Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Педагогтың шығармашылық есебі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жас маманға әдістемелік көмек
Материалды ашып қарау
Шығармашылық есеп Рамазанов Талгат СакеновичСҚО, Аққайың ауданы, Дайындық ауылы«Дайындық негізгі мектебі» КММ- нің тарих пәнінің мұғаліміТуған жылым: 01 қаңтар 1964 жылБілімім: жоғарыДиплом бойыншы мамандығым: тарихшыБітірген оқу орным: М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті, 2003 ж.Еңбек өтілім: 29Біліктілік санатым: жоғарыОқушыларды оқытудағы мақсатым- балаларды берілген білімдермен сусындырып, қазіргі жаңа технологиялармен оқушының жас ерекшеліктеріне сай таңдап алып, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Баланың іргетасы бастауышта қаланады делінген, сол іргетасты мықты әрі берік ету.Алдыма қойған міндеттерім:
  • Мұғалім мен оқушының ынтымақтастығы;  
  • Танымдық , шығармашылық қабілетті дамытуда әр түрлі әдіс-тәсілді  тиімді пайдаланып, қызығушылығын арттыру;
  • Оқу мен жазу дағдысын дамытуда, өтілген әр ережені ой елегінен өткізіп, тиімді қолдана білуге дағдылау;
  • Өткен мен өтпеген оқу материалын шебер байланыстырып, сұрақ қоя отыра проблемалық жағдаят туғызу
  • Мақсат пен міндеттерді орындаудағы құралдарым:1. Әдістемелік құралдар:
  • Тарих пәні бойынша оқыту әдістемелері;
  • Оқу жоспарлары;
  • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар;
  • Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы;
  • Мұғалімге арналған нұсқаулықтар (бастауыш сынып пәндері бойынша);
  • Орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілінде оқытатын мектептердегі бастауыш пәндері бойынша педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы;
  • SMK.edu.kz сайты;
  • Bilimland.kz сайты.
  • 2. Технология: «Адам байлығының ең тамашасы- білім. Барлығы соған ұмтылады, бірақ ол өзі келмейді» деген Әл- Бирунидің жақсы бір ойы бар. XXI ғасыр – білімділер ғасыры болмақ. Ол үшін жаңа бетбұрыс керек. Қазір ұстаз мойнына көп жүк артылып отыр. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның болашағы- бүгінгі жастар. Сіздер оларға қандай білім берсеңіздер, Қазақстан сол деңгейде болады»- деген ұран тастап отыр. Сондықтан егеменді елдің ертеңі оқу- білімнің тереңдігімен өлшенеді. Қазіргі педагогика теориясына елеулі өзгерістер еніп, білім беру жүйесінде жаңа технологиялар өмірге келуде. Осы педагогикалық технологияларды жете түсініп, оны меңгеру мұғалімнің өзін- өзі дамытып, оқу- тәрбие үрдісін ұйымдастыруға көмектеседі.Осы 29 жылдық педагогикалық тәжірибемде балаларға саналы білім беру мақсатында бірнеше технология түрлерін оқып , ой елегінен өткізе отыра сабағымда  элементтерін қолданған болатынмын.                                                    Соның ішінде  2016 жылдан бастап 7 модуль  технологиясының негізін басшылыққа ала отыра қолданамын. Бағдарлама жеті модульден тұрады: 1. Оқыту мен оқудағы  жаңа тәсілдер. 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту  және  оқу. 7.Оқытудағы  басқару және  көшбасшылық. 7 модуль технологиясы бойынша сабақта  берілген  тақырыпты алдымен жеке, содан кейін жұпта, ұжымда талқылатып жұмыс жасау керек. Бұл жағдайда әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезініп, оқуға деген жауапкершілігі артады. Әр топқа берілген тақырыпты жеке оқып, содан кейін өзге топқа реттік нөмірлер бойынша топталып, өз тақырыптарын түсіндіреді. Бұл есте сақтау, негізге алу, түсіндіруді арттырады, яғни жаңа ақпараттарымен бөліседі. Тақырыпты қаншалықты түсінгендерін флип чартқа түсіру арқылы жеткізеді. «Зерттеушілік әңгіме» тақырып бойынша коучинг сабағын әріптестеріме өткіздім. Өткізу мақсатым – алған білімдер мен іс-тәжірибемде қолданатын әдіс-тәсілдерімен, сабаққа кіріктіру жолдарымен таныстырдым. Жоспарланған оқыту мен оқу тәсілдері күтелетін оқу нәтижелерімен байланыстырдым. Оқыту тәсілдері әріптестердің қажеттіліктеріне қарай сараланған. Таңдап алынған ресурстар оқытуда қолдау үшін тиімді болды. Сабақ барысында барлық әріптестерінді белсенді қатысуын көздедім. Мұғалімдердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқыту үдерісін түрлендіруге тырыстым. Өткізген коучинг арқылы тыңдаушыларда нақты дағдыларды қалыптастыруға және дамудың белгілі бағыттарын қарауға, нақты мәселелерді шешуге бағыттадым. Әріптестерім менің айтқанымды түсіну үшін әңгіме барысында белсенді немесе мұқият тыңдалым дағдыны пайдаландым. Коучинг жоспарлаған кезде және өткізу барысында Милтон Эриксонның бес қағидатын негіз ретінде алдым. 1-қағидат – Сенде бәрі – тамаша, бәрінде бәрі тамаша. 2-қағидат – Сенде мақсатқа қол жету үшін қажетті барлық ресурстар бар. 3-қағидат – Сенің әрекеттерін ізгі ниетке негізделген. 4-қағидат – Өзгеріс мүмкін ғана емес, олардан қашып құтылу мүмкін емес. 5-қағидат – Сен ең үздік таңдау жасайсың.   7 модулді қолдана отырып, өзімнің де көптеген қызықты идеяларымды жүзеге асыру жөнінде белсенділігім арта түсті. Біліктілік пен шеберлігімізді ұштастырып, жас ұрпақты әлемді мойындататын рухани биікке көтеру біздердің міндетіміз. Қазіргі заман мұғалімі заман талабына сай білім беруде жаңалыққа жаны құмар, шығармашылықпен жұмыс істеп, оқу мен тәрбие ісіне еніп, оқытудың жаңа технологиясын шебер меңгергенде ғана білігі мен білімі жоғары, жетекші тұлға ретінде болатыны сөзсіз. Қорытындылай келе, жеті модульді сапалы қолдана алсақ, оқушыларымыз сыни ойлай алатын, білімге құштар, алған білімдерін талдап, жинақтап, практикада қолдана алатын нағыз көшбасшы тәрбиелейтіндігіміз сөзсіз. 3. Жұмыс түрлері:
  • топтық;
  • жекелей;
  • жұптық;
  • 4. Дидактикалық материалдар: қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар, аудио, видео материалдар, слайдтар, суреттер және т.б. Қолданбалы сабақатарда оқушыларға сабақтарда арнайы тапсырмалар орындау барысында тапсырмалы жұмыс дәптерін әзірледі.СҚОП ҚБАИ-на 65 жылға арналған облыстық инновациялық жобалар фестиваліне қатысты.2013 жылы «Шағын кешенді мектептегі менің үздік сабағым» атты облыстық конкурсына қатысты. Жұмыс кезінде шығармашылық қарым қатынасы бірнеше рет байқалды. Үлгі тұтар тұлға атты «Балуан Шолақтың-150 жылдығына байланысты зерттеу жоба жұмысын жүргізіп басылымын шығарды. Көршілес екі ауылдың тарихын ашып «Көршілес екі елдің ортақ тарихы» атты ең үздік әлеуметтік жоба жұмысын жүргізіп оқушылардың зеттеу жұмысына ықпал жасады. Талгат Сакенович оқушылармен қашықттық интернет олипиадаларға қатысушысы.Әр жылда оқушыларды жалпы пәндік мектепішілік және аудандық олимпиада қатысушысы. 2015 - 2016 оқу жылында Искакова Марал оқушысы аудандық пәндік олимпиада – 2 орынға иеленіп, облыстық пәндік олимпиадаға қатысты. Облыстық интеллектуалдық олимпиадасынан 2 оқушы – 2,3 орын. Диплом. Макуова Аяулым – 2 орын, Саурбаева Айгерим – 3 орын.Облыстық «Сен Қазақстан тарихын білесің бе?» атты викторинадан 1 оқушы Сартаева Мадина – 3 орын. «Үлгі тұтқан тұлға» республикалық «Қазақстан тарихы» журналы. «Взаимная работа на пользу детям» аудандық «Колос» газеті. «Нұр Отан – тәуелсіз елдің тірегі» облыстық «Солтүстік Қазақстан» газеті.«Бірінші желтоқсан – тұңғыш Президент күні» аудандық«Аққайың» газетінде жарық көрді. Аққайың 85 жыл мерейтойына арналған тарих кітабына мақала жарық көрді. Туған өлкем туралы оқушылардың ғылыми-жұмысы «Менің кішкентай Отаным - Солтүстік Қазақстан»Білім беру саласында көп жылдар бойы үздіксіз жұмыс істегені үшін Білім министрлігінің құрмет грамотасымен, Солтүстік – Қазақстан облысының білім беру Департаменті алғыс хатымен, Аққайың аудандық әкімінің алғыс хаттарымен марапатталынды. «Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай   болмақшы», яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептің оқушылары да білімді болмақ. Сондықтан өз білімімді ылғи да көтеріп отыруға тырысамын.

