Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Портрет"жанры.
Материал жайлы қысқаша түсінік: матерал
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Визуалды өнерПән: көркем еңбек Сынып: 6Мектеп: «А.Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні : Бегалиева Н
Күні:Қатысқандар: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы:

Портрет жанры. Портрет түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі;Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады;Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды;
Бағалаукритерийлері-портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді;- шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Түрлі ақпарат көздері арқылы портрет жанрындағы картиналарды қарастырып, оның түрлерін зерттейді;

Тілдікмақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: портрет, жанр.Пән лексикасы және терминология:Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері…….бейнелеу барысында ……. қолданылды.Бұл шығарма ...... көмегімен орындалды.Автопортрет идеясы жақсы көрсетілген, себебі…..Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебіДиaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:
  • Портрет жанрының ерекшелігі неде?
  • Портрет салуда қандай ережелерді ұстану керек?
  • Портреттің қандай түрлері бар?
  • Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу
    ПәнаралықбайланыстарСызу, бейнелеу өнері

    Алдыңғымеңгерілген білім

    Портрет түрлерін біледі
    Сабақбарысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтажоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 2мин









    3мин



    «Қол жесті» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу;Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топқа бір-бірін тану үшін 30 секунд беріледі..

    Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі1-топ «Портрет»2- топ «жанр»3- топ «Портрет түрі»1 тапсырма. «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.





    - суреттерде кімдер бейнеленген?- адамдардың суретін салу қалай аталады?-суреттерде қандай түстер қолданылған?ҚБ «Қол сигналы» әдісіОқушыларға сұрақ қойю арқылы білімін тексеру.1.     Бейнелеу өнерінің түрлерін атта?2.     Кескіндеме, оның жанырлары туралы айт?3.     Пейзаж деген не?4.     Натюрморт қандай мағынаны білдіреді?5.     Тақырыптық сурет туралы айт?









    қима қағаздар







    суреттер
    Сабақ ортасы 15 мин











    15 мин











    Жаңа сабақ<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>Портрет- бейнелеу өнерінің адамды бейнелейтін жанры.Салтанатты портрет- арнайы сәнді киінген, сымбаттыадамды бейнелейді.Камералық портрет – адам қарапайым, табиғи қалыпта бейнеленеді.Топтық портрет – екі немесе бірнеше адам бейнеленеді.Жұптық портрет – ерлі-зайыптылар, туған- туыстар,жолдастар бейнеленеді.Автопортрет – суретшінің өзін бейнелеуі. Ой шақыру.Картиналарды қарастырып, келесі сұрақтарды қою ұсынылады: :
  • Картинада не байқап тұрсыздар?
  • Неге бұл картиналар портрет деп аталады?
  • Портрет дегеніміз не? Қалай ойлайсыздар?
  • Бұл картиналарда адамдардың бейнесі қалай бейнеленген?
  • Портреттің қандай түрлерімен таныссыңдар?
  • Суретшілер қандай визуалды элементтер қолданған?
  • Сіздер қалай ойлайсыздар, «визуалды элемент» дегеніміз не?
  • 3 Бұл картина арқылы қандай идея және көңіл- күй берілген? Суретші бізге не айтқысы келді2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі.
  • Портрет жанрына сипаттама беру
  • Портреттің түрлерін атау;
  • Ақпарат көздерін пайдалану арқылы оқулықтағы кез келген портретке таныстырылым жасау
  • Дескрипторлар:
  • Оқушылар портрет жанры туралы біледі;
  • Портреттің түрлерін талдайды;
  • Ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;
  • ҚБ «Бағдаршам» әдісі3-тапсырма. Саралау тапсырмасы «Портрет» әдісіЖеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін СалуДескрипторлар:
  • Оқушылар портрет салу ережелерін біледі;
  • Портрет салудағы эстетикалық талаптарды орындайды;
  • ҚБ «Бас бармақ» әдісіПортрет жанрының түрлерін оқушылармен бірге мысал негізінде қарастырып өту ұсынылады.
  • Парадтық
  • Камералық
  • Топтық
  • Миниатюрлік
  • Тарихи
  • Серуендік- портрет
  • Отбасылық
  • Діни портреттер
  • Автопортрет
  • Презентация: Оқушылар өздерінің зерттеу жұмысын таныстырады. Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя аладыСабақты бекіту.
  • Портрет дегеніміз не?
  • Портрет түрлерін ата?
  • Қорытынды әңгіме жүргізу.


    постер, маркер







    А3 қағаз, қарындаш



    Сабақтыңсоңы5 минКері байланыс«Бір сөзбен» стратегиясыОқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану.

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінтексеружоспарыңыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Саралау тапсырмасыжеке жұмыста«Портрет» әдісі арқылы жүргізілді. Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады;қабілеті жоғары оқушылар адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді;

    «Қол сигналы» әдісі, «бағдаршам», «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. . Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады.Қауіпсіздік техникасы ережелерін, АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Муканова Тансулу Замадуновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-19
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568859915
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999