Осы аптаның үздік көрнекіліктері
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ЛАТЫН ӘЛІПБИІНІҢ ТАРИХЫ МЕН МАҢЫЗЫ
Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниедегі жолдардың барлығы Римге алып барады» - деген секілді «Дүниедегі тілдердің барлығы латын тіліне алып барады». Бүгінгі күнгі бұқаралық ақпарат құралдары мен зиялы қауым өкілдері арасында кеңінен талқыланып жатқан мәселелердің бірі – қазақ тілін латын әліпбиіне көшіру үрдісі. Себебі жазу – белгілі бір әріптердің жиынтығы ғана емес, ұлттың өзіндік болмысын танытатын таңбалар жүйесі, сол ұлттың тарихы, мәдениетінің таңбаланған жәдігері. Әр халықтың рухани, мәдени өсуін, ғылымы мен білімінің, барлық саладағы даму деңгейін көрсететін маңызы зор әлеуметтік-мәдени құбылыс. Жазу арқылы өткен мен бүгінгі және болашақ өміріміз жалғастық табады. Ол – ұрпақтар сабақтастығын қамтамасыз ететін алтын көпір. Ал, жазудың өзгертілуі сол халықтың қоғамдық өмірінің барлық саласына, рухани әлемі мен мәдени деңгейіне, тіпті, әлеуметтік психологиясына әсер етеді.Бұқаралық ақпарат деректеріне сүйенсек, бүгінде әлемнің 70% елдері латын жазуы арқылы білімді игеріп, ғылыми зерттеулермен танысуда . Бұл дегеніміз – білім, ғылым, саясат пен техника, мәдениет пен өнер, спорт т.б. қатысты жазбаша ақпараттың барлығы дерлік латын графикасымен беріледі, қоғамдық өмірдегі жаңалықтардың басым бөлігі осы графиканың негізінде таралады дегенді білідерді. Демек, латын әліпбиінің біздің отанымыздың әлемдегі дамыған 50 елдің қатарына қосылу талабының орындалуы жолында маңызды роль атқаратыны сөзсіз.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Сағынтай Шырын Абзалқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Организационный момент.
Ребята, сегодня у нас первый урок физкультуры.
Что такое физкультура?
Тренировка и игра.
Что такое физкультура?
Физ, и –куль, и –ту, и –ра.
Руки вверх, руки вниз – это физ-,
Крутим шею словно руль – это –куль-,
Ловко прыгай в высоту – это –ту-,
Бегай полчаса с утра – это –ра.
Занимаясь этим делом,
Станешь ловким, сильным, смелым.
Плюс хорошая фигура.
Вот, что значит физ-куль-ту-ра.
Чтобы быть сильными, ловкими, смелыми и выносливыми надо изучать свой организм и тренировать его. По телевизору вы, наверное, видели, как выступают спортсмены на соревнованиях, показывают своё мастерство. А вот вы, пока ещё маленькие дети, и можете научиться различным упражнениям, играм, научиться правильно бегать, прыгать, метать соревноваться на уроке физкультуры. Здесь вы начнёте свой путь к здоровью, красоте, физической закалке, спорту.
А начнём мы с самого простого – с осанки. Осанка – это привычная поза спокойно стоящего человека. Плохая, неправильная осанка приносит вред здоровью. А как некрасиво выглядит человек, у которого плохая осанка. Правильная осанка не только делает фигуру стройной, но и придаёт человеку уверенность в себе, бодрость, жизнерадостность.
Дене шынықтыру
Мақала
Барлығы
Организационный момент:
• построение
• приветствие
• обратить внимание на форму
• сообщение темы урока: «Техника бросков и метаний различных снарядов в цель и на дальность»
• объяснение учебной цели урока: «Знать и понимать двигательные навыки для развития точности, контроля и маневренности в небольшом диапазоне спортивно - специфических двигательных действий»
• напоминание о технике безопасности
Ходьба:
1) на носках, руки вверх, вращения кистями;
2) на пятках, руки перед грудью, пальцы скрепить в замок, предплечья сомкнуты, вращения кистями;
3) на внешней стороне стопы, кисти в замок, ладони прижать к груди, локти в стороны, на каждый шаг руки вытягивать вперёд, ладони поворачивать от себя – и.п.;
4) на внутренней стороне стопы, руки внизу сзади, кисти в замок, на каждый шаг мах руками назад вверх;
5) перекатом с пятки на носок, левая рука вверху, правая внизу.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
6 сынып
Организационный момент урока: построение, приветствие, психологический настрой. Мотивация деятельности учащихся на предстоящий урок.
Активити «Делай за мной»
Учитель вслух говорит и показывает различные упражнения руками перед классом, учащиеся повторяют за ним, через несколько упражнений учитель говорит одни упражнения, а показывает другие, чтобы запутать. Учащиеся должны выполнять только те упражнения, которые говорит учитель.Допустившие ошибку делают шаг вперед и продолжают игру. Отметить самых внимательных..
Презентация «Лидер в команде»Учитель подводит учащихся к осознанию темы.Знакомство с ЦО иЦУ, критериями оценивания.
Специальные разминочные упражнения с мячами.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
6 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері