Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Презентация слайдының макеті
Материал жайлы қысқаша түсінік: • Слайдтқа макет тандап білу; • Power Point презентацияны әрлеуде дайын шаблон үлгілерін қолдану;
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:
3 Бөлім. Мамандықтар әлемі Сынып 4Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыПрезентация слайдының макеті
Осы сабақ арқылы жүзеге асатың оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



4.2.3.1. слайдтқа макет дайындау
Сабақ мақсаттары
  • Слайдтқа макет тандап білу;
  • Power Point  презентацияны әрлеуде дайын шаблон үлгілерін қолдану;
  • Бағалау критерийлері
  • Слайдтқа не үшін макет тандайтынымызды біледі;
  • Дизайн шаблондарын қолданады;
  • Слайд бағытын өзгерте алады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:-бір-бірінің суреттерін және презентациясын талдау.Пәндік лексика және терминология:Макет-Макет-LayoutДизайн-Дизайн-PesignСлайд-Слайд-SlideШаблон-үлгі-templateДиалог /жазу үшін қажетті сөз тіркестер:Жаңа слайд құру барысында өзіме ұнаған макетті тандадым, өйткені...Презентация құрғанда безендіру шаблондарын қолдану үшін .....

    Құндылықтарды дарыту Тәжірибелік жұмыс барысында академиялық тұтастықты сақтау, өзара бағалау. Топта жұмыс істей білу, сыныптастардың жауаптарын тыңдау, объективті бағалау, этика нормаларын сақтау қабілеті арқылы бір-біріне құрметпен қарау.

    Пәнаралық байланыстарӨнер (дайын дизайнмен жұмыс кезінде);Қазақ тілі (“Мамандықтар әлемі” тақырыбы аясында)

    Осыған дейін меңгерілген білімПерзентацияда гиперсілтемелер құру.







    Жоспар
    Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақытСабақтағы іс - әрекеттер

    Дереккөздер
    Сабақтың басы5 мин
  • Білімді өзектендіру.
  • Сәлемдесу. «Жылдам тап» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.
  • Көрсетілім кезінде презентация қандай сипаттарға ие?
  • слайд өлшемі, слайдтың орналасы ішінде шаблон және нысандар, шаблон үлгісі, слайдтан-слайдтқа көшу әсері.
  • Презентацияны қандай жолмен жасауға болады?
  • Жаңа презентация (түзетулері жоқ бос презентация), шаблон үлгісінен автомазмұн шеберінен, компьютерде қол жетімді презентациядан жасауға болады.Оқушылар біріге отырып сабақ мақсаттарын және бағалау критерийлерін талдайды.
    Презентация



    Сабақтың ортасы 2 мин



    10 мин







    17 мин





























    3 мин
    Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту, 1,2 сандарын санау арқылы 2 топқа бөлінеді.1- топ: Шаблон;2-топ: Презентация.

    Жаңа тақырыпты ашу үшін «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі арқылы видеоролигін көреді. Пікірталас.Топтық жұмыс. Төмендегі тақырыптарға 5 слайдтан тұратын презентация дайындау.1-тапсырма: 1-топ: «Мен дәрігер боламын»2-топ: «Мен мұғалім боламын» ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» Дескритор:- слайд бетінің параметрін өзгерте алады;-слайды бағытын ауыстыра алады; -слайдының фонын ауыстыра алады; -макет тандай алады;-шаблонды тандай алады;- орнымен суреттерді қояды;- мәтінді қояды;-гиперсілтеме қоя біледі;-презентацияны сақтай алады.



    Жұптық жұмыс.2-тапсырма: Логикалық ойлау қабілеті, есте сақтау қабілетін дамыту мақсатында сәйкестендіру кестесін толырады.

    Дескриптор: - слайд бағытын біледі;-слайд макетін біледі;-слайд безендіру шаблонын біледі.





    Карточкілер











    <Object: word/embeddings/oleObject4.bin>





    Жұмыс үстел бетінде дайын суреттер, мәтіндер.







































    Сабақтың соңы3 минРефлексия пирамидасы әдісі бойынша.-Мен түсіндім-Мен әлі де түсінгім келеді-Мен көбірек білгім келеді

    <Object: word/embeddings/oleObject5.bin>
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Оқушылар біріге отырып, сабақ мақсаттарын және бағалау критерийлерін талдайды. Топтық жұмыс атқарған кезде әр оқушы өз деңгейінде жұмыс жасайды. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті, есте сақтау қабілетін дамыту мақсатында сәйкестендіру кестесін толырады. Оқушыларға көмек көрсету.

    Топтық жұмыста ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» ,Жұптық жұмыс ҚБ: Оқушылар бір-бірін «Шапалақ ұр»әдісі арқылы бағалауИнформатика кабинетінің ережелерін естеріне түсіру


    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Жаңа тақырыпты ашу үшін « Тақырыптар мен макеттерін пайдаланып презентцияны пішімдеу » видеоролигін көрді. Оқушылардың арасында пікірталас болды. Топтық жұмысқа оқушыларға төмендегі тақырыптарға «Мен дәрігер боламын» және «Мен мұғалім боламын» слайдтан тұратын презентация дайындады.



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мынбаева Камшат Жидебаевана
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-07
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573129496
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999