Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Психомоториканы және сенсорлық үдерісті дамыту жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Үйден оқитын оқушыға сабақ беретін мұғалімдерге
Материалды ашып қарау




Атырау облысыҚызылқоға ауданыСағыз селосы№ 9 орта мектеп

















«Психомоториканы және сенсорлы үрдістерді дамыту» пәніне арналған күнтізбелік жоспар

2017-2018 оқу жылы











Мектеп психологы: Ә.Жексенова

















Бекітемін: ________________ Келісемін:__________________Мектеп директоры: У.Адилов Оқу ісінің меңгерушісі: Г.Қалиева«_____»__________ 2017 ж «_____»__________ 2017 ж











Т ү с і н і к х а т1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және орташа ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.2. Зияты зақымдалған оқушыларды гуманды және жекешелендіріп тәрбиелеу және оқыту тапсырмалары олардың толыққанды дамуына керекті жағдайларын, оқу жұмыстарының субъектісі болып қалыптасуын талап етеді. 3. Түзету жұмыстарының берілген бағдарламаның теориялық негізі Л.С.Выготскийдің тұжырымдамалық теориялық жағдайы: 1) ауытқумен және қалыпты дамып жатқан балалардың ортақ даму заңдылықтары; 2) оның орын басу мүмкіндіктері мен кемістіктің құрылымы; 3) ақауы бар баланы зерттеуде жүйелі жол табу қолданысы; 4) психологиялық көмек ұйымдастыруда оның өзекті және жақын даму аймағы; 5) психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламасын іске асыру барысында балаларға жеке және саралауға үйрету болып табылады.4. Оқу пәнінің мақсаты «Психомоторика мен сенсорлы үдерістің дамуы» - баламен әр түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін танып білуде тиімді шарттың қалыптасуы болып табылады; баланың қоғамда тиімді әлеуметтеніп және психикасының дамуына әсер ететін қоршаған орта жайлы көпқырлы дұрыс көріністі беру.5. Негізгі міндеттер. Мақсатқа жету үшін келесі тапсырмаларды орындаумен шектеледі:1) бақылау, салыстыру, заттардың белгілерімен еліктеулерді және оларды сөйлеу тілі кезінде жеткізе білу есте сақтау барысында психологиялық процесстердің дамуы, ойлауы, сөйлеу тілі, қабылдауы;2) сезім мүшелерінің дамуын қалыптастыру қоршаған ортадаға барлық жағдайларды қабылдау, кемістіктерді түзету заттардың ерекше белгілерін, түстерін олардың орнын, қоршаған ортаны уақыт бірліктерін ажырату;3) қоршаған ортаға бейімделу;4) есту және сөйлеу ерекшеліктерін дамыту;5) эстетикалық қабілетті дамыту (түс, дәм, иіс, дыбыс, ырғақ);6) сенсорлы қызметтің дамуы;7) сөйлеу аппаратын дамыту;8) моторикадағы кемшіліктерді түзету, көру-қимыл ерекшеліктерін, қозғалыспен іс-әрекеттегі тұрақтылығын дамыту;9) ерік-жігерлік этикалық өлшемдерді дамыту, әдеби шығармаларды қабылдау; 10) назар аударуымен есте сақтауын дамыту (ойындар, назар аударуға арналған жаттығулар, есептеуіштерді жаттау).6. Оқу тәрбиелеу, түзету дамыту жұмыстары барысында кіші мектеп жасында ойын әрекеті негізгі рөлді алады. 7. Түзеу жұмыстары келесі бөлімдерден құрылады:1) психомотрлы процестердің және диагностиканың жағдайы;2) дене моторикасы ұсақ моториканы және қол саусақ моторикасын дамыту;3) қозғалыс әрекетін дамыту;4) кинестикалық және кинетикалық даму;5) көлемді, түрді, түсті және заттардың құрылымын ажырату;6) заттардың ерекше белгілерін қабылдау;7) көру арқылы есте сақтау барысында көру қабылдауын дамыту;8) есту арқылы есту қабілетін дамыту;9) қоршаған ортаны қабылдау және түсіну;10) уақытты қабылдау.8. Пәнді оқытуда сағат саны:1 –ші сыныпта аптасына 2 сағат, жылына 66 сағат 1 сынып

