажет емес)













    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мусаева Мейрамкуль Султановна
    Жарияланған уақыты:
    2018-11-06
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1541521147
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999