Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Визуалды өнерМектеп: Құрманғазы Сағырбайұлы
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Күлбаева Нұргүл
Сынып: 6 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҚазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.2.1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Қазақстандық суретшілердің портрет жанрындағы картиналарын зерттейді.Оқушылардың басым бөлігі:Суретшілердің жұмыстарындағы ерекшеліктері туралы білім мен түсінігін көрсетеді.Кейбірі: Отандық суретшілер картиналарын зерттейді.
Жетістік критерийлері
  • Отандық суретшілердің картиналарын зерттейді.
  • Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ерекшеліктерді анықтайды.
  • Қазақстандық суретшілердің жұмыстарының негізінде эскиз орындайды.
  • Тілдік мақсаттар

    Портреттерге тән ерекшеліктерін сипаттайды.Өнер-Искусство-Art..
    Құндылықтар- ды дарыту Еңбексүйгіштікке,шыдамдылық,шеберлік қабілетін арртыру.
    Пәнаралық байланыстарӘдебиет,тарих, математика
    АКТ қолдану дағдылары Бейнежазба аркылы портрет жанрларын корсету
    Бастапқы білім

    Оқушылар осыдан бұрын портрет жанрымен таныс
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Сабақтың басы

    Сұрақтарға жауап бер: «Абай» портреті. Оқушыларға қазақ ақыны Абай Құнанбаевтың әртүрлі суретшілермен салынған үш портретін қарастырады:
  • Картинада кім бейнеленген? Кейіпкердің мінезін суреттеңіз.
  • Картинаның авторын білесіздер ме?
  • Суретші көрерменге не айқтысы келеді?
  • Портреттер несімен ерекшеленеді?
  • Сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен танысу.


    Сабақтың ортасы Қазақстандық суретші Гульфайрус Исмаилованың «Қазақ вальсі» картинасын қарастырыңыздар.
  • Картинада не бейнеленген?
  • Картинаның кейіпкерін танисыздар ма?
  • Портрет қандай түрге жатады? Неліктен?
  • Суретші бізге не суреттегісі келді?
  • Портрет сіздерге қандай көңіл-күй сыйлайды?


  • Абрам Черкасский «Дина Нурпеисова и Джамбул» Сабур АбдрасуловичМамбеев «Девушка у окна» Килибаев Нурлан "Орлан"Талқылау үшін сұрақтар:
  • Картинаның идеясы қандай?
  • Портрет қандай колоритте орындалған? Неліктен?
  • Картинаның атауын қалай қояр едіңіз?
  • Қазақстандық суретшілердің портреттеріндегі ұқсастық не?
  • Қазақстандық кескіндемешілердің ортақ визуалды элементтерін ата?


  • Қазақстандық суретшілердің жұмыстарына ұлттық колорит кейіпкерлердің мінездері және т.б..

    Практикалық тапсырма.Бағалау критерийлері:
  • Кейіпкердің мінезін суреттейді;
  • Композиция;
  • Көркемдік элементтерді, стилистиканы қолданады.
  • Оқушылардың практикалық тапсырмалары альбомда орындалады.

















































    Сабақтың соңыБағалауОқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайдыРефлексия:Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім?- нені толық түсінбедім?- немен жұмысты жалғастыру қажет?



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Оқушылардың жұмысын қадағалй отырып, қажеттілігіне қарай тапсырма беремін
  • Сабақ барысында оқушыларды қалыптастырушы бағамен бағалауМадақтауЖұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Күлбаева Нұргүл Қуанышбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-05-17
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1558112928
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999