Р/сСабақтың тақырыбыСағат саныӨткізілетін уақытыЖауапты

Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту
  • 1
  • Ірі моториканы дамыту

    27.09.20178.09.2017психолог
  • 2
  • Қол қимыл моторикасын дамыту114.09.2017

  • Тепе-теңдік қалпын сақтау 115.09.2017психолог
  • 3
  • Дене мүшелердің үйлесімді қызметі(қол қимылы, жүру бағытын өзгертіп қозғалыс жасау) 121.09.2017

    психолог
  • 4
  • Қол саусақтар ұсақ моторикасын дамыту222.09.201728.09.2017психолог
  • 5
  • Саусақ жаттығулары229.09.20175.10.2017психолог
  • 6
  • Үлгімен жүріп өту16.10.2017психолог
  • 7
  • Қолдың және көру мүшесінің ерекшелгін дамыту112.10.2017психолог
  • 8
  • Жапсыру жұмыс техникасы, майысқан қағаздарды тігінен қию113.10.2017психолог
    Түйсіну – қимылдарын қабылдауы
  • 9
  • Заттың көлемі бойынша көлемін түсіну(үлкен, кіші, өте үлкен) 119.10.2017психолог
  • 10
  • Дидактикалық ойындар220.10.201726.10.2017

    психолог
  • 11
  • Тік пішіндерді және заттарды ажырату127.10.2017

    психолог
  • Ермексазбен жұмыс 29.11.201710.11.2017психолог
  • 13
  • Ірі мозайкамен жұмыс216.11.201717.11.2017

    психолог
    Кинестикалық және кинетикалық даму
  • 14
  • Дененің әр түрлі қалпын қалыптастыру223.11.201724.11.2017

    психолог
  • 15


  • Дидактикалық ойындар «Өзен теңселіп жатыр» дененің жоғарғы және төмен бөліктерінің қозғалысы 2

    30.11.20177.12.2017психолог
  • 16
  • Бас қалпының қозғалысы 18.12.2017

    психолог
    Заттардың түрін, түсін, құрылымын қабылдау
  • 17
  • Сенсорикалық үлгідегі геометриялық пішіндер(дөңгелек, төрбұрыш,тік бұрыш, ұшбұрыш)114.12.2017

    психолог
  • 18
  • Заттарды түрін ажырату115.12.2017

    психолог
  • 19
  • Заттарды топтастыру (түріне, түсіне сәйкес) 121.12.2017

    психолог
  • 20
  • Дидактикалық ойындар «Пішіндерге сәйкес заттарды біріктіру) 222.12.201728.12.2017психолог
  • 21
  • Заттардың көлеміне сәйкес ажырату(үлкен-кіші)111.01.2018психолог
  • 22
  • Ұзындығына және биіктігіне сәйкес екі затты ажырату112.01.2018психолог
  • 23
  • Ені мен қалыңдығына сәйкес екі затты ажырату 118.01.2018

    психолог
  • 24
  • Геометриялық пішіндерді құрастыру



    119.01.2018

    психолог
  • 25
  • Негізгі тұстермен таныс (қызыл, сары, жасыл, көк, ақ)225.01.201826.01.2018



    психолог
  • 26
  • Дидактикалық ойын «Заттың түсін айт» Көлемді заттардың құрылымы21.02.20182.02.2018



    психолог
    Көру арқылы көру қабілетін дамыту
  • 27
  • Талдау және жинақтау әдісі18.02.2018

    психолог
  • 28
  • Заттарды айырмашылықтарын салыстыру

    2

    9.02.201815.02.2018

    психолог

  • 29
  • Дидактикалық ойындар «Қай зат жетіспейді»116.02.2018

    психолог
    Заттардың ерекше белгілерін қабылдау
  • 30
  • Заттың температурасын ажырату122.02.2018

    психолог
  • 31


  • Дәмдік сапаларды айыра білу (қышқыл, тәтті, тұзды)

    2

    23.02.20181.03..2018психолог
  • 32
  • Дидактикалық ойын 22.03.20189.03.2018психолог
    Есту арқылы есту қабілетін дамыту
  • 33
  • Қоршаған орта дыбыстарын ажырату және тану

