Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Қазақтың ұлттық киімі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге және оқушыларға
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Дизайн және технологияКүні:Сынып: 8 қыздарМектеп:Абай атындағы №4 ЖОМ.Мұғалімнің аты-жөні: Менлибаева ЖҚатыспағандар: Қатысқандар:
Сабақтың тақырыбыҚазақтың ұлттық киімі. Этностиль. Ою-өрнек стилизациясы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.2.1 - Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету.8.1.3.1 - Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруды өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық- коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы)
Ойлау дағдысының деңгейі(Блум таксономиясы бойынша)Білу және түсіну
Сабақтың мақсатыБарлығы: Тарихи және мәдени өнер туындыларын зерттей отырып, кез-келген заттарды ұлттық нақышта стилизациялай алады.Көпшілігі: Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда, өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолданып, жұмыс барысында қажетті материалдарды пайдалану. Кейбіреуі: АКТ қолдана отырып, өз идеясымен шығармашылық жұмыстарда орындау.
Бағалау критерийі
  • Тарихи және мәдени өнер туындыларын зерттей отырып, кез-келген заттарды ұлттық нақышта стилизациялай алды.
  • Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда, өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолданып, жұмыс барысында қажетті материалдарды пайдаланды.
  • АКТ қолдана отырып, өз идеясымен шығармашылық жұмыстарда орындады.
  • Тілдік мақсаттар





    Стилизация-( латынша-жазу желісі)-нәрсені әсіреңкілеп бейнелеу. Нобай – ( фр. esquisse-алғашқы долбар сурет)-көркем сурет туындыларының, құрылыстардың, механизмдердің тұтас немесе жеке бөліктердің алдын-ала жасалған жоба суреті; қолмен, масштабы көз мөлшерімен есептеліп жасалынатын сызба.Симметрия-қандай да бір заттың екі жағының тепе-теңдігі, сәйкестігі. Ассиметрия – (гр. Asymmetria-сәйкес емес)-бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық.Диза́йн — көркем сурет және сәулет өнерінің өнеркәсіп бұйымдарының ең үздік үлгілерін жасау және заттық ортаны үйлестіру шараларын қамтитын бағытының атауы. Дизайн қызметінің ерекшелігі – әсем әрі көркем жасалған тұтыну заттары мен бұйымдардың қоршаған ортаға лайық үйлесімін жүзеге асырып, ұдайы олардың жаңа үлгілерін ойлап табу.
    Құндылықтарға баулу-қоршаған ортадағы бұйымдардың әсемдігін,көркемдігін бағалай білу-төзімділікті,басқаның еңбегін бағалау қасиеттерін дарыту-тапсырманы талқылау барысында бір-бірімен ынтымақтастық қарым-қатынас-жауапкершілікті сезіну.
    Пəнаралық байланысҚазақстан тарихы, әдебиет
    Алдыңғы білімҚазақтың ұлттық киімдері туралы білімдерін бүгінгі тапсырмалармен байланыстыра отырып одан әрі жетілдіру.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар
    Сабақтың басы8 минут1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға жағымды көңіл-күй сыйлау барысында «Өзіңе сен де, қадам жаса» тақырыбында тәсілді көрсету..2. Топқа біріктіру: Оқушыларды түрлі конверттерге салынған суреттер арқылы топқа бірігеді.1-топ Ерлер киімі2-топ Әйелдер киіміТапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Ұлттық киімдердің бірнеше түрлерін топтардың алдына береміз. Олар осы киімдердің қалай аталатындығын, кім киетіндігін, қандай матадан тігілетіндігін АКТ пайдалана отырып ізденеді. Әр топ өздеріне түскен суреттерді жинақтай отырып жалпылама түсінік береді.Дескриптор:
  • Киім атауларын дұрыс тапты.
  • Ол киімді қай жастағы адамдар киетіндігін біледі.
  • Киімдерге қандай материалдар қолданғанын біледі.
  • Бағалау.Мақтау, мадақтау арқылы бағалау.

    Конверттер, суреттер
    Сабақтың ортасы29 минутТапсырма. Топтық жұмысПостер жасау.А1 форматына ерлер және әйелдердің киім үлгісін бейнелеп жабыстыру техникасында жұмыс орындайды.
  • топ ерлердің киімін түрлі -түсті қағаздармен
  • топ әйелдердің киімін матамен жабыстырып орындайды.
  • Әр топтан үш оқушыдан шығып жасаған жұмыстарын қорғайды. Дескриптор:
  • Киімдердің пропорциясын дұрыс бейнелейді;
  • Берілген материалдарды дұрыс қолдана алады.
  • Жұмысты нақты дәлелдер келтіре отырып қорғай алады.
  • Бағалау.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.Тапсырма. Ж.Ж 1-топ Ерлер киімі. Бұл топтағы оқушылар жан-жануарлады стилизациялап ою-өрнекке ұқсатып бейнелейді.2-топ Әйелдер киімі. Бұл топтағы оқушылар өсімдіктерді стилизациялап ою-өрнекке ұқсатып бейнелейді.Мысалы, мына сияқты жұмыстарды орындайды. Дескриптор
  • Жұмыстың тақырыпқа сәйкес келді.
  • Жалпы формасы сақталған
  • Түстер тақырыпқа сай таңдалып боялған.
  • Бағалау«Галлереяға саяхат» әдісімен бағалау.Саралау: Топтық жұмыс кезінде тапсырмасыны орындауда қиналған оқушыларға сұрақтар арқылы ойларын толықтырып отырамын. Басқаларға қарағанда жылдам орындап қойған оқушыларға дереккөздермен тапсырмалар беріп ойларын тыңдаймын.



    А1 форматы, мата қиындылары, түрлі қағаздар























    Үлестірме материалдары



















    Ақ қағаз, маркер, альбомдар, түрлі қарындаштар


    Сабақтың соңы3 минут
    Кері байланыс «Сыр сандық» Оқушыларға стикерлер таратып беру, сабақтан не білді,не білгісі келетінін стикерге жазып , сыр сандыққа салу.





    Сандықша,стикер
    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. «Шапшаң орында» әдісі арқылы оқушылардың деңгейіне қарай саралау тапсырмасын кіріктіремін. *Талабы жоғары оқушылар- сәукеленің нобайын орындайды*Талабы орта оқушылар-айырқалпақтың нобайын орындайды *Талабы төмен оқушылар- тақияның нобайын орындайды.Мақтау, мадақтау арқылы бағалау.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.«Галлереяға саяхат» әдісімен бағалау.Өзін-өзі бағалауСабақ барысында қауіпсіздік техникасын мұқият сақтау талап етіледі. Матаны, инені, қайшыны, желімді пайдаланғанда өмір қауіпсіздігін мұқият сақтау.
    Сабақ бойынша рефлексияБұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

    Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?






    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Менлибаева Жаксыгуль Есиркеповна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-14
    Категория:
    Технология
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565756096
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999