    Соңғы үш жылда оқушылардың білім сапасы төмендегідей:
  • 2016-2017 оқу жылы:
  • Үлгерімі: 100%Білім сапасы: 60%
  • 2017-2018 оқу жылы:
  • Үлгерімі: 100%Білім сапасы: 65%
  • 2018-2019 оқу жылы:
  • Үлгерімі: 100%Білім сапасы: 75% Ұрпақ тәрбиесі ұлттың болашағы. Ендеше, сол ұрпақ үшін ұстаз қауымына артылатын жүк оңай емес, сондай қиын істі атқарып жүрген әріптестерім алдағы күнде де құрметке бөлене берсін. Жақсы оқушы, жақсы азамат тәрбиелеу - заман талабы. Бұл міндетті орындауда өз басым бар күш жігерімді аямай еңбек етемін, өзімнің сөзімді  мына жыр жолдарымен аяқтағым келеді:                  Ұстазға керек үлкен жүректілік, Ала алмас беделді ешкім тілеп тұрып. Шын беделі – ел таңдауы, халық сыйы. Оны ешкім бере алмайды үлестіріп

    Аудандық әдістемелік кеңесте тыңдалды. Хаттама №2, 20.11.2017 жылы.

    http://akkaiyin.sko-bilim.agartu.kz сайтында жарияланды.







    Мектеп директоры: Рамазанов Т.С.

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Рамазанов Талғат Сакенұлы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-07
    Категория:
    Аттестаттау материалдары
    Бағыты:
    Оқу жылы
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559879935
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999