    1

    15.03.2018психолог

  • 34
  • Дидактикалық ойындар216.03.20185.04.2018психолог
  • 35
  • Есту арқылы танымын түрлі әуендік дыбыстарды, қоршаған орта дыбыстарын ажырату16.04.2018психолог
    Қоршаған ортаны қабылдау
  • 36
  • Өз дене мүшесінде бейімделу(оң жақ, сол жақ, қол-аяқ)

    1

    12.04.2018психолог

  • 37
  • Мектеп ішіне бейімделу(алға-артқа)113.04.2018психолог
  • 38


  • Сызық бойымен тұруға бейімделу119.04.2018психолог

  • 39
  • Дәптер парақшасына бейімделу

    120.04.2018психолог
    Уақытты қабылдау
  • 40
  • Тәулік226.04.201827.04.2018психолог
  • 41
  • Тәулік бөліктері(таңертең, күндіз, кеш, түн)

    1

    03.05.2018психолог
  • Тәуліктің графикалық моделі14.05.2018психолог
  • 43
  • Іс-әрекеттің кезектілігі110.05.2018психолог
  • 44
  • Бүгін, кеше түсініктерін қалыптастыру211.05.201817.05.2018психолог
  • 45
  • Апта, жеті күн күндердің кезектілігі118.05.2018психолог
  • 46
  • Дидактикалық ойындар «Көңілді апта»Таным процестеріне сәйкес бақылау диагносикасы2

    24.05.201825.05.2018психолог
    Барлығы: 66 сағат
    Мектеп психологы: Ә. Жексенова





































    Атырау облысыҚызылқоға ауданыСағыз селосы№ 9 орта мектеп

















    «Психомоториканы және сенсорлы үрдістерді дамыту» пәніне арналған күнтізбелік жоспар

    2017-2018 оқу жылы











    Мектеп психологы: Ә.Жексенова

















    Бекітемін: ________________ Келісемін:__________________Мектеп директоры: У.Адилов Оқу ісінің меңгерушісі: Г.Қалиева«_____»__________ 2017 ж «_____»__________ 2017 ж











    Т ү с і н і к х а т1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және орташа ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.2. Зияты зақымдалған оқушыларды гуманды және жекешелендіріп тәрбиелеу және оқыту тапсырмалары олардың толыққанды дамуына керекті жағдайларын, оқу жұмыстарының субъектісі болып қалыптасуын талап етеді. 3. Түзету жұмыстарының берілген бағдарламаның теориялық негізі Л.С.Выготскийдің тұжырымдамалық теориялық жағдайы: 1) ауытқумен және қалыпты дамып жатқан балалардың ортақ даму заңдылықтары; 2) оның орын басу мүмкіндіктері мен кемістіктің құрылымы; 3) ақауы бар баланы зерттеуде жүйелі жол табу қолданысы; 4) психологиялық көмек ұйымдастыруда оның өзекті және жақын даму аймағы; 5) психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламасын іске асыру барысында балаларға жеке және саралауға үйрету болып табылады.4. Оқу пәнінің мақсаты «Психомоторика мен сенсорлы үдерістің дамуы» - баламен әр түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін танып білуде тиімді шарттың қалыптасуы болып табылады; баланың қоғамда тиімді әлеуметтеніп және психикасының дамуына әсер ететін қоршаған орта жайлы көпқырлы дұрыс көріністі беру.5. Негізгі міндеттер. Мақсатқа жету үшін келесі тапсырмаларды орындаумен шектеледі:1) бақылау, салыстыру, заттардың белгілерімен еліктеулерді және оларды сөйлеу тілі кезінде жеткізе білу есте сақтау барысында психологиялық процесстердің дамуы, ойлауы, сөйлеу тілі, қабылдауы;2) сезім мүшелерінің дамуын қалыптастыру қоршаған ортадаға барлық жағдайларды қабылдау, кемістіктерді түзету заттардың ерекше белгілерін, түстерін олардың орнын, қоршаған ортаны уақыт бірліктерін ажырату;3) қоршаған ортаға бейімделу;4) есту және сөйлеу ерекшеліктерін дамыту;5) эстетикалық қабілетті дамыту (түс, дәм, иіс, дыбыс, ырғақ);6) сенсорлы қызметтің дамуы;7) сөйлеу аппаратын дамыту;8) моторикадағы кемшіліктерді түзету, көру-қимыл ерекшеліктерін, қозғалыспен іс-әрекеттегі тұрақтылығын дамыту;9) ерік-жігерлік этикалық өлшемдерді дамыту, әдеби шығармаларды қабылдау; 10) назар аударуымен есте сақтауын дамыту (ойындар, назар аударуға арналған жаттығулар, есептеуіштерді жаттау).6. Оқу тәрбиелеу, түзету дамыту жұмыстары барысында кіші мектеп жасында ойын әрекеті негізгі рөлді алады. 7. Түзеу жұмыстары келесі бөлімдерден құрылады:1) психомотрлы процестердің және диагностиканың жағдайы;2) дене моторикасы ұсақ моториканы және қол саусақ моторикасын дамыту;3) қозғалыс әрекетін дамыту;4) кинестикалық және кинетикалық даму;5) көлемді, түрді, түсті және заттардың құрылымын ажырату;6) заттардың ерекше белгілерін қабылдау;7) көру арқылы есте сақтау барысында көру қабылдауын дамыту;8) есту арқылы есту қабілетін дамыту;9) қоршаған ортаны қабылдау және түсіну;10) уақытты қабылдау.8. Пәнді оқытуда сағат саны:3-ші сыныпта аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат;

    3 сынып

    Р/сСабақтың тақырыбыСағат саныӨткізілетін уақытыЖауапты

    Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту
    1Қабылданған балаларды тексеруНақты бір заттармен белгілерді дамытуға арналған жаттығулар 15.09.2017

    психолог
    2 Әртүрлі бұлшық еттердің қозғалысына сәйкес дамыту жұмыстарын жасау 18.09.2017 психолог
    3 Екі -үш құрылымды тапсырмаларды мақсатты түрде орындауға үйрету 112.09.2017психолог
    4Сөздік қолдау арқылы саусақ жаттығулары115.09.2017психолог
    5Қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жүзеге асыру (байлау, шешеу, бау байлау);119.09.2017психолог
    6Заттық суреттердің шетін айналдыра орау, әртүрлі бағытта сызықтау122.09.2017психолог
    7Үлгі бойынша салу; 126.09.2017психолог
    8Графикалық диктант129.09.2017психолог
    9Заттық суреттердің жиегі бойынша парақты қайшымен қию13.10.2017психолог
    10«Көлемді» және «үзілген» жапсыру жұмыстарын жасау.16.10.2017

    психолог
    Түйсіну – қимылдарын қабылдауы
    11Сипап сезу арқылы заттарды тану110.10.2017психолог
    12 Әртүрлі қасиеттерін ажырату (жұмсақ және қатты, үлкен және кіші);113.10.2017психолог
    13Бетін сипап сезу арқылы анықтау (тегіс, қатпарлы, тікенекті, үлпілдек).117.10.2017психолог
    14 Дидактикалық ойын120.10.2017психолог
    15

    Сазбен немесе ермексазбен жұмыс Жемістер жасау 2

    24.10.201727.10.2017психолог
    16 Дене бөліктерінің (көз, ауыз, саусақтар) статикалық және динамикалық әртүрлі қалыптарының дамуын сезіну 17.11.2017психолог
    17Өзіндік сезімдерін сөзбен жеткізу.110.11.2017психолог
    18 Қимылдың бейнелілігі (жануарларды салу, мектептегі шараларда сахналау).114.11.2017психолог
    19 Заттарды салыстыру және оның қалпын сөзбен түсіндіру 117.11.2017психолог
    20«Сопақ» сөзінің мағынасы. Домалақ пен сопақты салыстыруға арналған жаттығулар221.11.201724.11.2017психолог
    21Геометриялық құрастырғыш бойынша әртүрлі қалыптардың кешенділігі;128.11.2017психолог
    22Заттардың көлемінің екі жағынан салыстыру және сөздік мағынасы (ұзын және кең, жіңішке және қысқа, т.б.);15.12.2017психолог
    23Дидактикалық ойын 28.12.201712.12.2017психолог
    24

    4-5 заттың көлемі жағынан бөлім реттіліктің құрылуы;Пәндердің өзіндік ерекшеленген белгілері бойынша топтастыру1

