Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қарақытай мемлекеті
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қарақытай мемлекеті
Материалды ашып қарау
Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімі: Бөлім 1A:Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейінМектеп:№127 ЖОМ
Уақыты:05.09.18жМұғалімніңаты-жөні: Д. Прназарова
Сынып: 5д,гҚатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы§1 Адамдардыңалғашқықоғамдықбірлестігі
Осысабақарқылыжүзегеасырылатыноқумақсаттары(оқу жоспарына сілтеме) 5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру.
Сабақтыңмақсаты
  • Алғашқыадамныңқалайпайдаболғанынтүсіндіреалады
  • Алғашқыадамдардыңбірлестікформаларынтүсіндіріп, ажыратаалады
  • ТілдікмақсаттарОқушытарихидеректердеберілгентеориялар мен гипотезалартуралыдискуссияғақатысаалады
    Құндылықтарды дарытуЕркіндік, теңдік, ұлттық ой-сана, патриотизм
    Пәнаралық байланыстарГеография, биология, Қазақстантарихы, экономика.
    Алдыңғы меңгерілген білім

    Алғашқы адамдардың шығуы, эволюция теориясы мен түрлердіңпайдаболуы, континенттердіңқалыптасуы мен климаттықөзгерістертуралыбіледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың қезеңдеріСабақтаорындалатын іс - әрекеттер

    Оқытуресурстары
    Сабақтың басы(БЫМ)Оқушыларүлестірілгениллюстрациялардықарап, олардыңарасындағыұқсастықтардыанықтайды. Оқушылар өз болжамдарымен бөліседі. Мұғалім адамдардың пайда болуы туралы бейнебаян көрсетеді. Оқушылардан ықтимал теорияны анықтау сұралады.Оқушылар «Менің ойымша, ежелгі адамдар … пайда болды, себебі …» тіркесі бойынша пікір алмасады.Гоминидтерден қазіргі адамдарға дейінгі эволюцияны бейнелейтін сурет, иллюстрациялар, алғашқы адамдардың пайда болуы туралы түрлі теориялар. http

    Алғашқы адамның пайда болуы туралы бейнекөрсетілімнің сілтемесі https://www.youtube.com/watch?v=6SWaYLbqfOM

    Сабақтыңортасы(Т)Оқушылартопқабөлініп, түрліресурстарды (интернет, мұғалім ұсынған материалдар) қолдана отырып, ежелгіадамдардыңпайдаболуытуралытеориянызерттейді. Зерттеу нәтижелерінен жоба (постер) әзірлейді.

    Талдау және талқылауПостерлерді қорғауПроблемалық сұрақтарға жауап беру.Бағалау критерийлері:
  • Оқушыларадамдардыңпайдаболуытуралыәртүрлі теория арқылы түсіндіреді
  • Дескрипторлар:
  • Топ біртеориянықарастырды.
  • Әртүрліресурстардықолданды.
  • Шағынжобаларындайындады.
  • Шағынжобаларынқорғады.
  • Проблемалықсұрақтарынажауапберді. 

    (Т) Топтарға қоғамдық ұйымдардың (тобыр, ру, қауым, тайпа) атауы алдын-ала жазылған 4 карточка беріледі. Оқушылар карточкаларды хронологиялық тәртіппен орналастыру керек. Барлық оқушылар тапсырманы дұрыс орындауы үшін терминдердің анықтамаларын беруге болады.

    (Т) Оқушыларды топқа бөліп, оларға алғашқы адамдардың бірлестік формаларын пантомимо түрінде бейнелеу тапсырылады. Тапсырманы орындап болған соң мұғалім оқушыларға алғашқы адамдардың өміріндегі өзгерістер туралы аргументтік шешім, қорытынды жасауды ұсынады.

    Бағалаукритерийлері:
  • Оқушыларадамдардыңбірігуініңбастапқынысандарынажыратажәнекөрсетеалады.
  • Дескрипторлар:
  • Оқушылардың әртістік қабілеттері.
  • Пантонимадаадамдарбірігуініңәртүрлінысандарбейнелеуі.
  • Қорытындыжасайды.




  • Адамның пайда болуы туралы теориялар http://www.licey.net/myth/book1/bibliyaSotvoreniehttp://www.pavluchenkov.ru/teoria_kulturi/tp/index.html

    Әлем мен адамның қалыптасуы. Адам мен Хауа.

    Сабақтыңсоңы) Зерттеу нәтижесінде оқушылар адамның шығуы туралы түрлі теорияларды талдап, қорытынды жасай алады.

    Рефлексия. Оқушылар сабақта алған білімдерін қорытындылау үшін «Білемін, білгім келеді, үйрендім» (ББҮ стратегиясы) кестесін толтырады.





    Тексерілді:

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Мусаева Мейрамкуль Султановна
    Жарияланған уақыты:
    2018-11-06
    Категория:
    Сурет
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1541520983
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999