    15.12.2017

    психолог
    25Түстік спектрЖылы және суық түстер219.12.201722.12.2017

    психолог
    26Дидактикалық ойын 1 26.12.2017 психолог
    27Заттарды олардың жеке бөліктері арқылы білу19.01.2018психолог
    28Таныс заттардың бітпеген суреттерін аяқтау112.01.2018психолог
    29 Заттарды немесе ұсақ бөлшектегі құраманы құрастыру(пазлдар)116.01.2018психолог




    30Көріп қимылдаудың қол және көз координациясы бойынша жүзеге асыруКөрнекілік үлгі бойынша жиектас сызу119.01.2018психолог
    31Көрнекілік мәліметтің жалпы ерекшеленетін белгілерін табу (2 суретту салыстыру)123.01.2018психолог
    32Заттарды ажырамас қасиеттері мен сипаты бойынша салыстыруКөріп есте сақтауға арналған жаттығулар126.01.2018психолог
    33Дидактикалық ойын 130.01.2018психолог
    34Көруді алдын ала емдеу және түзетуге арналған жаттығулар1 2.02.2018психолог
    Заттардың жеке қасиеттері бойынша қабылдау

    35Сипап сезуін дамыту(жылырақ-салқынырақ) Сөздік мағынасы. Заттардың температурасын контраст бойынша анықтау(жылытқыш, үтік, шәйнек)26.02.20189.02.2018психолог
    36Тағамдық иіс пен дәмді ажырату және олардың сөздік мағынасы113.02.2018психолог
    37Заттардың әртүрлі сиаттарын анықтау(қатты, ұнтақ, ерігіштік)116.02.2018психолог
    38Дифференциялды ауырлық сезімінің дамуы(ауырлау-жеңілдеу)120.02.2018психолог
    39Алақанда өлшеу. Көз мөлшерімен салмағын өлшеу223.02.201827.02.2018психолог
    Естіп қабылдау мен есте сақтауды дамыту
    40Кеңістіктегі дыбыстың бағытын анықтау(оң жақтан-сол жақтан-алдыңғы жақтан-артқы жақтан)12.03.2018психолог
    41

    Дидактикалық ойын «Дыбыс қайдан шығады»

    2

    6.03.20189.03.2018психолог
    42Дыбыстық белгі арқылы әрекеттерді жасау(басты белгі градусқа бұру)113.03.2018

    43Дидактикалық ойын «Үзілген әуен»2

    16.03.201820.03.2018психолог
    44Әуендік және тілдік дыбыстардың тонның жоғарылығы арқылы ажырату13.04.2018психолог
    45Ырғақ бойынша әуендерді ажырату26.04.201810.04.2018психолог
    46Әуендіу үзінділерді тыңдау113.04.2018психолог
    47Ырғақ сезімдерін дамыту Дидактикалық ойын «Біз барабаншымыз»217.04.201820.04.2018психолог
    Кеңістікті қабылдау
    48Кеңістікте бағдарлау(бөлмеде және көшеде124.04.2018психолог
    49Кеңістіктегі қарым-қатынасты сөйлемдерді пайдалану арқылы сөзбен жеткізу 127.04.2018психолог
    50Кеңістік тәжірибесін дамыту14.05.2018психолог
    Орындалған тапсырманың сөздік есебі
    51Дидактикалық ойын «Қайда барасың, соны табасың»18.05.2018психолог
    52Бөлмедегі жиһаздардың орналасуын кеңістікте модельдеу111.05.2018психолог
    53

    Дидактикалық ойын «Бөлмені жабдықтайық»Қағазды «көзбен» тең 2 және 4 бөлікке бөлу115.05.2018психолог

    54Қағаздың тік және көлденең жиектеріне заттарды орналастыру118.05.2018

    55Тақтаға жапсырылған түрлі көлемдегі қағазға бағдар жасау (қағаздың көлденең орналасуы)122.05.2018психолог
    56Дидактикалық ойын125.05.2018психолог
    Барлығы: 68 сағат
    Мектеп психологы: Ә. Жексенова
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жексенова Әйгерім Тасболатқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-16
    Категория:
    Психология
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555419557
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999